12.195 visninger
|
Oprettet:
Oxy? {{forumTopicSubject}}
hmm. nogle der ved hvor farligt det er. vis man kører en kur, over 1 måned? alså spiser en pille om dagen. ved godt det vil give mere og tage en kur. på 50 dage. men fucker levern helt. vis man tager en måned med dem? vis man spiser sundt. drkkker masser af vand. og ingen alcohol.
NEJ. jeg skal ik! begynde på dem. vil gerne bare vide hvor farlige de er? vis man tager en ''lille'' kur med dem. da jeg syndes da er mange der er begyndt på det lort =)
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
Det er sq trist der er så mange der er begyndt at rode med det lort efterhånden, især de yngre generation. De fleste aner intet om hvad de fyrer i kroppen og endnu mindre om at køre en ordentlig pct.
piller fucker dig, de giver minimale gains i forhold til en ordentlig tilrettelagt kur med rigtigt kost, træning og hvile.
Alle piller der indeholder test. er 17-aa baserede( hvis man ikk ved hvad det er er man endnu mere dum hvis man roder med piller ) så man skal virkeligt have styr på sit leverbeskyttelse og nej leverbeskyttelse betyder ikke at man bare skal drikke 1 liter vand om dagen.
med andre ord, sig til dine "venner" at piller er no go, især hvis de er under 20 da deres endokrine system går i baglås og stopper deres vækst med bla. formindskede testikler og TAB af BMI. så dvs. de kan god vinke farvel til deres let-købte d-bol/oxy kg. når den såkaldte kur er slut. For deres eget system kan ikke oprette holde massen, så de ender med at blive endnu mere tynde eller tykke end før, bare med den forskel at deres krop er lidt mere smadret end før...
jeg ved godt jeg skriver før døve øre herinde, men jeg bliver ved med det her indtil jeg bliver kicket eller pissed off-teen tøsedrenge der er bange for sandheden har givet mig nok udstemmer !
over'n'out
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 290
En begynder kur på 4 uger 50mg hver dag vil være alt rigeligt!
Ang de forskellige bivirkninger kan du læse her på siden:
(link fjernet)
jun 2007
Jeg tilråder dig stadig til som begynderkur at køre 4 uger
50 mg ed .. 100-150 mg ed er alt for meget i mine øjne..
Den rykker seriøst din lever i stykker .. Og vil du senere i livet
stadig krudte vil jeg råde dig til at passe på din krop!
Du kan ikke bare lige pludselig får en ny, fordi at du ikke har passet på den!
jun 2007
det bliver optages efter 24 timer .. Defor råder jeg ham stadig
til at indtage 50mg på et fast tidspunkt hver dag -evt før sengetid eller omkring spisetid .. hvertfald nogle tidspunkter som altid ligger fast og er nemme at huske ..
Ang leverfræseren så er det Oxydrol der er kendt for at knuse
din lever i stykker.. ellers kan vi jo tage alle præps der er 7-Alpha, som f.eks D-bol, Winstrol osv .. alle sammen er utrolig hårde for din lever!
og ja, Dianabol går også under navnet thai-piller
jun 2007
Du skal ikke komme og bilde mig ind at der er
forskel på om han indtager 50mg eller 150mg ed!
Søren B
Nej nej nej nej nej .. Man siger ikke til en på 18år som skal krudte
for første gang at han skal køre en masse Oxydrol og en masse
testeron og at der ikek sker en skid ved en kur .. FOR DET GØR DER!
Måske ikke noget du kan mærke nu .. eller om 5 år .. men kører han krudt igen igen så vil betyde meget for ham i fremtiden!
feb 2007
Følger: 1 Svar: 44
hold dig fra de piller. De ødelægger dig
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
Oxy?