{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  modetøj(piger)
  • #1   3. dec 2010 nelly, asos og topshop tror jeg de benytter mest.. du kan kigge rundt smiley

• #2   3. dec 2010 Smartgirl mest.. har dog lige købt en trøje på catwalkdeluxe.com for en uges tid siden, men det er godt nok sidste gang, jeg gør det. Har hverken set trøje eller ordrebekræftelse, men de har trukket pengene..

• #3   3. dec 2010 Sureno:
    Mit navn står stort og flot på postkassen, så det kan de ikke tage fejl af, og jeg har ringet til dem, men der er ingen der svarer.. har derefter sendt en mail, som der heller ik er svaret på endnu. Desuden vil jeg ik mene at det er postens skyld, at jeg ikke har fået en ordrebekræftelse, men kun en bestillingsseddel hvor der står meget klart på at det ikke må betragtes som en ordrebekræftelse.

Jeg har handlet der før uden problemer, så det er nok bare juletravlhed, hvilket os er fair nok, men jeg forventer da bare i det mindste at kunne få en forklaring.. pakken skal sikkert nok komme frem engang. smiley

• #4   3. dec 2010 Og mine indlæg kommer vidst til at lyde lidt sure.. det er altså ik meningen.. er bare lidt halv-frustreret smiley

Kommentér på:
modetøj(piger)

Annonce