{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
22.518 visninger | Oprettet:

Farvet øjenbryn .. hjæææælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået farvet mine øjenbryn i dag, og de er blevet ret mørke. Men frisøren var ikke så dygtig til det åbenbart så det sidder på huden rundt om øjenbrynet også. Ikke så pænt! Nogle der ved hvordan man får det til at gå hurtigere væk? Og er der nogle som ved om man kan gøre noget for at gøre dem mindre mørke? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvet øjenbryn .. hjæææælp!
  • #2   4. aug 2011 Cigaret aske (Ved det lyder fjollet, men det virker altså)
    Det er genialt til at gøre rent med, det kan os tage hårfarve.

Lidt cigaret aske på en vatpind også ellers bare gnubbe på det lige så stille og roligt.

• #3   4. aug 2011 camilla - gør præcis som prin, gert siger... det tager dog ikke det hele, men en del.. hvis selve brynene er blevet for mørke, kan du prøve og tage make up fjerner og gnide på den (for at slide farven af) eller vente et par dage til den selv falmer,,

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #4   4. aug 2011 Sidste gang jeg farvede hår, var det ikke kun mit hår der blevet farvet - det var også pande, øre, kinder og hals. Flot!!
    Jeg var den helt store tur igennem for at få det af, da jeg skulle noget dagen efter - jeg prøvede alt muligt, som folk havde rådet mig til. Til sidst prøvede jeg madolie - og det virkede! Det virker meget bedre en noget andet jeg har prøvet (citron, sprit, make-upfjerner, skintonic, aske, eddike, skrubbecreme, kaffegrums, rensemæk og garanteret endnu mere, jeg bare ikke kan huske). Du putter bare lidt olie på en vatrondel og så gnider du det ligesåstille af. smiley

• #5   4. aug 2011 Mange tak for svarene!! smiley

• Trunte S
    Trunte S Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 22
    #6   5. aug 2011 Overskudsfarve forsvinder efter et par gange i bad, ellers en god greme kan fjerne det på huden.

Kommentér på:
Farvet øjenbryn .. hjæææælp!

Annonce