{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.870 visninger | Oprettet:

Fake eller ægte Louis Vuitton??? {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger, nu har der været en del diskusioner om ægte eller fake Louis Vuitton og her er hjælpen smiley

Guide til at spotte en fake!

Den er guld værd, hvis man vil undgå at blive snydt, især på Ebay !!

http://reviews.ebay.com/Louis-Vuitton-Is-This-Authentic-Part-1_W0QQugidZ10000000000021258


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fake eller ægte Louis Vuitton???
  • #1   14. jun 2007 Er da ligeglad med om det er fake.... Det andet er da bare for at blære sig.. Man skal sgu da kunen lide tasken og ikek købe den fordi den er ÆGTE

  • #2   14. jun 2007 Egeberg

    hvis du bliver snydt til at betale de samme penge for en kopi som var det en original,,, ville du være ligeglad siger du....

    FLOOOOOOOOOOOOOOOOT..... hundekiks ?


  • #3   14. jun 2007 har engang haft en del fake og været ligeglad men når man først har fået en ægte taske følt kvaliteten og opdaget hvor meget gladere man bliver for dem, så gider man ikke fake mere smiley

    sadness denne guide er genial har læst den igennem et par gange og det er en god ide lige at kigge den igennem inden man smider 4000 kr ud af vinduet på en kopi af plastik smiley


  • #4   14. jun 2007 gogo-go M: ja og det er vildt så mange der LADER sig snyde hver dag! Der er ret mange der er lidt for naive desværre smiley

  • #5   14. jun 2007 gogo-go: Neeeeej ku aldrig drømme om at give f.eks. 4000 for en taske smiley

  • #6   14. jun 2007 men du vil gerne klæde din søn på i KUN mærkevarer????

    I stedet for at bruge en masse penge på tøj til et barn der alligevel kun kan passe tøjet i et halvt år før det er for småt (og han aner jo ikke om han har katvig eller bilka på) så vil jg hellere bruge penge på en taske man har for altid smiley

    MvH

    Den egoistiske mor smiley


  • #7   14. jun 2007 Regitze: mente nu mere fordi det var Louis Vuitton.. - Så ku jeg snildt nøjes med en der hed Louise Vitton til 200 kr smiley Bare jeg kunne lide tasken

  • #8   14. jun 2007 Kejseren og Prinsessen: Ja køber kun mærketøj til min søn.. Og skifter ca taske hver måned - så det blir sgu for dyrt i længden..

  • #9   14. jun 2007 hihi gør jeg også smiley derfor elsker jeg trendsales :)½

  • Puff  P
    Puff P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 76
    #10   14. jun 2007 Det er for klamt at gå i fake, så prøve man jo at udgive sig for noget som man entelig slet ikke er...

  • #11   14. jun 2007 Syntes slet ikke det Louis Vuitton laver er pænt, det ligner noget til gamle mennesker... :o/ Men hver mand sin smag... Syntes man ikke at man er lækker nok uden, kan man altid købe et klæde at trække over den svulmende krop. ;o)

  • Hanne N
    Hanne N Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 2
    #12   14. jun 2007 Så er det jo godt at smag og behag er forskellig...:-)

  • #13   14. jun 2007 heidi pit : jeg synes også monogram serien er lidt kedelig men ELSKER epi serien synes den er ALT andet end kedelig! smiley for ikke at tale om dentella det er bare flot!

  • #14   14. jun 2007 Og det kan da slet ikk være ægte.... Ikk før skindet sidder på koen igen. ;o) Al deres print osv de laver på taskerne er jo det værste bling bling i den fakeste stil - så ægte blir sådan noget jo aldrig alligevel.. Og folk køber det ikke fordi de syntes det er pænt, men fordi de hører / ser det er smart...

    (har selv været der, det moderæs er bare til at kaste op over) ;o)


  • #15   14. jun 2007 kejseren: lååååååve ts smiley

  • #16   14. jun 2007 Kejseren og Prinsessen: Så meget er jeg slet ikk inde i det mer.... Jeg syntes det er for trist for blir sat i bås og blir bedømt for det de har råd til at købe (eller deres forældre køber til dem) synd for resten af det velfungerende folk der ikk har råd til LV og armani osv...

  • #17   14. jun 2007 Puff: Hva kalder du så det at spinkle og spare i fler mdr. for at få råd til en trøje... De er sgu da ikk rigere eller smartere end alle andre... hvad er man i dine øjne hvis man køber de "ægte" vare - som man kun prøver at udgive sig for at være ved at købe "fake" ting??????

  • #18   14. jun 2007 Tja jeg spinker og sparer nu ikke! jeg har heldigvis råd til det! Jeg køber den ægte varer fordi jeg holder af kvaliteteten ikke fordi jeg ønsker noget som helst andet smiley Dejligt for dig at du ikke gider den slags men at sætte folk i bås er jo netop det du gør med dine holdninger! At være kvalitets bevidst behøver ikke være et tegn på at man snobber opad !

  • #19   14. jun 2007 egeberg : Ts ER Danmarks bedste handels side smiley smiley

  • #20   14. jun 2007 Kejseren: Ja det er - har bare fået en masse trælse smiley pga fucking postDanmark!!!! Ihhh

  • #21   14. jun 2007 ej øv smiley Hvad hedder du derinde?

    har fået to meget uretfærdige smileys:( den ene havde købt et par UBRUGTE bukser (jeg ventede LAAAAANG tid på betaling) og hun gav neutral fordi DE IKKE VAR VASKEDE?????? de var aldrig brugt smiley


  • #22   14. jun 2007 jeg hedder annaegeberg (meget opfindsomt smiley *GG*) hva med dig?

    Ej hvor latterligt...


  • #23   14. jun 2007 Kejseren og P: Jeg sætter inggen i bås - jeg spørg om hvorfor - det er bestemt ikke det samme. At jeg ikke gider det andre gider er ikke at sætte folk i bås. hvis man skal sige sådan om andre, skal man sikre sig at man ved hvad man snakker om. ;o)

  • #24   14. jun 2007 okay læste dit indlæg forkert! Føler mig ikke sat i bås, og hvis folk gør det når de ser mig med en gucci eller louis vuitton taske over skulderen er det altså ikke mig den er gal med!!

    majanne2005 jeg kigger lige forbi smiley


  • #25   14. jun 2007 Det må du endelig gøre smiley

  • #26   14. jun 2007 K&P: Det ved jeg ikke om de gør - men jeg studser noget over "Puffs" kommentar. Jeg vil virkelig gerne vide hvad det er folk med de ægte vare signalerer som folk med fake ting ikke kan dignalerer?? At de er villige til at betale i dyre domme for noget andre finder i fin kvalitet meget billigere? Jeg forstår den ikke og vil spændt vente på et svar. tror det er derfor jeg skrev som jeg gjore. jeg har intet imod folk betaler vildt for en lille taske, hvis det kan gøre dem glad... Man skal bare huske på når man ser en med de fake sager - at måske har disse folk råd, men de behøver ikk den ægte vare for at få hvad de kan li. ;o) Håber du forstår hvor jeg vil hen. :o)

  • #27   14. jun 2007 Forstår dig, min holdning til fake tasker er at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor folk vil have en kopi af noget, hvor tasken alligevel er i dårlig kvalitet, når man kan få så mange vildt flotte tasker som er super unikke og ikke kopier til maget billige penge! Det forstår jeg simpelthen ikke! Så vil jeg da heellere smutte ned i den lokale H&Meller accesories butik og købe en flot taske!! Hvis du forstår? smiley

  • #28   14. jun 2007 K&P: Forståe godt, men hvis nu de syntes lige den modle er fed - så er det da forståeligt... og ikke alle kopier er i dårlig kvalitet. I tyrkiet - kunne man få ægte lædertaskler io fake gicci osv... De var virkelig fede... Hvorfor skulle jeg ikk købe sådan en, i så go en kvalitet??? Hvorfor skulle jeg spendere 2000kr x-tra for en taske i ikk så god læder men ægte gucci?? Der er visse modeller jeg er vilde med - men aldrig så meget jeg betaler 3 - 4oookr for en taske der er total umoderne næste år. :o/

    men har man lysten og pengene - skal man da bare for min skyld flippe ud... Ellers ville Louis og Armani jo snart gå konkurs. *GG*


  • #29   14. jun 2007 Undskylder alle stavefejlene. :o)

Kommentér på:
Fake eller ægte Louis Vuitton???

Annonce