{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL LV KEYCHAIN
  • #1   20. mar 2009 der var en der sagde noget med de der "knopper" i toppen.

hvis der var mere en 3 rækker af dem var den fake og hvis ikk var den ægte

MENER JEG er dog IKKE SIKKER smiley
    men så jeg bare et sted her i forum smiley

ved ikk om det kunne hjælpe dig?

• #2   20. mar 2009 Okay, var ikke sikker på det, men okay smiley

Er der andre kendetagn? Hva med spændehullerne? Skal der ikke være 7 af dem?

• #3   20. mar 2009 det må du sku ikk spørge mig om smiley
    det ved jeg ikk lige det må der være nogle andre der kan fortælle smiley

men ellers kan du ikk gå ind og kig i buttiken smiley

• #4   20. mar 2009 Ja, men bor i aalborg, der er ikke en LV butik i nærheden smiley

• #5   20. mar 2009 nåår for den da det havde jeg ikk lige set sorry smiley
    men spørg mig ikk om der er andre smiley

jo lugt til det smiley hvis det lugter af plastic er det vidst ikk ægte smiley
    de plejer at være lavet af læder?

• #6   20. mar 2009
    Jacqueline .
    jeg fik bare at vide det var lavet af læder end gang smiley
    også mere derfor jeg lavet "?" der til sidst smiley

men jeg ved ikk lige så meget om de der smiley

hvad er det der canvas? et slags stof eller hvordan?

• #9   20. mar 2009 Hm okay alle alle sammen ;D

• #10   20. mar 2009 Jacqueline .

når okay det kan være det er det de har ment smiley
    jeg forstod det bare som om alle deres vare var af læder smiley
    men så blev jeg jo så meget klogere smiley
    jamen tak for det smiley

• #11   20. mar 2009 jeg ved det ikk smiley hehe
    thank you smiley

• #12   20. mar 2009 Okay.. Men hvis vi nu snakker andet end nakkestøttet, hvordan kan man så se forskel?

• #13   20. mar 2009 Forskellen på ægte og fake er, efter min mening ganske klar:
    Ægte: Kvittering medfølger
    Fake: Ingen kvittering
    Synes man er godt dum hvis man køber en mærkevare og så efterfølgende smider kvitteringen ud. Det er jo den eneste garanti man har? Ægthedsbeviser laver de jo også på de fake varer i kina?

• #14   20. mar 2009 Ja ... de ter bare fordi jeg købte en keychain. Ser meget ægte ud, har 7 huller, men mere end 3 rækker i nækkestøttet. Der er også 2 læderstropper på til at holde den man strammer den med som der gerne kun skulle være på de ægte..

• #15   22. mar 2009 Desværre ikke.

• #16   23. mar 2009 en ægte har 7 huller.
    og kun 3 rækker med knopper på nakkestøtten - INGEN undtagelser.
    'spændetingene' er i læder, og starter med at være meget lys beige i farven, men bliver efterhånden mørkere, når læderet bliver iltet. oftest bliver den nederste mørkere end den øverste (spørg mig ikke hvorfor).
    en fakes spændeting er HVIDE, HELT hvide. og nok ikke i læder (;

det sker dog, at man ser ægte keychains med fake nakkestøtter. en af mine venner har den kombination.

• #17   23. mar 2009 Okay, så er min keychain også ægte, men fake nakkestøtte åbenbart.
    Tusing tak for hjælpen!

• #18   23. mar 2009 så lidt (;

• #19   10. jun 2009 Jacqueline lagde lige mærke til at du skrev længere oppe at monogram er lavet at canvas det er også helt rigtigt men det er heller ikke helt skidt det de andre siger for der er et tyndt lag læder på ydersiden... og kendetegn ved keychain.. ja heldigvis er de fleste fake lavet så dårligt af keychain at man ikke behøver den mindste viden for at kunne se det på dem.. men den ægte er jo selvfølgelig i brun monogram canvas.. den har 2 ringe af kernelæder med to "render" i... dette har faken ikke altid.. i nakkestøtten/skulderstøtten er der 3 rækker med knopper mens den falske oftest har 5.. de 2 kernelæder ringe er sat sammen med noget kraftigt gul tråd og ikke en lille metalskinne eller lignende... men det bedste er at sige at man vil se kvittering for siger han at han/hun ikke har kvittering er den helt sikkert fake.... for man vil altid kunne få en kvittering da louis vuitton har en database over kunder og de sender kvitteringen kvit og frit.. så hvis personen ikke vil spørge efter en ny er det pga den dårlige samvittighed....

• #20   10. jun 2009 hov så du skrev den var ægte men fake nakke støtte... har li set på nettet da jeg ville tjekke op på det at de bliver solgt i aaa kvalitet i fake der ligner den ægte til forveksling og det hele bortset fra nakkestøtten... også lavet i rigtig canvas og det hele så må desværre sige at jeg har en fornemmelse af at den er fake min ven:(

• #21   10. jun 2009 Nej, tror sgu min er ægte.

• henrik n
    henrik n Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #22   1. aug 2009 jeg har det samme 7 huller men ikke 3 stibet nakkestøtte og spændingerne er.. lidt mørkebrune men ik helt. så ægte kæde men fake nakkestøtte smiley

• trine p
    trine p Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #23   11. aug 2009 måske kan dette link hjælpe dig
    (link fjernet)

Kommentér på:
HJÆLP TIL LV KEYCHAIN

Annonce