ang. gallafest påklædning...hjælp {{forumTopicSubject}}
hejsa, er ikke så meget med på det der galla værk, er der nogen der kan hjælpe...
vi skal til 2 gange gallafest/bryllup her snart og jeg er lidt i dillemma, jeg har fået fat i en kjole meget lign denne, har taske og sjal.
og nu er jeg så i mega dilemma hvad der egentlig vil se bedst ud dertil, sorte stilletter eller noget i samme farve som kjolen, eller bliver det for meget hvis man er helt en farve??
jeg er ikke specielt god til stilletter så de må ikke være for høje, og skal frem for alt være behagelige så jeg ikke falder og brækker benene og får ømme fødder allerede efter ½ time
har overvejet noget lign. disse: http://74.125.67.100/imgres?imgurl=(link fjernet)
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 345
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.777
den sorte louboutin med rød bund er da ret classy og virker til det meste.
Jeg synes det ser pænt ud med en flot cocktail kjole. Ikke en af de kæmpe store balkjoler.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 648
hvilken farve er kjolen?
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 23 Svar: 786
men nu er det en ret lang kjole, så man kommer ikke til at se det vilde af skoene, men duer nok ikke helt jeg tager kondisko på inden under alligevel
nov 2008
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 648
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 345
nov 2008
louise, ja har jeg også overvejet, er bare svært at finde noget der er lige så flot som kjolen som er til at holde ud at gå i.
men håber jeg bliver klogere når jeg går alle Århus´skobutikker igennem imorgen
ang. gallafest påklædning...hjælp