1.632 visninger
|
Oprettet:
Tungepiercing og Nemisis Tatoo {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Jeg har længe gerne ville have en tungepiercing og nu føler jeg jeg tør..
Men ville lige høre jer der har en, hvor ondt gjorde det og hvor mange har prøvet der gik betændelse i?
Og så har jeg fundet et sted hvor de tager 250 for alle piercinger ligemeget hvilken, og det jo billigt så ville høre om nogen kendte stedet: Nemesis tattoo og kan komme med gode eller dårlige erfaringer?
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 73 Emner: 169 Svar: 1.566
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 25
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 19 Emner: 40 Svar: 1.053
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
aug 2010
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
Nej, ingen betændelse her, kender heller ikke nogen som har haft det..
Jeg ville absolut ikke spare penge på sådan noget som en piercing - hellere betale det dobbelte og så være sikker på, at det er gjort ordentligt, det er ikke for sjov, hvis det går galt.
aug 2011
Følger: 1 Svar: 8
Nemesis tattoo har skiftet navn til http://piercinghuset.dk/
Det er blandt andet mig du kan møde derinde;-)
Og du og andre skal ikke være bange for kvaliteten ikke er ok. Grunden til den lave pris er at vi ejer andre sites fx webshops som sælger piercingsmykker. Af samme grund køber vi ind i en helt anden størrelses orden end andre piercere gør, og får dermed tingene til en billigere pris. Denne rabat har vi så valgt at give videre til jer kunder;-)
Men alt er lige efter bogen hvilket du/i andre også ville kunne se hvis i besøgte butikken. Vi kører sporetest på autoklave og har seperat sterilt rum osv, alt sammen noget du kun finder ved få piercingstudier i DK.
Håber at høre fra dig;-)
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 101
aug 2011
Følger: 1 Svar: 8
Glad for du er tilfreds:-) Hav en god aften
Tungepiercing og Nemisis Tatoo