{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Hjernedøden smitter {{forumTopicSubject}}

Paula Dahlberg en kendt blogger i Sverige mener at grisefarvet plaster er racistisk, for der findes ikke plaster til sorte, gule grønne, Men det er jo Sverige hvor IQ er total på himmelflugt nedad så man kun lige kan trække vejret og komme med nogle idiotiske indlæg.

Man kan spørge hvad er et plasters formål? Det har ikke noget med race eller etnicitet at gøre, men dække en sår. Men hjernedøden skal lige gør et så simpelt produkt til noget racistisk. Så er man godt nok total blank.

Hun nøjes ikke med plaster men går hele puljen rundt med strømpebukser, bandage, undertøj, legesager til børn.

Her i Danmark kan man kun ryste på hovedet og mene hun er total pløk åndssvag som burde spærres inde med så tåbelige blog lort. Svenskere klapper sig nok også på låret over at skulle læse noget så plim åndssvagt.

Snart kommer hun vel med at en steg skal være total sort for ellers krænker den negere.

Prøv lige at tage på et marked i Tyrkiet så skal i se orange undertøj i husmor størrelse 76. Det har jeg sgu moret mig meget at se det undertøj, som sjov købte jeg et par underbukser i kæmpe størrelse som jeg brugte som en gevinst i terning til jul. Sikke en jubel og grin.


Kommentarer på:  Hjernedøden smitter
  • #1   1. jun 2021 Ps...

    I foråret blev 4.000 fuglenavne ændret, hvorved negerfinken og sigøjnerfuglen forsvandt fra svenskernes ordforråd. Foranledningen var, at Svensk Ornitologisk Forening fandt navnene krænkende.


Kommentér på:
Hjernedøden smitter

Annonce