{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Stefo F
Stefo F
Tilmeldt:
23. jun 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Mørke rander under øjnene? {{forumTopicSubject}}

Hej

Dette er et seriøs spørgsmål og vil helst være fri for spam.
Jeg løbe træner og styrketræner. Jeg har også tabt mig en 8 kg på ca. 2 uger.. Det er måske gået for stærkt med mit vægt tab.

Men det er blevet ret vildt synes jeg med mørke rander under øjnene! Ser ud som om jeg er mega træt konstant.

Skal også siges at jeg, ikke spiser ret meget. Som jeg måske skulle?

morgenmad: 1stk. banan på grov rugbrød. 1 glas mælk.

Middag: 1stk banan. 1 æble. 1. stk. grov rugbrød med evt saltkød eller hamberrug. 1 glas mælk. et lille bæger fedtfri yougurt.

Aften. Lidt kylling eller rugbrød med banan, eller med noget form for kød.

Ellers massere af vand. og en del kaffe i løbet af min arbejds dag.

Jeg er en 22 årige mand på 174cm. og som vejer nu 72kg.

Skal jeg spise anderledes? Mangler jeg vitaminer? Kan der købes en form for crem til øjnene, så jeg ikke får så mørke rander.?

På forhånd tak for jeres hjælp.! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mørke rander under øjnene?
  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #1   23. jun 2008 okay. ryger nemlig også en del.. Og har svært ved at sove om aften og vågner tit tidligt..!

    Skal også siges at jeg har en del kærestesorger oven i plus jeg ikke har haft fri fra arbejde i over 1 måned nu....

    Men og have stress har jeg godt nok ikke tænkt på.. smiley


  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   23. jun 2008 Nej, drømmer slet ikke når jeg sover.. plejer og kunen huske når jeg gør... Men har ikke drømt i meget lang tid.. Men sover derimod meget urolig..

  • #3   23. jun 2008 smid kaffen til at starte med og så smøgerne men aldrig hørt at det skulle give sorte rander under øjne

  • #4   23. jun 2008 husk dine vitaminer og du glemmer også grønsagerne samt frugten i din kost

  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #5   23. jun 2008 Grønsager har jeg ikke været for god til. Men frugten får jeg igennem de bananer og æbler jeg spiser..

    Men kan også godt være jeg skulle begynde på mulit-vitaminer...


  • #6   23. jun 2008 Vitaminer ville sandsynligvis være en super idé ..

    tag til lægen under alle omstændigheder .. hvis det er et eller to bestemte vitaminer du mangler kan du få det at vide og behandle det mere effektivt fremfor at tage multivitaminer ..


  • #7   23. jun 2008 Tror det handler om du udsætter din krop for et ekstremt press.

    Der foregår åbenbart meget oven i dig hoved lige nu - hvilket gør du aldrig slapper helt af , ikke engang når du sover .

    Det er ikke smart at skærer ned på maden for at tabe sig , man skal spise rigtigt i stedet for . Vælger du at "sulte" dig selv kommer netop de sorte rander og den udmattede hud til syne, fordi du ikke får hvad du har brug for . Derudover skader det også organerne at sulte sig selv .

    For meget kaffe i løbet af dagen kan være medvirkende til du ikke kan sove .

    Håber du finder ud at noget smiley


  • #10   23. jun 2008

    Havde en ven med samme problem.
    -dog af andre grunde :b

    Men hans mor købte jern-vitaminer til ham.
    og randerne forsvandt på 2 dage ö !!!


  • #12   23. jun 2008 du skulle tage af at spise noget mere grønt.....der er mange vigtige vitaminer i smiley

  • #13   6. jul 2008 Hej .

    Fortsæt med at drikke en masse vand.
    Mange har mørke rander under øjnene, da huden under øjnene er meget tynd.
    Køb en fed crem, og brug den KUN under øjnene,
    da fede cremer har let ved at stoppe ens porre og danne hudorme og urenheder.
    Det hjælper smiley


Kommentér på:
Mørke rander under øjnene?

Annonce