{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Hvor er folk åndsvage... {{forumTopicSubject}}

Vi står midt i en pandemi.
Vi vasker og spritter hænder, så det er helt vildt.... Og så....

Mere end 15.000 var ude at demonstrere i dag, tak for det venner.
Selvfølgelig er det sørgelidt at Floyd døde, men hvad med os sårbare, hvis smitten går amok som den har gjort i Sverige?

Arrangøren, hvem det end er, burde have skåret nosser eller skamlæber af. det kunne godt have ventet.

Men grundloven giver folk lov til at demonstrere, men kunne pandemiloven være brugt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er folk åndsvage...
  • #1   7. jun 2020 Markgreven jeg er enig med dig og der kan nok være nogen der må mærke det og som jeg husker fra min spæde barndom den der ikke vil høre må føle smiley

  • #2   8. jun 2020 Lidt mærkeligt at tillade demoer i en by som har flest smittede. Oveni sagde en professor at han kunne se at der blev holdt afstand - han må så være den eneste i Danmark som ser noget der ikke er.

    Den er heller ikke sivet ind at Floyd var dybt kriminel, siddet 5 år for groft røveri, kørte bil i narko tilstand, en narkoman - ikke lige en rolle model man kan kalde en helgen og sammenligne ham med Martin Luther King. - vorherre bevares. Der er heller ikke fokus på at Floyd sparkede rundt på bagsædet så de var nød til at hive ham ud af politibilen fordi han opførte sig som en sindssyg. Manden var næsten 2 meter høj så det har været en stor fyr at håndtere selvom han var i håndjern. Hvis de havde taszet ham og med sit dårlige hjerte døde så var sagen en helt anden.

    Men det undskylder ikke at politiet har håndteret sagen helt forkert.

    Man snakker meget om racisme indenfor politiet, og som sådan er det ikke løgn, frekvensen er at man stopper flere spontant end hvide, men nu er der jo også mange sorte betjente som stopper sorte og de kan jo ikke være racister - vel?

    I Danmark stoppes også motorcyklister med rygmærke oftere end andre motorcyklister. mest af deres adfærd på vejene, så det er jo selvforskyldt.

    Der er heller ikke fokus på alle de sorte politibetjente som dræbes hvert år - som prøver at oprette loven, imens man forgylder en dybt kriminel kolbøtte.


  • #3   8. jun 2020 Tak for baggrundsoplysningen om Floyd, det vidste jeg sku ikke.

    Al det hærværk der følger med disse demonstrationer i USA rammer paradoksalt nok flest sorte erhvervsdrivende læste jeg idag.

    Den autonome venstrefløj tager altid demonstrationer som gidsel når de skal lufte sin indre anarkistiske svinehund.

    De udgør vestens svøbe og man burde indlede en klapjagt og udrydde bæsterne smiley


  • #4   8. jun 2020 Cody

    I 1991 i Usa, brændte sorte også alt af specielt i deres egen rede, samt at de stjal med arme og ben fra deres egne sorte butiks ejere - igen et bevis på de ikke er de mest skarpe knive i skuffen.

    Her var der også en sort der blev dræbt af betjente.

    I 1992 samme billede.

    Omverden bruger det til at lave bål og brand og plyndringer, for de er total ligeglade med en sort der er dræbt af politiet.

    Dem som hopper på deres limpind er så heller ikke særlig skarpe mellem ørerne som vi kan se i forskellige lande hvor man bruger slogan "Black Lives Matter" en besynderlig slogan da alle liv betyder noget. Ejendomsretten betyder så heller ikke noget når demonstranter brænder alt af, laver hærværk, plyndre. Man retter ikke op på en uretfærdighed ved at begå kriminalitet.

    Herhjemme er det også bekymrende at se beboer formænd i Ghettoparker sige: "det er de få som ødelægger det for de andre" - og der blev nævn 5 unge personer ud af 6000 beboere, Det er sgu at bagatellisere. Hvis de 5 er hovedmænd som kan rejse flere hundrede så er det jo ikke kun 5 - for alle er lige skyldige.


  • #6   8. jun 2020 ok...Jetset

    Lad os se om 7- 14 dage - om der kommer flere med næsen i vejret ude på riget.


  • #7   8. jun 2020 Cody N at udrydde folk er en hård tale og når så ordet bæster kommer med bliver det til en gyser smiley

  • #8   8. jun 2020 Polysl jeg tror også på flere smittet med sådan demo og som jeg skrev dem der ikke vil høre må føle smiley

  • #9   8. jun 2020 Jetset ja vi må se smiley

  • #10   8. jun 2020 Floyd og betjenten har kendt hinanden.
    Floyd var ekstra sikkerhedsvagt i en natklub om tirsdagen, medens Chauvin var civil politibetjent samme sted. smiley

    https://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/drabssigtet-betjent-med-blakket-ry-skal-for-retten-i-floyd-sag/ar-BB15aZug?ocid=spartandhp


  • #11   8. jun 2020 Markgreven

    Den havde jeg lige glemt.


Kommentér på:
Hvor er folk åndsvage...

Annonce