{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.349 visninger | Oprettet:

Akryl negle vs. gel negle {{forumTopicSubject}}

Jeg spørger ikke hvilket er bedre, men er MEGA forvirret.

Her for 3 måneder siden var jeg inde og få lavet hvad jeg troede var akryl negle - som blev lavet ligesom denne tutorial viser

(link fjernet)

Med en forskel - til sidst så kom hun noget lak på og stoppet min hånd ind under en uv lampe. Når jeg kigger på Gel negl tutorials ser det ud som om at de bare får påsat tippen og så bare malet over med en lak, ind i maskinen og så vupti bum så er man good to go.

Og jeg har fået afvide at det kun er gel negle der skal bruge en uv lampe maskine tingest - hvad hulen foregår der! jeg fatter hat!

Jeg vil gerne vide hvad er hvad og hvordan det hele hænger sammen, også når man kigger inde på visse sider som sælger udstyret hvis man vil starte og lave selv, så synes jeg også der er en frygtlig masse bøtter og ting med til gel negle kits i forhold til hvad deres tutorials viser man skal gøre for at lave dem....


SÅÅÅÅÅ HJÆÆÆÆÆÆLP MIG DOG!!!!!!!!!!!!!



lidt hysterisk måske - lol

please hjælp?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akryl negle vs. gel negle
  • #1   9. apr 2008 Kæresten er uddannet i gele, akryl og tommy et eller andet :S .. har ikke eh dyt forstand på det, men til Gele negle bruger hun en UV lampe, og akryl er et eller andet pulver man kommer oven på tippen og så skal der en lak oven på igen for at gøre neglen stærk eller sådan noget :S Men jeg er ikke 100% sikker og jeg ved heller ikke om akryl negle kan/må komme i en UV ovn .. Og kærenten er desværre ikke engang hjemme endnu ..

  • #2   9. apr 2008 He he

    Simon - gider du bede hende kigge forbi mit indlæg når hun kommer hjem? lol

    Super sødt af dig at kigge forbi og kommentere med din begrænset viden smiley top nice - sådan lidt ligesom hvis jeg skulle kommentere et indlæg om at lægge kloak i et hus - lol hørt lidt om det med ved nada!

    smiley


  • #3   9. apr 2008 Lakken kan evt bare være en shine..Nu ved jeg ikke hvad det er for en lak hun brugte. Men jeg er uddannet i gele og akryl og til akryl til aller sidst kommer jeg en lak på som KUN kan hærde i UV.. derfor! Det er stadig akryl selvom lakken skal hærde i UV..

  • #4   9. apr 2008 Janni K,

    Tak for svaret - så er mit spørgsmål - hvad er bedre? Akryl eller gele? med hensyn til neglenes sundhed osv. og hvor længe det holder?


  • #5   9. apr 2008 De er begge to et godt produkt.. Gele er bare et mere "blødt" produkt hvorimod akryl er hårdere.. De er begge holdbare og gode.. Man siger omkring hver 3 - 4 uge skal de fyldesoplige meget hvad produkt det er:) Med hensyn til sundhed er der ingen forskel.. Folk har bare hver sin mening om gele eller akryl, hvis de har fået et uheldigt resultat med akryl hos en som ikke var så dygtig foretrækker de jo gele fordi de ikke har prøvet akrylen igen hos en dygtig og omvendt med gelen.. smiley Personligt kan jeg bedst lide akryl fordi jeg syntes det et mere naturligt look de får :)Håber du forstår ? smiley

  • #6   9. apr 2008 fyldesoplige = fyldes op igen

  • #7   9. apr 2008 Hejsa Janni

    Tusind tak for informationen - hvis man skulle købe et opstarts kit hvad synes du man skulle starte med?

    Jeg er ude på at finde ud af om det er noget jeg har flaire for, og hvis jeg har så overvejer jeg at tage uddannelsen.

    Hvad er nemmest at lægge farver og mønster i og sådan noget?


  • #8   9. apr 2008 sad lige og kiggede med , også tænkte jeg på hva er det for en uddannelse og hvor kan man tage den ?

  • #9   9. apr 2008 Uddannelsen kan man tage hos rigtig mange negle kliniker- det er også til at finde hvis man søger på google


  • #10   9. apr 2008 okay jeg prøver , tak

  • #11   10. apr 2008 Hej igen smiley Hvis jeg var dig ville jeg tage uddannelsen først.. Man kan nemt komme til at "ødelægge" neglen hvis man ikke helt har "forstand" på hvordan neglen skal files ogneglen opbygning og stuktur. Du kan tage uddannelsen hos Magnetic www.magnail.dk - De er super gode til at lære fra sig smiley Man kan også købe så meget på nettet som er noget lort der ikke holder, så man skal vide hvad man gør og hvem man køber hos smiley Håber det hjalp dig lidt.. ellers spørger du bare..

  • #12   11. apr 2008 har været inde og kigge på siden og kan ikke finde priser....hva koster det??

  • #13   13. apr 2008 et kursus koster 6500 kr.

  • #14   16. apr 2008 man kan os få kurset ved creative pris: 8500 uden materialer.

  • #15   20. apr 2008 men hos magnetic er der materialer med i prisen til 6500 kr...

  • maria g
    maria g Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #16   25. maj 2008 Hejsa:0)
    Jeg har været negletekniker i snart 6 år og er uddannet hos Akzent Direct og underviser nu selv. jeg bor og underviser i kbh, men hvis man er min. tre på et hold underviser jeg gerne rundt omkring i landet:0)
    Se meget gerne min hjemmeside: www.nailcraft.dk
    Ellers kontakt mig gerne for mere info samt tidsbestilling:0)

    Ha´en fortsat dejlig søndag:0)
    Mvh.
    Maria - Nailcraft


Kommentér på:
Akryl negle vs. gel negle

Annonce