572 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "modetøj(piger)"
Vigtighed af modetøj for piger
Hey BaBoom (; Mig og en veninde ( Hun er lige blevet 15 hvis i vil vide det ) havde en samtale idag om hvor vidt piger går op i modetøj når de sådan kikker efter en kæreste/fyr. - Skal siges at ...
Hey BaBoom (; Mig og en veninde ( Hun er lige blevet 15 hvis i vil vide det ) havde en samtale idag om hvor vidt piger går op i modetøj når de sådan kikker efter en kæreste/fyr. - Skal siges at ...
Skrevet af: Mikael M - 24. mar 2009
Hjælp med finde modetøj
Hey. Jeg har været inde og kigge på denne her hjemmeside http://www.online-mode.dk/index.php Der er rigtig mange fede toppe, de er bare ikke i min størelse, kender i andre hjemmesider med så f...
Hey. Jeg har været inde og kigge på denne her hjemmeside http://www.online-mode.dk/index.php Der er rigtig mange fede toppe, de er bare ikke i min størelse, kender i andre hjemmesider med så f...
Skrevet af: Anja . - 11. jul 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 107
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 26
sep 2007
Mit navn står stort og flot på postkassen, så det kan de ikke tage fejl af, og jeg har ringet til dem, men der er ingen der svarer.. har derefter sendt en mail, som der heller ik er svaret på endnu. Desuden vil jeg ik mene at det er postens skyld, at jeg ikke har fået en ordrebekræftelse, men kun en bestillingsseddel hvor der står meget klart på at det ikke må betragtes som en ordrebekræftelse.
Jeg har handlet der før uden problemer, så det er nok bare juletravlhed, hvilket os er fair nok, men jeg forventer da bare i det mindste at kunne få en forklaring.. pakken skal sikkert nok komme frem engang.
sep 2007
modetøj(piger)