{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Lokumpapir banden {{forumTopicSubject}}

**********BREAKING NEWS***********

En helt ny form for kriminalitet er opstået, en bande som bryder ind og røver folks lokumpapir. Lokumpapir bliver den nye valuta I flere samfund.

Sverige melder alt udsolgt og begynder at sælge pinde som man kan rage lorten ud af røven på. (se billede) Ideen er opstået fra de nye atomfysikere som de i stor tal har importeret, som kan huske hvad man gjorde i Middelalderen og dermed implementeret deres videnskab videre til det svenske folk.

Ideen er så kontroversiel at man påtænker at lave en pris på niveau med Nobelprisen for den geniale ide.

Pinden fås i forskellige udgaver,

1. Standard ( ikke splintfri)
2. Interprise ( ikke splintfri men kommer med en pinset )
3. Pro ( Som er garanteret splintfri )







Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lokumpapir banden
  • #1   25. mar 2020 jeg tror jeg nøjes med en vask smiley


  • #2   25. mar 2020 Jeg er fra dengang hvor avispapir var mere udbredt end det modbydelige 000 brune lokumspapir der skulle nulres 10 gange før det opfyldte formålet smiley

    Avisen kan snildt få en renaissance her i huset hvis lokumspapir bliver udsolgt smiley


  • #3   25. mar 2020 Cody

    Jeg vil hellere bruge et bidet. - lige i Greta Tunfisk regi.. I Tyrkiet havde jeg dårlig mave så jeg var glad for bidet der. Mere skånsom mod en udfordret ringmuskel. Men det gode var for mig at så var jeg kureret og kunne spise hvad som helst. Fandt senere ud af at olivenolie var mit problem - hvorefter jeg spise og lavede mad med olie og siden har jeg ikke være syg i maven.

    Med hensyn til toilet papir dengang så kan jeg faktisk ikke huske det andet i skolen - så jeg ventede til jeg kom hjem.


  • #4   26. mar 2020 ps..Jg vil dedikerer indlægget til Madonna som på fækal vis - at hun ikke kommer til at savne fækale indlæg hvis jeg gik på ferie.

  • #6   26. mar 2020 Ha ha Ronald jeg tvivler på du er smidig nok til den manøvre smiley



  • #7   26. mar 2020 Ron

    Giv dog katten en ormekur.... smiley


Kommentér på:
Lokumpapir banden

Annonce