{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

What The Fuck? {{forumTopicSubject}}

Godt vi har kanondygtige eksperter som fortæller noget helt nyt om at AstraZeneca slet ikke er et problem.

Her mener man at det er dem som sprøjter den ind i folk som det er galt med.

Så er det for lavt på en skulder eller det er for højt på en skulder.

WHAT THE FUCK?

Kan man antage at de kloge eksperter har siddet med en Check på en million for at ytre sig om at den slet ikke er farlig.

Jeg er ikke offer for konspirations teorier for de er for det meste så latterlige at kun folk med en IQ som en på 5 år hopper på den.

Men her træder de hen over alle landes sikkerhed som godt lige vil have en nærmere undersøgelse af AstraZeneca.

Jeg kan også godtage en forklaring om at unges immun forsvar er stærk og i nogle tilfælde reagere negativt.

Men jeg kan ikke godtage at man prøver at fedte dem af på alle de sundheds arbejdere som godt ved hvor den sprøjte skal sprøjtes ind.

Altså - de står sgu ikke som i dart og kaster sprøjten og hvor de har en point tavle.

Hold nu op - det lugter af et beskidt arbejde bestilt af producent.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  What The Fuck?
  • #1   26. mar 2021 Ok.

    Den seneste teori er at de tilfælde med blodpropper har fået vaccinen indsprøjtet i en åre og ikke i en muskel som rent teoretisk kan forklare hvorfor sunde og raske unge mennesker kan få blodpropper - man mener at indsprøjte det ind i en åre beskadiger den med følge af inflammation som går til hjerte og lunger.

    >den køber jeg sgu heller ikke - for man laver ikke skade på en åre ved en vaccination da den hurtig selv lukker for skaden når nålen er ude. Hvad med alle dem som får lagt "flag" på hånden? og får forskellig medicin den vej? At lægge "flag" er en normal procedure når man hurtig skal give livsvigtig medicin

    Så nu prøver man en anden strategi som er at når nålen er inde at man lige trækker stemplet tilbage for at se om der er blod - er der blod så skal man flytte nålen til indsprøjtning i en muskel. Øh? alle som vaccinerer ved at man ikke vaccinerer i en åre.


  • #2   30. mar 2021 "Lægemiddelstyrelsen har – ligesom i andre lande - modtaget indberetninger om blodpropper efter vaccination.
    Lægemiddelstyrelsen har vurderet 8 indberetninger om blodpropper. I 6 af de 8 sager vurderes en sammenhæng med vaccinen mindre sandsynlig. I de resterende 2 sager kan det ikke udelukkes, at årsagen skyldes selve stikket med nålen. Dette kan i sig selv, også med korrekt teknik, i sjældne tilfælde give lokale blodpropper. I de to konkrete sager var der tale om lokale blodpropper i den arm, hvor borgeren var blevet vaccineret."

    Nej, der er ikke tale om AstraZeneca vaccinen.
    Her er tale om Pfizer vaccinen. Ovenstående tekst er at læse på lægemiddelstyrelsens hjemmeside, hvor alle indberetninger om bivirkninger offentliggøres.

    https://laegemiddelstyrelsen.dk/da/nyheder/temaer/Indberettede%20bivirkninger%20ved%20COVID-19%20vacciner/#comirnaty


    Kunne man tænke sig, at medierne kun fortæller den side af historien, som de ønsker at fortælle?
    Det er sgutte meget, der har været skrevet om andre vacciner en Astra Zenecas.

    Og som svar på dit indlæg, så er det på ingen måde ligegyldig hvor på kroppen vaccinerne gives, og der skal benyttes korrekte måder ved indsprøjtningen.
    Ellers kan det give uhensigtsmæssige (endda fatale) eftervirkninger.


  • #3   30. mar 2021 Hvad gør man når en vaccine er udskældt?

    Jo man skifter bare navn - så er geden barberet.


  • #4   30. mar 2021 Peter

    Jeg skriver ikke at det er ligegyldigt hvor der stikkes, jeg skriver at sundheds personale godt ved at man ikke stikker i en åre men i en muskel. Det er simpel viden.


  • #5   30. mar 2021 Jeg har et par sygeplejersker og læger i omgangskredsen, og de tager sig til hovedet, når de nu og da ser fag-personale vaccinere i tv-indslag.
    Ifølge dem, så er der altså nogle af de personer, som man ser give en vaccine, som gør det forkert.

    Min genbo er sygeplejerske, og så sent som her til eftermiddag fortæller hun om, hvordan hun på tv ser fag-personale, som ikke vaccinerer korrekt.

    Nogle skal åbenbart have genopfrisket den lærdom. Også selv om det er simpel viden, som du kalder det.


Kommentér på:
What The Fuck?

Annonce