{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

Hair Extensions {{forumTopicSubject}}

Heej Tøser ..

Har valgt at lave et forum, til alle de piger der enten er uvidende og mangler viden omkring extensions, eller til folk der bare gerne vil vide lidt mere .. Dette er ikke en diskution, eller lavet for at fremme mig, men for at af mystifisere mange myter omkring extensions, og fortælle jer ting, i sikkert ikke ved i forvejen .

DET ER VIGTIGT AT POINTERE AT INGEN METODER ER SKADELIGE FOR HÅRET, HVIS DE ANVENDES KORREKT .. DVS. PÅSÆTTES OG PLEJES/BRUGES KORREKT .

Jeg vil starte med at fortælle om:

CLIPS ON/OFF EXTENSIONS, da disse er meget brugt i tiden ..

Først vil jeg sige om clips, disse er ALDRIG blevet lavet til hverdags brug, de er blevet lavet så man kan tage dem i hvis man eks. skal i byen. Da clipsene er lavet i metal, vil de med tiden gøre håret svagt og derved skære i håret, og man kan derfor opleve skaldede pletter eller korte totter hår .. Desuden er det sjældent, at jeg ser en med clips i hvor det bare er rigtig flot, da de fleste ikke kan finde ud af at sætte dem ordenligt . Da man selv står med det, kan det være svært at sætte dem rigtigt . Og clips on/off sættene bliver sjældent klippet til kundes eget hår, og det giver en uformelig frisure .

TAPE ON/OFF

Dette er blandt andet min ynglings metode, super hurtig påsætning, nem at genbruge, og man får et super naturligt og fyldt resultat .
De negative ved denne metode er at håret ikke er nær så fleksibelt at sætte op f.eks hestehale, og har man mange farver i håret, kan det være svært at lave så det matcher helt .
Håret er nemt selv at tage af med denne metode, og tapen skader ikke håret ..

HOT FUSION
Håret fæstnes i små totter med keratin, DETTE ER ET NATURLIGT STOF SOM HÅRET ER OPBYGGET AF, derfor skader det ikke, der kan være i meget billigt hår, er keratinen blandet med lim, der skader det mere . Denne metode er super god til mange reflekser, nemt at sætte op i f.eks hestehale, når håret er sat i, så sidder det mere fast end de andre metoder.
Det negative er at det er sværer at genbruge og selv at tage af . Har man tyndt hår, kan det også være sværer at gøre det fyldigt nok .

MICRORING

Håret fæstnes med en lille metalring med silikone inden i, så det ikke skader håret . Håret er nemt at genbruge, nemt at lave mange reflekser med, og meget fleksibelt at sætte op. Man er fri for keratin og tape, og man skal derfor ikke tænke på ikke af få silikone baserede produkter op på fæstningerne.
Negativt, håret sidder ikke nær så godt fast som tape og keratin, kan irritere og gøre ondt, pga metalringene. Skal oftere rykkes op. Ikke nær så fyldigt resultat.

Man kan få hår i alle afskygninger .. Der fra remi non-remi syntetisk osv ..
Remi er dog IKKE en kvalitets betegnelse, dette fortæller kun at alle hårerne vender i samme retning, altså groretningen, dette betyder håret i filtre nær så nemt ..

Man kan købe meget forskelligt hår i alle pris niveauer, her vil jeg sige KVALITET OG PRIS FØLGES AD, OG BRUG JERES SUNDEFORNUFT, er der nogle der skriver de sælger skandinavisk hår til f.eks 500kr så tænk jer om..

HVEM I SKANDINAVIEN VIL SÆLGE DERES HÅR, OG I SÅFALD HVEM VILLE GØRE DET TIL DENNE PRIS, der findes ikke skandinavisk hair extesions, det tætteste vi kommer på dette er kroatisk hår, og dette ligger til 10000,- for et fuldt hår ..

Kineisk hår, er det hår der har den ringeste kvalitet, da dette er meget stif hår i sig selv, så før det kan blive som vores euro/skandi hår, skal de igennem mange kemiske behandlinger, hvilket ødelægger skællagene så håret filtre hurtigst, dette hår holder typisk 3-4 måneder ..

Hår i spørgsmål, er i velkommen til at skrive til mig ..

Til jer der undre jer over hvor jeg ved dette fra, er det igennem min frisøruddannelse og mine certificerede extensions kurser, desuden har jeg studeret extensions meget .. Jeg er blandt andet påsætter hos nogle af de førende danske og engelske extensions firmaer ..

Mie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hair Extensions
Kommentér på:
Hair Extensions

Annonce