{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Brug af løbebånd... {{forumTopicSubject}}

Er det besværligt at løbe på sådan et, i forhold til løbe normalt ? Resultatet bliver vel det samme smiley

Nogen der kender noget til maccas løbebånd, de er ikke så dyre igen, men holder de ?

Og gider ikk bruge flere tusinde kr til at starte med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug af løbebånd...
  • #1   11. maj 2008 vil sige at det gir bedre at løbe udenfor.. fordi løbebånd er så ensformet at man ikke for alle de fakture der spille ind når man så skal til at løbe udenfor...

• #2   11. maj 2008 Jeg synes det er bedst at løbe på et løbebånd, da man ikke får de stød op gennem benene som man gør ved at løbe på asfalt .. Men det kan godt blive lidt kedeligt (: Man vænner sig hurtig til at løbe på det , men det kan godt føles lidt sjovt at gå , når man stiger ned igen. Mit resultat bliver det samme (:

• #3   11. maj 2008 Det kommer helt an på hvad du vil træne op til, vil jeg sige. Men det er faktisk det samme, men med det vejr vi har lige for tiden, er det da bare med at snøre skoene og komme afsted! smiley

• #4   11. maj 2008 Hjorten> Det vil jeg tro de kan, kommer jo helt an på hvor lydt der er i lejlighederne, og hvor tungt en person løber jo smiley

• #5   11. maj 2008 Jeg bor i stuen, så kun rotterne der kommer og klager hvis det endelig er smiley

Var ikk så meget med at træne op til noget, men mere bare tabe et par kg...
    Løb meget førhen, men det stoppede jeg med.

Det er bare så nemt at løbe på det, fremfor skal jogge igennem byen smiley

Kommentér på:
Brug af løbebånd...

Annonce