{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bøjle
  • #1   29. mar 2008 ok.. ja jeg har under bid hehe ik så meget men har også llidt andre bid problemer efter jeg brækkede kæben som barn hehe... men det bedste ved al den her smærte er a jeg for 2 nye stift tænder så jeg ik ska være bange for dem jeg har nu falder ud... da jeg bærkkede kæben så røg alle 4 fortænder også... så der var kødderne der overlevede resten er plastik.. total uheldig hehe..
    havde hun mange blå mærker bagefter??

• #2   29. mar 2008 kun rødderne hehe

• #3   29. mar 2008 har både haft bøjle og togskinner..

Vil sige jeg er meget glad for yougurt og suppe er opfundet XD med det mener jeg nogle dage gjorde det så ondt i tænderne jeg ikke kunne spise andet

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
    #5   30. mar 2008 det lyder ikke dejligt men tror ikke det gør ondt. har ikke selv prøvet men er lige kommet af med togskinde i undermund de øvereste skal også snart af pga skævt bid. når de flytter kæben sætter de så ikke over og under mund sammen en stykke tid så det kan få ro. så man ikke kan åbne munden. når du skriver du er 77 år er det så ikke meget sent troede man havde gebis i den alder

• #7   30. mar 2008 Hvis de sætter over og undermund sammen kan du ikke spise, så det gøtr de ikke smiley

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
    #8   30. mar 2008 troede bare når de flyttede kæben lidt skulle den have lidt jo lige som når man brækker kæben så ved jeg man ikke kan åbne munden i en måned der skal man leve af flydende mad

• #9   30. mar 2008 Du kan godt åbne munden, ellers kan du få hverken vådt eller tørt ind

Kommentér på:
bøjle

Annonce