{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

få min dovnenhed væk :( {{forumTopicSubject}}

ja nu er det sådan at før i tiden har jeg altid vært mega aktiv med sport osv. jeg spillede elite håndbold, men så fik jeg denne skade i min kaste arm og kunne ikke spille mere. jeg fitness trænede i stedet for og håbede på at kunne komme i gang med håndbold. jeg holdt min form rigtig godt i det år jeg fitness trænede.
men nu er det sådan at jeg er blevet rigtig fed (synes jeg) at jeg bare ikke kan klare at se på mig selv eller vil have min kæreste skal se på mig nøgen. og sexlysten er væk. (vi har vært sammen i 8år)

nogen der kan hjælpe med at finde en rigtig "kur" til mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  få min dovnenhed væk :(
  • #1   3. jan 2009 Run fatty ruuuun !

  • #3   3. jan 2009 problemet er at der ingen træningscenter her hvor jeg bor. jeg gik i skole inde i byen dengang jeg trænede og alle mine veninder bor også derinde smiley smiley

  • #4   3. jan 2009 Jeg synes løb er en fantastisk "kur" smiley Det giver simpelthen så meget energi. Og kan man ikke overskue en løbetur så prøv at motivere dig selv med "jamen, bare 1km løbetur så".. Det sværeste er at komme af sted, så når man alligevel er ude har har rundet 1km så bliver det som regl til en rigtig løbetur alligevel.

    Ellers er der jo ikke andet at gøre end at spise færre kalorier end du forbruger, så taber du dig jo smiley Men det giver ikke mere energi og det fjerner ikke din "dovenhed"


  • #5   3. jan 2009 Det er med at ændre sin indstilling. Har selv lige tab 10 kilo uden og gå i træningscenter osv. Har/er selv meget doven. Men da jeg sortset var vokset ud a alt mit tøj og samtlige folk jeg mødte som ikke havde set mig i længere tid sagde jeg da godt nok havde taget på, blev jeg sku nød til og få gjort noget ved det.

    Drop ALT slik. Spis alm mad og gå uden om alt det fede mad. Løb 2-3 gange om ugen. Jeg droppet smør osv selvom jeg ALTId brugte smør førhen på alt. Nu bruger jeg det meget sjælent ligesom jeg kun spiser lidt slik i weekeden hvor jeg før altid sku ha noget inde for kort afstand

    Tabte hurtigt 10 kilo ved bare og tage en kold tyrker den første måned hvor jeg fik givet den en skalde med løb og fedfattig mad.

    Mit nye mål er så og blive veltrænet til sommer. Så det med og sæt sig nogen nye mål hele tiden smiley Nu har jeg det sådan efterhånden at jeg føler jeg taber noget hvergang jeg æder slik eller pizza og lign. Altså bliver sat lidt tilbage iforhold til og nå mine mål smiley

    Derudover er det os vigtigt din kæreste støtter dig i det. Det svært hvis han gør alle de forbudte ting imens du ska stå og æde grønt

    Held og lykke med det..


  • #6   3. jan 2009 Og ja jeg synes sku os det fedt nok og komme ud a løbe lidt. En hue på og noget musik i ørene og så bare derud a smiley

  • #7   3. jan 2009 Chuck Norris ! Tal lige ordenligt

  • Malik  K
    Malik K Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 23
    #8   4. jan 2009 ahha få en hund til og løbe i røven af dig vis du har problemer ksal du sku nok smide de kiloooooooooooo

  • #9   4. jan 2009 jeg har en hund .. smiley men hun er lille og kan ikke gå særlig langt. øv øv og så har jeg en gammel labrador som har dårligt ben for tiden, ham plejede jeg at går rigtig lange ture med.

Kommentér på:
få min dovnenhed væk :(

Annonce