{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er denne canada goose ægte ??
  • #1   28. aug 2010 Må ikke hænge andre ud.

• #2   28. aug 2010 det må du ikke nej.. men du må spørge personen i en pb om den er ægte eller ej...

• #3   28. aug 2010 nu det heller ikke for at hænge nogen ud smiley
    Vil bare gerne lige være sikker, da jeg ikke er så glod til at se forskel på ægte/fake & det lidt surt at købe en fake til 1000kr, fordi der ikke er kvitt.

• #4   28. aug 2010 hvis du er i tvivl..så lad være.. det sagde min mor altid.

• #5   28. aug 2010 Den der Tatoo sidder den på siden eller ??? Faktisk pæn , hvis den bare ikke bliver mere farvet

Er ellers ikke til Tatoo , men den der er faktisk flot.

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #6   29. aug 2010 Jeg vil sige det sådan, at jeg ALDRIG ville købe en brugt Gås jakke. Jeg har selv stået og solgt dem, og jeg har set UTALLIGE forsøg fra folk der ønsker at snyde. På de originale kan man nemlig få skiftet pelsen, samt de ærmestykker foran. Når der så kommer en med en fake hvor disse bør skiftes, så er det UENDELIGT nemt at se forskel. Slidte i farverne, tyndt materiale, og elendigt fyld.

Spar nogen flere penge op, og køb en ægte. Hvis det endelig skal være brugt, så bør det være sådan at du kan afhente så du kan se den. Samtidig bør der ALTID være kvittering.

Kommentér på:
er denne canada goose ægte ??

Annonce