{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

øhm proteindrik... {{forumTopicSubject}}

hmm jeg har før brugt proteinpulver. men det var ligesom om det ikk gav noget, men jeg er en dreng som ikk rigtig har noget fedt på kroppen. så har hørt om noget pulver der gør man får mere fedt på kroppen. og når der er merer fedt så kommer der flere muskler. så jeg tænkte på om der var nogen der kendte noget til det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øhm proteindrik...
  • #1   23. apr 2007 Når der kommer fedt kommer der muskler?? Sikke noget pjat. Hvor har du dog det fra.
    Fedt kræver fedt og kulhydrater og muskler kræver kød.
    Du må læse noget om ernæring.

• #2   23. apr 2007 ja men du skal have fedt på din krop for at kan få muskler.?? læse om ernæring tror måske nok jeg er den af os 2 der ved mest om det?

• #3   23. apr 2007 kenneth w
    er den sidste udvej så steoider?

• #4   23. apr 2007 hvad med noget WG i mens du tager protein/kreatin ?

• #5   23. apr 2007 Ska du op i vægt ska du bruge weight-gainer !!

Det gir noget krop smiley

• #6   23. apr 2007 Gælder det ik bare om at træne og æde? heh

• #7   23. apr 2007 McD har også et godt projekt med at få folk op i vægt... det virker over alle forventninger

• #8   23. apr 2007 hey.. jo fedt i de rigtige mængder er faktisk med til at opbygge musklerne... det ka godt være at hvis du får en bunke proteiner ind mens du træner som en anden idiot så får du store tydelige muskler... men i de rigtige mængder er fedt skam godt når du træner... for du ska bruge kulhydrater os når du træner... det gir en lidt anden virkning på musklerne end ren protein og ingen "fedt"... det ska så være den rigtige type... snakkede med en tidligere prof bodybuilder om det dengang jeg gik til styrke træning

• #9   23. apr 2007 Det er ikk engang løgn !!

Hvis du har lidt fedt får du nemmere muskler !!

I ved åbenbart ikk en skid om det !!

• #10   23. apr 2007 Fuckhovede - skønt at vide at nogle folk faktisk har noget forstand på det de siger inden de plaprer løs smiley

• #11   23. apr 2007 Det er rigtig nok, du skal købw body weight gainer! Det giver dig noget sundt fedt på kroppen dine muskler kan bygge op af =)

• #12   23. apr 2007 Ja og hvis du ikk har noget fedt hvor får de så energien fra !!

Ja kan godt være du kan drikke protein pulver men det hjælper endnu mere hvis du har lidt fedt på kroppen !!

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #13   23. apr 2007 Hvorfor er det altid at folk der ikke aner en skid om træning og kost skal komme med husråd og lommefilosofier som de har hørt over naboens hæk??

Der er sku så meget lort i det her indlæg at jeg ikke ved hvor jeg skal starte!

• Nick N
    Nick N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   23. apr 2007 weigth gainer er til folk der vil træne, og opbygge muskelmasse. det er en blanding af protein og kulhydrater. hvis man har meget fedt på kroppen er det en god ide kun at tage proteinpulver,, så man får forbrændt fedten, og opbygget noget muskelmasse. når man så kan se og mærke forskel, kan man så begynde at tage noget weigt gainer, eller blande kulhytrat sammen med proteinpulvert, så man har noget masse, man kan omdanne til muskelmasse. så hvis man vil have muskelmasse, skal man have protein og kulhydrater, og hvis man fx vil tabe sig, skal man kun have protein

• MPT !
    MPT ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #15   23. apr 2007 Holy crap.. I mangler da nok en DEL teori, for at udtale jer om det her ?

Den eneste hvor man kan sige, at nogle af påstandende er rigtige er Nick N.

muskler er UDELUKKENDE opbygget af aminosyrer (spaltet protein). For at danne nye muskler skal kroppen bruge "brændstof", om man vil, i form af kulhydrat. I teorien "kan" man leve af disse to ting, men undersøgelser har vist sig at det ikke er sundt, og at man derfor skal inddele sin kost således, at en vis procentdel kommer fra protein, kulhydrat og fedt.

En anden påstand jeg må slå ihjel er, at fedt på kroppen kan omdannes / bruges til at danne muskler. Det er noget VÅS!

Kroppen skal for øvrigt være i konstant kalorieoverskud for, at kunne danne nye muskelceller.

MVH.

• #16   23. apr 2007 ""Hvis du har lidt fedt får du nemmere muskler !!" Hold da
    kæft en gang pladder.

Kommentér på:
øhm proteindrik...

Annonce