{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

ang. gallafest påklædning...hjælp {{forumTopicSubject}}

hejsa, er ikke så meget med på det der galla værk, er der nogen der kan hjælpe...

vi skal til 2 gange gallafest/bryllup her snart og jeg er lidt i dillemma, jeg har fået fat i en kjole meget lign denne, har taske og sjal.

og nu er jeg så i mega dilemma hvad der egentlig vil se bedst ud dertil, sorte stilletter eller noget i samme farve som kjolen, eller bliver det for meget hvis man er helt en farve??

jeg er ikke specielt god til stilletter så de må ikke være for høje, og skal frem for alt være behagelige så jeg ikke falder og brækker benene og får ømme fødder allerede efter ½ time smiley

har overvejet noget lign. disse: http://74.125.67.100/imgres?imgurl=(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. gallafest påklædning...hjælp
  • #1   11. apr 2011 altså man går aldrig galt med louboutin sko smiley

• #2   11. apr 2011 Annesofie

den sorte louboutin med rød bund er da ret classy og virker til det meste.
    Jeg synes det ser pænt ud med en flot cocktail kjole. Ikke en af de kæmpe store balkjoler. smiley

• #3   11. apr 2011 hvis de ikk ska være for høje ska du nok finde noget andet. de er jo vildt høje dem du har linket til.

hvilken farve er kjolen?

• #4   11. apr 2011 haha der er jeg så lost og aner nada af hvad i snakker om hehe smiley

men nu er det en ret lang kjole, så man kommer ikke til at se det vilde af skoene, men duer nok ikke helt jeg tager kondisko på inden under alligevel smiley

• #5   11. apr 2011 louise samme farve som billederne, vinrød tror jeg den hedder.. ja ved også godt de der nok er for høje, var også bare for at give en ide om hvad jeg ca. ledte efter. skal til århus og lure imorgen, men kan ikke helt finde ud af om jeg skal kigge efter vinrøde sko, eller sorte.... smiley

• #6   11. apr 2011 ville gå efter nogle sorte. Dem kan man os altid bruge igen bagefter smiley

• #7   11. apr 2011 hvorfor så ikke bare tage et par søde ballerinaer på, hvis du allerede ved du ikke kan gå hele aftenen på høje sko?? smiley

• #8   11. apr 2011 annesofie ballarinaer er så bare slet ik mig, så hellere lidt hæl. smiley

louise, ja har jeg også overvejet, er bare svært at finde noget der er lige så flot som kjolen som er til at holde ud at gå i.

men håber jeg bliver klogere når jeg går alle Århus´skobutikker igennem imorgen

Kommentér på:
ang. gallafest påklædning...hjælp

Annonce