{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.309 visninger | Oprettet:

Christian S
Christian S
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 70

Bivirkninger ved steoider? {{forumTopicSubject}}

Hey der ude baboom. Jeg har trænet en del uden resultater, og har gået meget (faktisk rigtig meget) med tanken om at begynde med steoider. Planen er at træne 2-5 gange om ugen, så jeg kan holde det ved lige. Men hvilke bivirkninger kan der være ved det? Og kan der ske noget ved jeg er på waigt gainer eller protienpulver samtidig? Jeg har prøvet at sætte mig ind i emmet utalige gange, men syntes ikke jeg finder svar. Har set folk på det, og de har ikke haft nogen problemer. Skal jeg være opmærksom på noget bestemt, og hvor meget vil det evt. koste over et år eks. ?

- Ingen dumme bemærkninger. Det er mit valg, selvom mange sikkert mener det er åndsvagt. Christian.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bivirkninger ved steoider?
  • #1   3. sep 2008 har du ikke læst det i nyheds avisen om ham i tyskland som have taget det lort

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #2   3. sep 2008 prøv at spørge rundt inde på body house de kan helt sikkert hjælpe dig.

www.bodyhouse.dk

• #4   3. sep 2008 Kristina S.
    har du hørt om veed produkter som giver brændsår, og hårfarve som giver sår i hovedbunden, vaske pulver der giver allergi, smøger der giver kræft.
    alle er meget sjælne tilfælde og der er bilvirkninger ved stort set alt idag.

Christian S.

det er meget forskelligt hvad der kan opstå af bivirkninger.
    hvad vil du opnå med det? vil du være stor eller bare markeret, er du indstillet på at stikke dig med sprøjten når det kommer til stykket?

• #5   3. sep 2008 men syntes du bør vendte til du er mindst 20-21 og har trænet i mindst 5 år, samentidig med du har fået styr på din kost osv. bare et godt råd

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#6   3. sep 2008 Planen var at blive "stor", da jeg kun er smår markeret nu. Jeg har bestemt mig for det er planen jeg helst ikke vil med sprøjte, regner stærkt med pillerne.

Lige for at høre så har jeg hørt dårligt hjerte, humørsvingner og man kan blive impotent. Er det noget som vare ved resten af livet, eller stopper det når man er færdig med brug af middlet?

• #7   3. sep 2008 det er rigtig nok men tror nu ikke lige du skal eller kan samligne de ting måske fordi du selv er bruger af det.

• #8   3. sep 2008 når du stopper ryger musklerne men det gør de lige meget hvad ved for mig selv af.
    ikke trænet i 2 år og det hele er væk nu men vil ikke tage lang tid for at træne det op igen.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #9   3. sep 2008 ahahahha

Du er bare indbegrebet af ALLE de dumme ting nybegyndere siger når de vil tage den slags.. hold kæf du har liget reddet min eftermiddag...

Hey der ude baboom. Jeg har trænet en del uden resultater, og har gået meget (faktisk rigtig meget) med tanken om at begynde med steoider.

Hahahahhahaha ... Hvad er steoider?..

Jeg er ked af at sige det.. men drop det..

Og hvis du stadig vil..så synes jeg du skal give den gas.. RIGTIG meget gas så du formår at fucke kroppen RIGTIG godt op... Du er en af dem der skal lære det på den hårde måde.. og dem skal der også være plads til.. gogogo.. jo før jo bedre

• Tigeren .
    Tigeren . Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 21
    #10   3. sep 2008 Folk der tager steroider er en flok tøser.

ikke nok med de bliver klamme at se på så er de bare mentalt retarderet!

man kan TYDELIGT se om en person træner eller tager steroider.
    ja FØJ siger jeg bare men læs evt her:

(link fjernet)

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#11   3. sep 2008 Blah - Hvis du lige læste det igennem, så skriver jeg at jeg er uerfaren inden for emmet, så vil først vide en masse om det inden jeg går i gang. Og det er min krop, mine penge og mig der selv kommer til at styre det? Bare fordi du er meget imod det, hvilket jeg saktens kan høre, behøves du vel ikke ødelægge forumet.

• #12   3. sep 2008 der er ingen tvivl om at det skader din krop på en eller anden måde...
    men spørgsmålet er i hvilken grad det skader.
    det kommer jo helt an på hvad du indtager og i hvor store mængder.
    jeg er ikke selv bruger af det, men syntes jeg har sat mig godt ind i det gennem tiden.
    det med musklerne forsvinder, er jo logik, hvis du ikke træner forsvinder dine muskler, men hvis du ved ligeholder det ved reglmessig træning bør du ikke tabe mere en ca.20% af den masse du har opnået ved brug af steoider, og det er som regl væske.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#13   3. sep 2008 Jeg er overhovedet ikke imod brugen af krudt... Jeg er imod uvidende små drenge som vil være store fordi de ikke ved hvad de laver.. DET er jeg imod.. Og tro mig.. jeg har en god del erfaring med "mis"brugere af krudt.

Men som jeg skriver.. så er jeg fuldstædnig ligeglad med hvad du gør.. jeg synes faktisk du skal gå helt amok med det.. Tag endelig en masse piller.. smadrer din lever og nyrere.. Og hvis du er RIGTIG sej.. så hopper du på nålen og blir RIGTIG stor og farlig.. Lige indtil du stopper.

For comeon.. du vokser ik nu?..TROR du så ik der er noget galt med din træning eller kost?.. og hvorfor skulle krudten ændre på din manglende viden?...For helvede..

• #15   3. sep 2008 Gør dig selv en tjeneste og gå ind på bodyhouse.dk... Søg efter bivirkninger under steroideprofiler og så skal nok få svar på hvad du leder efter, medmindre du heller ikke ved hvad det er for et steroide du vil tage... Der er forskellige bivirkninger på hver enkelt steroide. Men har du ikke en hylende fis forstand på det, så lad i det mindste være med at prøve, for så ved du heller ikke hvad du udsætter dig selv for.

• Swewii ( :
    Swewii ( : Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 106
    #16   3. sep 2008 Det er noget lort det med piller - en af mine venner var lige ved at dø, da han havde taget dem og fandt senere ud af, at der var ecstasy i, og det var en af hans venner, der havde solgt ham dem så du kan sgu ikke stole på nogen.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#17   3. sep 2008 Fuck Bodyhouse.. Det er ikke noget for dig.. check www.bodybuilding.dk eller motion online ud.. Det er nok mere dig eftersom du behøver en ordentlig røvfuld kostvejledning og træningsvejledning

• #18   3. sep 2008 Blah - indeed

• #19   3. sep 2008 Suk

Du kan jo starte med at gå ind på doping.dk og læse om bivirkningerne ved de forskellige præperater.

Men har du overvejet at du griber det forkert an? Har du overvejet at du måske skulle tilegne dig basal kost forståelse og trænings viden inden du begynder med krudt?

Det her svarer til at begynde at sætte sig ind i trykladning, og motor tuningen inden man har kørekort og nogensinde har kørt en bil.

Grotesk. Men det kendetegner den her verden. Alle vil have resultaterne, men ingen vil selv tage arbejdet med at nå der til.

Vi skal , ha alt, de har på MTV.

• #20   3. sep 2008 Vrøvl

Musklerne ændrer ikke form fordi du tager steorider. Musklernes form er genetisk bestemt. Altså er en muskel opbygget på sterorider ikke anderledes end en der ikke er.

Det der kan være forskellen er dimensionerne/symetriden.

Og nej "dilleren" skrumper ikke. Testiklerne gør.

Jeg har mange stræk mærker, og jeg har aldrig rørt AS. Så de to ting behøver ikke hænge sammen.

Keep your facts straight

• #22   3. sep 2008 Man får en lille pik...

Jeg har en kammerat, dengang da vi gik i folkeskole blev han kaldt Salami, sjovt nok pga han giga svans... Nu, nogle år efter han startede med det lort, så har han gået hen og fået sig en mini diller, ja det er jo nærmest en cocktailpølse i forhold til en salami....

• #23   3. sep 2008 Hold nu op med det sludder. NEJ man får ikke en lille tisser.

Og jeg gentager, musklerne ændrer IKKE form. Musklernes form afhænger af din biomekaniske sammensætning og af din genetik

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#24   3. sep 2008 ahahhaha hold kæft det er til grin det her..

Blackie ...bare drop det.. Du kan ikke banke fornuft ind i den slags mennesker.. Jeg siger det bare inden du går helt amok.

• #25   3. sep 2008 Man får lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik lille pik indrøm det nu bare...

• K.W.L. .
    K.W.L. . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 68
    #26   3. sep 2008 Nej da..... der sker da ikke noget...

http://www.youtube.com/watch?v=rBBWMRRWOrM

• #27   3. sep 2008 Nu har Greg Valentino brugt Synthol og er derfor ikke det bedste eksempel hvad angår bivirkninger.

• #28   3. sep 2008 Hahaha... OMG.. De tager jo bare det første og det bedste for at bevise det giver minitisser smiley

• #29   3. sep 2008 Hvor langtid har du trænet ? Det lyder som om du har trænet i flere år uden nogen som helst resultat? (:

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 65
    #30   12. sep 2008 Blackice:Glem det, folk herinde ævler løs om en masse ting de i grunden ikke har nogen viden om, det er som at tale fornuft til en mur..

• #32   18. sep 2008 Piller er farligere end sprøjte .
    piller kan smadre leveren fuldstændigt !
    brug sprøjten .

• #33   21. sep 2008 Kære Christian..

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er, men det er enlig os fulstændig ligemeget.

Jeg kan kun sige en ting til dig, og det er at lade hver, nu tænker du sikkert at jeg er en pige og anre ikke en skid om hvad jeg snakker om. men jo har haft det lort meget tæt ind på livet, og det er ikke noget at lege med.

ikke nok med at du skader din krop fysik(dine lever, hjerte vokser, nyrer ja ALT) så er der alle de psysike ting. og ja måske har de set nogen kender nogen der ikke er sket noget med, men tror mig det kan stadig nå at komme.

du bliver afhængi af det lort og det er en ond ond cirkel, så SKAL du bare være større og større.

ved det er svært i en verden hvor man fokuser så meget på hvordan mennesket ser ud. men der er ingen der synes en steo fyr er pæn. og tror mig det kan ses.

Men christian gør det på den rigtigt måde- det tag lidt længer tid. men er hundre gange bedre.

Loui B: du anre tydeligvis ikke hvad du snakker om. selv om det kommer ind gemmen en skide sprøjte kan det sku da os fucke din lever op.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#34   21. sep 2008 Lotte > .. det er nemlig rigtigt.. Men eh.. nogle mennesker SKAL falde og slå sig før de fatter det. Hvis du selv har haft det tæt på (en kæreste går jeg ud fra..) .. Så ved du også hvilke tanker christian går med når han gerne vil være større.. Så kan vi råbe og skrige.. men det eneste han måske ser.. er alle de store gutter som render rundt og scorer alle lamsebamerne.

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 58
    #35   7. aug 2013 Er der nogen der ved hvor lang tid efter man har taget steroider at det kan ses i en test og kan man selv købe sådan en test ?

• #36   7. aug 2013 Ændrer lige min besked.

Håber du mener lige som en dope test.

Men ved det ikke smiley

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

#37   8. aug 2013 Altså jeg mener hvis en fyr nu får lavet en test i hvor lang tid efter han har taget steroider kan det ses i den test og kan man købe sådan en test ? Det er jo ikke ligefrem fordi en voldelig far vil indrømme at han tager steroider men det handler altså om små børn

• marlene n
    marlene n Tilmeldt:
    jul 2010

#38   8. aug 2013 Ved han tager koffein piller og alt mulig pulver

Kommentér på:
Bivirkninger ved steoider?

Annonce