{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Ny sygdom {{forumTopicSubject}}






NY SYGDOM

Nej det er ikke den forfærdelige Corona der er tale om her , men om en sygdom som dukkede op for et års tid siden.

Den hedder "Hudsult" og der er nu gang i forskningen af følgerne af at have erhvervet dette nye fænomen.

Man kan blive ramt af sygdommen hvis man ikke bliver berørt og kælet for jævnligt, ens hud skal have en form for stimuli hver dag. Hvis ikke, kan man læse sig til at man kan få en depression eller komme til at lide af søvnløshed.

Det er selvfølgelig en alvorlig sag, og kan måske give en forklaring, for mange af os på at vi ligger vågne om natten. eller går i en form for hi om vinteren.

Men der skal da gøres noget ved det, og her er det at jeg har en , synes jeg selv, ret god ide.

Til de af os der ikke har en partner ,der gider ae eller kæle hver dag, eller dem der slet ikke har en partner, vil jeg foreslå at de i de der 10 kroners markeder, køber en god gedigen metal, teleskop kløpind. Jeg er i besiddelse af sådan en og kan varmt anbefale denne løsning.

Jeg har indtil nu kun brugt dette hjælpe middel når det kløede på steder som ikke kunne nåes manuelt. Men for fremtiden vil jeg da bruge den som et slet og ret medicinsk virke middel.

Jeg kan allerede nu se et opsving i kløpinde industrien, alle skal have, et par stykker af dem, og en anden socialt fremmende ide er, at man kan lave "berørings" kurser, hvor enlige mødes og hjælper hinanden med at bearbejde hudens overflade, og selvfølgelig altid på en sober måde. Sikke mange bekendtskaber der kunne komme ud af det, og det ville samtidig indvirke på en eventuel depression at komme lidt i kontakt med andre i samme situation.

Ja man kan altid finde gode ting i enhver vanskelig situation, så jeg vil anbefale at der er nogen der tager sig sammen og enten selv medicinere, eller går i selvhjælps grupper. Bare klø på alle sammen .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sygdom
Kommentér på:
Ny sygdom

Annonce