{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.033 visninger | Oprettet:

Anne Mette S
Anne Mette S
Tilmeldt:
25. mar 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Plastik Smykker {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Jeg overvejre at starte en internet side med en masse plastik smykker, til fornuftige penge. Så derfor vil jeg undersøge markedet en smule inden jeg bare kaster mig ud i det. Det vil være smykker i stil med dem i ser i H&M, trend osv. Ville det være noget i ville bruge.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plastik Smykker
  • kristina k
    kristina k Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #1   25. mar 2010 tror umiddelbart ikke at det er verdens bedste ide- sorry. tror simpelthen ikke der er marked for det.

  • #2   25. mar 2010 det er fair nok. rart at der er nogen der gider at gi sin mening. sys bare ikke selv at der er nogen steder man kan købe plastik smykker på nettet.

  • #3   25. mar 2010 Jeg ville helt klart købe. Eftersom jeg har kratig nikkenallergi kan jeg kun gå med ægte (og det kan man bare ikke få i h&m stil) eller plastik. Og jeg elsker simpelthen smykker, så sælg dine plastiksmykker billigt, så skal jeg nok blive en stor kunde hos dig smiley

  • #4   25. mar 2010 må indrømme jeg heller ikke tror det ligefremer noget man kan tjæne vildt på. kunne være fedt som hygge..men tror ikke mange af sådan nogle småbutikker får solgt så meget...med mindre det er noget der virkelig hitter og folk pludslig går amok med lige dine ting smiley

    ved ik lige hvad h&m og trend har lige nu... men ved hvad vi selv skal til at lave jeg tror der kan blive et hit. genbrugs smykker og tasker...

    lavet af traktor/cykelslanger, kaffeposer blade mm. genial ide... men igen, er lige om det hitter i manges øjne og man får gang i salg/bliver "kendt" af mange osv.

    er vildt mange der roser mig for mine billeder og tegninger de er så flotte og roser mig..men salg kommer der vist ik det vilde af


Kommentér på:
Plastik Smykker

Annonce