{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Trunte S
Trunte S
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22

For dyrt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før solgt her inde og tingene blev revet væk, men i denne omgang kommer der bare ingen der vil købe.

Er mine ting for dyre?
Det meste er nyt og sat til ½ pris, hvilket jeg synes er rimeligt.

Eller er situationen bare sådan, at folk ingen penge har, markedet er dødt pga årstiden, eller har jeg bare det forkerte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For dyrt?
  • Trunte S
    Trunte S Tilmeldt:
    jul 2011

#2   5. aug 2011 Jeg synes bare det er sjældent folk har noget man kan bruge.

• #4   5. aug 2011 Jeg vil tro det er dødt lige for tiden til at sælge eller bytte og hvis der kommer nogen som vil købe så er det næsten gratis priser de kommer med.
    ja der er mange som vil bytte også selv om hvor der står ved nogen annoncer " ingen bytte. "

• Trunte S
    Trunte S Tilmeldt:
    jul 2011

#5   5. aug 2011 Lige den med bytte, der tror jeg, at folk ikke gider læse teksten.
    Jeg har flere der har spurgt om størrelser og pris, selv om det står både i overskrift og annonce teksten.

• #6   5. aug 2011 ja for et billed siger 1000 ord er der nogen som siger og hvis man har 10 billeder på så kan det blive mange ord " griner " folk er for doven til at læse ren ud sagt.

• Trunte S
    Trunte S Tilmeldt:
    jul 2011

#8   5. aug 2011 Kender godt det med sadler, der er markedet helt dødt, jeg satte en ældre model til salg for 100 kr. Den er ikke køn, men fejler intet.
    Folk ville have bøjler, remme og gjord med, samt have den på prøve i 14 dage.
    Jeg prøvede så at bortgive den, men så ville folk have den leveret.
    Nu er den på lossepladsen.

• #10   5. aug 2011 Nej, saddelmarkedet er ikke hvad det har været. LOL

• #11   5. aug 2011 Kan anbefale trendsales.dk, et lidt mere seriøst sted at sælge mærketøj smiley

• Trunte S
    Trunte S Tilmeldt:
    jul 2011

#12   5. aug 2011 Jeg har solgt på Trendsales, men der kommer så mange spørgsmål og alle vil bytte + det er bøvlet at oprette annoncerne. Der er også for mange annoncer og ens ting er 10 sider nede, efter 5 timer.

Jeg benytter deres betalingssystem fordi det er nemt, men selve siden gider jeg ikke.

Kommentér på:
For dyrt?

Annonce