{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

D A
D A
Følger: 1 Emner: 62 Svar: 74

forskel på vægtforøgere? {{forumTopicSubject}}

hej

svar venligst KUN hvis du har erfaringer/forstand på spørgsmålet..;)

jeg skal til at købe noget vægtforæger, emn er snublet over disse 2 "forskellige".

så vil jeg vide om det ene er bedre end det andet, og om der i bund og grund er forskel på produkterne, eller om de kun skriver det, for at vildlede kunderne;)

1) http://shop.getbig.dk/index.php?main_page=product_info&products_id=584

2) http://shop.getbig.dk/index.php?main_page=product_info&products_id=380

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskel på vægtforøgere?
  • D A
    D A Tilmeldt:
    dec 2007

#1   15. jan 2009 emn* MEN

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 32
    #2   15. jan 2009 Skal du bare tage på eller hvad er planen? Styrketræner du?

• D A
    D A Tilmeldt:
    dec 2007

#3   15. jan 2009 ja jeg styrketræner også, men vil gerne have noget fedtmasse.. har prøvet at tage protein, men det har ikke hjulpet meget på vægten, så tænkte på at prøve noget vægtforøger..

• #4   15. jan 2009 det er ikke altid det billigste der er det bedste

http://www.bodylab.dk/shop/default.asp

bodylabs whey 80 bruger jeg selv, og er anbefalet af mange

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#5   15. jan 2009 Hvis du bare skal tage på er de sådan set lige gode. Den "dyre" har lidt flere kcal pr 100g og flere proteiner end den "billige" Jeg ville dog vælge selv at blande en weightgainer og drikke det

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#6   15. jan 2009 Hva har whey 80 med det her at gøre?

• D A
    D A Tilmeldt:
    dec 2007

#7   15. jan 2009 simon.. så du mener at hardcore gainer er en anelse bedre, bare så jeg får det på det rene, det ikke prisen jeg kigger på, men om produktet holder ellers er det penge ud af vinduet..heh

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#8   15. jan 2009 Er hardcore ikke den billige? Du får da i hvert fald en højere kilopris. Vikings har flest kalorier og mest protein, så den ville jeg vælge. Men stadig ville jeg blande min egen

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#9   15. jan 2009 Hvad er der galt med de kulhydrater der er i denne gainer? Vil gerne høre et kvalificeret argument!

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#10   15. jan 2009 Du skriver det er dårlige kulhydrater... Kan ikke se hvad der skulle være dårligt ved både komplekse og simple kulhydrater blandet med whey protein?

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#11   15. jan 2009 Hvorfor koster diesel bukser mere end jack&jones bukser? Disse gainere indeholder maltodextrin hvilket er et kompleks kulhydrat, så hvad skulle der være galt med det?

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#12   15. jan 2009 Så vil jeg gerne have en definition på en billig og en dyr kulhydrat?

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#13   15. jan 2009 Maltodextrin er en polysakkarid ,der er komplekse kulhydrater hvorimod dextrose, også kendt som druesukker, er en simpel kulhydrat, nemlig en monosakkarid. Mono frit oversat til en eller enkel og mono - flere eller mange

• #14   15. jan 2009 gotta looooooooooove google hva simon smiley

• #15   15. jan 2009 det kan med garanti også googles smiley

• #16   15. jan 2009 Poly-sakkarider er Denne findes fortrinsvis i form af stivelse. Stivelse er lange kæder af sammenhængende glukose-molekyler og findes i mange former for planter og plantefibre. Polysakkarider er den form for kulhydrat, der bør foretrækkes i almindelig sund kost.

De mest almindelige mono-sakkarider er druesukker (glukose) og frugtsukker (fruktose), der som navnet antyder, findes i diverse frugter.

- sådannoget ved jeg bare smiley

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#17   15. jan 2009 Jeg læser biologi, så ved man den slags venner, har defineret mono og poly for dig længere oppe

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#18   15. jan 2009 Misundelse er en grim ting, men det er okay. bare spørg hvis der er noget. hjælper gerne

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    apr 2007

#19   16. jan 2009 Du kan jo prøve at google det og se jeg ikke har skrevet noget af nogen steder. Forstår ikke hvad du vil have besvaret, da det hele står i mit indlæg længere oppe

Kommentér på:
forskel på vægtforøgere?

Annonce