{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Doktor Trump {{forumTopicSubject}}

//- Jeg ser, at desinficeringsmidler dræber virusset på et minut, sagde Donald Trump torsdag ved sit daglige pressemøde om coronavirus ifølge det amerikanske medie NBC News.

- Er der en måde, vi kan gøre det på ved at indsprøjte det? Man kan se, at virusset rammer lungerne, så det kunne være spændende at undersøge. // citat fra EB.

Endnu forbløffes man over Trump's fremsynethed. Men jeg håber da at det kun er hans stemmekvæg som er så dumme at sprøjte desinficeringsmidler ind i kroppen. Men på den anden side så har man prøvet mange ting som,,spark i skridtet, skyde sig i hovedet, skære en fod af uden det har haft en effekt - man har endda brugt Klorakin som viste flere dødsfald end hvis man brugte den alm behandling.

Jeg vil anbefale Trump at være den første til at få sprøjtet Klorin ind i årerne - så venter vi 20 sekunder på at han går fra orange til blå og så sort.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Doktor Trump
  • #1   24. apr 2020 Nogle af de største gennembrud indenfor lægemiddelforskningen er sket enten ved tilfælde eller ved utraditionel tænkning.

    Hvis man fortyndede ex. Ethanol med vand til en tålelig dosis og proppede det ned i en inhalator burde det vel, alt andet lige, have en effekt på Corona virus.

    “ Ethanols katabolisme i organismen resulterer i et energiudbytte på 7 kcal/g, og omsættes med en hastighed svarende til ca. 0,1 g/kg legemsvægt/time. Ethanol oxideres af alkoholdehydrogenase til acetaldehyd ”

    Man skal dog ikke tænde en smøg samtidig smiley

    Jeg kan sagtens sætte mig ind i Trump’s tankegang og lur mig om ikke der allerede er flere forskere der har tænkt (hvorfor fanden tænkte jeg ikke på det).

    Ex.:
    Tag en smittet patient og lad ham indånde 1% ethanol og 99% vand - blodprøve.
    Derefter 2% ethanol og 98% vand - blodprøve.. osv-osv.

    Hvem ved - måske Trump lige har scoret en nominering til årets Nobelpris smiley


  • #2   24. apr 2020 Det viser sig måske snart at storrygende sprittere er immune overfor Corona smiley
    Frem med brændevinen og smøgerne venner 🥴


  • #4   24. apr 2020 Cody

    Grønland rummer en masse sjældne råstoffer som bla. bruges i mobiler så klart at Trump er interesseret i at få rettigheder til at udvinde dem.


  • #5   24. apr 2020 #2

    Min farfar, der var en af datidens bedemænd med hest og vogn, han var ligkistesnedker, og blev som nævnt andetsteds, formuende under Den spanske Syge.

    Han blev selv ramt af sygdommen, måske i mildere grad, men foruden at han røg, så drak han iflg. min far en halv flaske snaps, den dag han følte sig sløj, og blev hurtig kvik igen.

    Så noget er der måske om snakken...


  • #7   24. apr 2020 Typisk dansk sensations overskrift Alis henviser til og hvis man ikke dykker ned i artiklen sidder man tilbage med troen på at det er Trump’s skyld.

    USA støtter forskning i hele verden og faktisk burde støtten til Wuhan laboratoriet være fjernet allerede 2014 under Obama, men det skete ikke.

    “ Men i Kina blev videnskabsfolkene ikke ramt af Barack Obamas stramninger i 2014.
    En menneskeskabt coronavirus
    For eksempel hjalp Wuhans Institut for Virologi i 2015 med at bygge en menneskeskabt coronavirus sammen med forskere fra universitetet i den amerikanske stat North Carolina.”

    Årsagen til stramningerne i 2014 var en række uheld i am. vira- laboratorier, men uvist hvorfor ramte stramningerne ikke Wuhan smiley


  • #9   24. apr 2020 Ja det er godt med dig og dit gammel kommunistiske vrøvl Alis smiley

  • #11   25. apr 2020 Du lyver for dig selv Alis !

    Alle dine indlæg oser af sort/hvid - ond/god - højre/venstre - rig/fattig osv. osv. og du skal fandme nok bestemme hvem der tilhører hvad smiley


  • #12   25. apr 2020 Alis

    Retfærdighed for kinesere?

    Kinesere stjæler med arme og ben og kopierer som kan tjenes penge på - det er faktisk indenfor alle grene af erhvervslivet. Ansatte er også ligeglade med retfærdighed over for resten af verden. De sender en masse medicinudstyr på marked som er det rene fup.

    Hvor er retfærdigheden overfor Brands? Firmaer, danske mærkevarer? osv....



  • #15   25. apr 2020 Men Cody har ret i #11

    Du nægter at have balance i tingene Alis.
    Alt hvad venstrefløjen siger skal du nok få til at passe ind i din agenda.

    Hvorimod ting fra den anden side, uanset hvor sympatisk det kan være, bliver haglet ned.

    Du siger selv at ting ikke er så enkle, nej det er de ikke, fuldstændig sandt.


  • #17   25. apr 2020 #16

    "Altså om folk æder gift via behandlet frugt, grøntsager og kød, eller om de får indsprøjtning af feks ethanolblanding, det er vel det samme."

    Som en sidebemærkning, så undrer det altid veganere og andre afholdende, hvis de får cancer og alvorlige sygdomme.

    Så en skønne dag finder 'de kloge' nok ud af, at kød ikke er mere usundt end frugt og grøntsager. smiley

    Kig bare på, hvad en næsespray indeholder, selv det kun er få promille, det er både saltsyre og lign. skrappe sager, og hvem husker ikke fra barndommen, hvordan toilettet så ud efter behandling med saltsyre. smiley


  • #20   25. apr 2020 Madonne

    Jeg kender ikke til toilet i min spæde barndom, her var det et DAS - som blev gravet ned i baghaven da vi boede i H.C.Anderensgade i Odense. Varm vand? ha - nej havde vi ikke, Varme - ha ha - havde vi ikke, andet en kakkelovn i stuen. Men jeg savnede ikke noget, da jeg ikke kendte til andet.


  • #21   25. apr 2020 Polysl

    Er opvokset med koldt og varmt vand, brusebad og centralvarme i vinterdomicilet, men DAS og primus i sommerhuset... smiley


  • #26   25. apr 2020 Leon.

    "Desuden kan manglende kød også medføre psykiske lidelser, så som sindssyge, præcis som bla for meget salt også kan. "

    Den må være til Alis..... LOOOOOL smiley


  • #28   26. apr 2020 Ang. idioten Trump.

    Han forsøger jo at udlægge sin vanvittige idé om blegemiddel o. lign. sprøjtet ind i kroppen som et sarkastisk svar, for at redde ansigt.

    Men nej, han mente det skam alvorligt, hvilket der ingen tvivl bør være om.

    Manden er ikke rigtig klog, total sociopat.


  • #29   3. maj 2020 Ang. kost, gad li at vide, hvad Trumpet er til smiley - Etanohl 85% smiley smiley smiley

    Men mennesker tilhører Rovdyr, og det kan vel ikke komme bag på nogen, vi er født til at spise kød, så det må betyde, at vi rent faktisk har brug for det.


Kommentér på:
Doktor Trump

Annonce