{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

Panik {{forumTopicSubject}}

Selvom at de høje smittetal ikke har ledt til en stigning af indlagte patienter på intensiv, så står samfundet overfor et andet problem. Nemlig at flere tusinde danskere skal i isolation, og derfor ikke kan møde på arbejde.

Det fortæller professor i klinisk mikrobiologi ved Syddansk Universitet Hans Jørgen Kolmos til TV 2.

Hvor er det dejligt at en betalt professor betalt af regeringen maler fanden på væggen.

Hver gang der er nedgang i indlæggelser og smittede så dukker de op som "Hit the Rat" spillet.

Panikken skal holdes vedlige, vi ska lvære bange, vi skal være paniske,

<jeg gider ikke høre på de kolbøtter mere.

åbner man en avis - Corona, ser man på DR - corona, kigger man på online aviser - corona - hvor de lige har fået en kolbøtte at give sit bud på panikken.

Men sandheden er at der kun er en smule mere der er døde af Corona, end der er døde af Influenza hvert år. Sjovt nok udbryder der ikke panik over det. Over 1 million danskere får influenza hvert år. dødstallet er hvert år ca, 3000.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panik
  • #2   19. jan 2022 Polysl jeg tror at Danmark har været heldige og at en del af de tiltag regeringen/folketinget har lavet har hjulpet os igennem Corona smiley

  • #4   19. jan 2022 jojo

    Det rager mig da langt hvad der sker i andre lande, men ikke hvad der sker i Danmark, Mette Fupski har brugt fupski tal fra SSI for at male fanden på væggen, hun har nedlagt hele minkindustrien, hun har lukket mere en 1000 små erhverv - og andre er på vej. Vores centrum myldre med lukkede butikker og til salg eller til leje. Flot klaret Fupski - så mangler vi lige resten. Men den møgkælling har vel et pengetræ i baghaven hun kan plukke 1000 milliarder fra og vi er ikke engang færdig med at tælle. Vi er i gang med at belåne Danmark helt forbi skorstenen.

    Hver gang der kommer en (S) regering så bruges der løs - og når der kommer en (V) regering så skal de rette op på det.

    Nu er der kommet en ny hjerneblødning fra Fupski, vi skal revider og slette hele sociallovgivningen og starte fra ny - nå - ja så ryger der lige mere end 200 milliarder på det. Pengene vælter ud - og så har man den frækhed at sige hun gør det godt????

    Professorer vælter rundt på aviser for at komme med deres dommedags cenarioer.

    Man åbner op for koncerter med mere end 1000, mens at barer og bodegaer holder lukket pga. afstand krav som de ikke kan opfylde. Når en på en bar sidder ned smitter de ikke, er logikken, men det gør de når de står op.

    I Netto kan der være mere end 100 kunder, men de smitter ikke selvom de står op og her er der ingen afstands krav anden en banner på gulvet ved kassen


  • #6   19. jan 2022 jojo

    Nu sejler du finurligt hen over det meste jeg skriver i min kommentar. Kritikken - falske data, løgne, vi har en statsminister som prøver at holde sig ovenvande for ikke at drukne. Hun dækker sig ind med slettede SMS, al kommunikation som kan belaste hende.

    Det er edder mamne en beskidt møg kælling. Jeg vil købe en kage, når hun sidder i Nyborg statsfængsel og samler klemmer og limer julekalender.


  • #8   19. jan 2022 jojo

    Jeg tror at vi respekterer hinanden uenighed. og det har jeg det fint med. Jeg elsker dine indspark her.

    <du har en større verdenserfaring end mig, da det ikke er det som har haft min interesse samt politik, Men jeg har stor erfaring i Mellemøsten hvor jeg har rejst meget - mest i baglandet, som giver mere erfaring end at sidde og drikke en drink ved en pool.

    <det gør at vi har forskellige erfaringer og oplevelser og tæft.

    Jeg er meget spontan i mit sprog, jeg siger hvad jeg tænker uden at tænke på at man krænker nogen. Jeg er den jeg er - Den måde er jeg så ikke lige i Mellemøsten da det nok kunne bringe mig i unåde. Men i Danmark er jeg Polysl på godt og ondt - jeg siger og tænker og skriver som jeg mener.

    Jeg ved godt at min stil har været en torn i øjet på et andet forum , men take it ove Leave it. Jeg er faktisk på en måde "frosset" ud - men pyt verden er større end det forum.


  • #10   19. jan 2022 Polysl det der sker ude i verden har indflydelse på Danmark så du burde ikke være ligeglad.

Kommentér på:
Panik

Annonce