3.081 visninger
|
Oprettet:
opstart med gele/negle erfaringer? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Da jeg gerne selv vil igang med at lave gele negle bare privat ikke selvstændig, søger jeg oplysninger omkring kurser produkter, og jeres erfaringer?
Håber i kan hjælpe mig videre
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 57
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 353
Hvor man skal købe sine materialer og hvad det koster, gider ikke have noget der går i stykker med det samme.
Og hvilke produkter du kan anbefale og hvorfor?
maj 2007
Det rarer ved også at tage et ordenligt kursus er at du kan købe de proffesionelle produkter hos dem og det er kun dem med et kursusbevis der kan det og ikke dem som sidder derhjemme og laver det uden et kursus.
Jeg vil anbefale Magnetic Nail Academy og Creative naildesign, det er de bedste produkter på markedet.
Altså de steder der holdes kurser ved proffesionelle negleskoler er Aalborg, Århus og København.
Jeg har taget min kursus hos Magnetic Nail Academy, det findes i Århus og København.
MAGNETIC NAIL ACADEMY er en professionelt negleskole
- Kig deres hjemmeside www.Magnail.dk
PROFESSIONAILS er også en proffesionel negleskole de ligger i Odense, Haderslev, Borup, København og færøerne.
- Kig ders hjemmeside (link fjernet)
CREATIVE NAILDESIGN er en proffesionel negleskole de findes i Århus og København
- Kig deres hjemmeside Creativesnaildesign.com
Priserne for et kursus er langt forskelligt fra de forskellige negleskoler. Dog ligger de alt mellem 7.000 - 12. 000 kr for et kursus med div. udstyr du skal bruge på kurset.
Håber du kan bruge noget af det til noget? ellers bare spørg
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 353
maj 2007
Jeg er i hvert fald super glad for mit bevis..
opstart med gele/negle erfaringer?