{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

bamicoma *
bamicoma *
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 47

tattoveringer {{forumTopicSubject}}

Står og skal ha lavet en ny tatto. MIn datters navn. Men da det er små 10 år siden jeg sidst fik lavet en, har jeg ingen anelse om hvem der er gode, hvad det koster osv. Hvad har i givet for jeres, hvad forestiller de, hvor store er de, og hvor er de lavet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoveringer
  • #1   2. jul 2009 Gå ind til din trattovør og spørg smiley

• bamicoma *
    bamicoma * Tilmeldt:
    feb 2007

#2   2. jul 2009 skal en times kørsel væk fra hvor jeg bor for at komme til en ordentlig tattovør, så ville være lidt smart at ha en anelse inden smiley og så vil jeg jo også ha nogle anbefalinger til gode tatovører

• Kristina F
    Kristina F Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 34
    #3   2. jul 2009 jeg fik lavet min g-nøgle hos Skin & Colours Tattoo i Holstebro - den er ca. 7 cm lang, men da jeg selv havde tegnet den skulle jeg give 700 for den smiley

• #4   2. jul 2009 Hvis du er i nærheden af aalborg så tag ind til artistictattoo.

• bamicoma *
    bamicoma * Tilmeldt:
    feb 2007

#5   2. jul 2009 skal helst være sjælland.. bor på vestsjælland nemlig smiley

• #6   2. jul 2009 VB tattoo, en lille sidegade til istedgade.

Så få Dennis til det. Han er FANTASTISK. Har dækket hele mit højre ben, og kan ikke være andet end tilfreds

• Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #7   2. jul 2009 Er ikke så kendt på sjælland, men ved da at der er ganske udmærkede tattovører i vordingborg og næstved. Prisen er vel afhængig af hvor stort det skal være, detaljeret, farver osv. Altså har lige fået skrift som fylder hele skinne benet, rimelig detaljeret. 1100 kr smiley

• #8   2. jul 2009 Gå ind og se mine i mit fotoalbum smiley Har givet 2500 for den på brystet og den på armen og 3000 for den på ryggen smiley Men ja, som T J siger, kommer du nogensinde til Nordjylland, så gå ind til Artistic Tattooing ! smiley

• #9   2. jul 2009 Kender sgu ikke lige noge på sjælland... Men jeg skal have lavet min hos The Bomb Tattoo i Hobro... Han skulle være mega dygtig, og alle dem jeg har snakket med, og har set fået lavet er rigtig flotte...

Skal også have noget i forbindelse med min datter,når hun kommer til verden til oktober smiley

• #10   2. jul 2009 Du skal nok regne med 500-1000 kr for det evt 1500 vis den er meget stor.

Jeg har begge mine ben bag på (2 tal pr ben, fylder 5-7*10-12cm) pris 2000 kr tid 1½-2 timer.

• #11   2. jul 2009 og vis du vil være sikker på godt arbejde (link fjernet)

• bamicoma *
    bamicoma * Tilmeldt:
    feb 2007

#12   4. jul 2009 jeg siger tak for hjælpen smiley
    PatteGuf : var lige inde på siden.. han er godt nok dygtig

• #13   4. jul 2009 Han er super og de laver alle sammen flot arbejde der oppe, har set en del tattos der oppe fra. Min næste store bliver nok også der oppe fra.

Kommentér på:
tattoveringer

Annonce