{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstart med gele/negle erfaringer?
  • #1   19. jun 2010 Hvad vil du vide om kurser, erfaringer og produkter? smiley

• #2   19. jun 2010 Hvor er der kurser hende i syddanmark.

Hvor man skal købe sine materialer og hvad det koster, gider ikke have noget der går i stykker med det samme.

Og hvilke produkter du kan anbefale og hvorfor? smiley

• #3   20. jun 2010 Der findes jo 100 hjemmesider hvor folk sælger negleprodukter, men de fleste produkter på nettet er jo sådan noget billigt bras der ikke holder. Det eneste rigtige er at tage et kursus hos en proffeionel negeskole for at få viden om selve neglen og dens opbygning, man kan hurtig ødelægge folks negle ved ikke at vide hvad man laver.
    Det rarer ved også at tage et ordenligt kursus er at du kan købe de proffesionelle produkter hos dem og det er kun dem med et kursusbevis der kan det og ikke dem som sidder derhjemme og laver det uden et kursus.

Jeg vil anbefale Magnetic Nail Academy og Creative naildesign, det er de bedste produkter på markedet.

Altså de steder der holdes kurser ved proffesionelle negleskoler er Aalborg, Århus og København.

Jeg har taget min kursus hos Magnetic Nail Academy, det findes i Århus og København.

MAGNETIC NAIL ACADEMY er en professionelt negleskole
    - Kig deres hjemmeside www.Magnail.dk

PROFESSIONAILS er også en proffesionel negleskole de ligger i Odense, Haderslev, Borup, København og færøerne.
    - Kig ders hjemmeside (link fjernet)

CREATIVE NAILDESIGN er en proffesionel negleskole de findes i Århus og København
    - Kig deres hjemmeside Creativesnaildesign.com

Priserne for et kursus er langt forskelligt fra de forskellige negleskoler. Dog ligger de alt mellem 7.000 - 12. 000 kr for et kursus med div. udstyr du skal bruge på kurset.

Håber du kan bruge noget af det til noget? ellers bare spørg smiley

• #4   23. jun 2010 super tusind tak, så er det bare med at spare op smiley er nemlig kun i lære i en tøj forretning

• #5   23. jun 2010 Det var så lidt smiley
    Jeg er i hvert fald super glad for mit bevis..

Kommentér på:
opstart med gele/negle erfaringer?

Annonce