{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Anne A
Anne A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Træning {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådanne at jeg er gået på kur. Har jeg prøvet før men stoppede hurtig igen. Men denne gang skal det være, nu gider jeg ikke mere. Jeg er pige og 174 høj og vejer 81 kg. Tog på pgr af sygdom(de piller jeg har fået) nu er jeg stoppet på dem da de ikke hjælper, men kiloerne er der stadig. Før jeg tog på vejede jeg 68 kg. og vil gerne derned af igen. Det jeg gør er at spise sundt o 5-6 gange om dagen med frugt og en masse vand. Og skal have lidt hjælp til ideer med trænings maskinerne i motions centeret. Har hest så rider, og har en mave ruller herhjemme som jeg også bruger men hvorfor nogle maskiner skal jeg bruge nede i centeret? det sidder næsten alt på min mave. Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig. Har tænkt at træne 2 dage og forskelligt og 3 dagen fri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning
  • #1   18. feb 2008 For lige at slå det fast: PUNKTTRÆNING ER IKKE MULIGT!!! Hvis du vil tabe det på maven skal du tabe dig andre steder os.

en rigtig god maskine i et center er en crosstrainer.

• #2   18. feb 2008 Mener det hedder en Cross maskine, det skulle eftersigende være den du forbrænder flest kalorier på.

Der er lig et billede af hvilken jeg mener smiley
    (link fjernet)

• #3   18. feb 2008 SK N du var selvfølgelig lige 40 sek hurtigere end mig smiley

• #4   18. feb 2008 Jacob> Lige hvad sådan noget her er jeg altid hurtig smiley

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 33
    #5   18. feb 2008 Masser af cardiotræning, og en kostplan som skal overholdes! smiley

• #6   18. feb 2008 SK N - Jeg tror vi har diskuteret før herinde smiley

Christian B , det var da et ubrugeligt råd du kom med der !

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    feb 2008

#7   18. feb 2008 nej nej ved godt at man ik kun kan tabe sig et sted. men dert er der næsten alt sider, ja der er dog også på lår og røv, men det meste af det er på min mave. Og det er det der er sværest når man altid har været en høj tynd pige. Også fordi jeg har en tynd knovlebygning ser det alt forkert ud at være tyk

• #8   18. feb 2008 Anne> Når du begynder at træne, så tager kroppen helt af sig selv fra der hvor der er mest at tage af, så hvis det er på din mave, så "forbrænder" den det hurtigst...

• #9   18. feb 2008 Bare spis sundt- Sørg for at være i kalorie underskud - Du kan regne dit ligevægts indtag ud, hvis du søger på google efter formlen.
    Når du så har regnet den ud, skal du indtage ca 300kcal mindre om dagen, end dit ligevægtsindtag - Og det er som nemt nok hvis du holder dig fra usunde ting.

Hvis du ovenikøbet går ned på cross traineren, og smider en 500kcal hver dag ville det ikke kunne gøres meget nemmere smiley

Det er viljen der betyder alt når man vil tabe sig

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    feb 2008

#10   18. feb 2008 jeg er kok så ved godt hva jeg må spise og ik må. Og hva mad indholder.Er ikke van til at træne, det er ved hvilke maskiner jeg skal skal bruge for at det er mest effektiv

• #11   18. feb 2008 Som Jacob siger, hvor der er vilje er der en vej. Du skal ikke give op hvis du virkelig vil tabe dig. Det kommer i perioder hvor vægten ikke falder, men bare klø på, den skal nok falde yderligere.

Bare gør det på dn rigtige måde, så du ikke laver en Crash diet, hvor kg kommer tilbage så snart du spiser "normalt" igen...

• #12   18. feb 2008 Anne A - Jamen så gå ned på crosstraineren, det er som jeg sagde den mest effektive til at forbrænde kcal.
    Så bare sørg for minimum at forbrænde 500kcal, det er ca ½ time i et pænt tempo, som ikke burde være noget problem.

Men du kan jo holde øje på skærmen hvor mange kalorier du forbrænder

• #13   18. feb 2008 Anne> Ja så er crosstraineren det oplagte valg... Men få lagt et styrke program os (kan de hjælpe dig med i centret) og så lav cardio EFTER styrketræning, da det sætter forbrændingen op.

• #14   18. feb 2008 du kan evt få en kopi af min kostplan,
    jeg må spise ca 2000 kalorier om dagen, og så skal jeg mininum forbrænde 1000.

• S G
    S G Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 44
    #15   18. feb 2008 fuld skrald på 1 gang om dagen i minimum 20min. Fx ved cyling, step whatso evah. Kør ¨årdt på tæt ved din syregrænse
    Så sætter du din forbrænding op hele døgnet, også når du sover

Det er ikke selve udøvelsen der får dig til at tabe dig mest, det efter du har trænet,

• #16   18. feb 2008

• #17   18. feb 2008 Thermapower er vejen frem

• #18   18. feb 2008 Henning F> Ja, den var da rigtig god at komme med den der!?

det er vejen frem til en muligvis tidligere død.

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    feb 2008

#19   18. feb 2008 jeg takker for de gode svar. men er ikke interreseret i kostplaner el ideer til kost. den har jeg styr på. det var mere hvilke maskiner jeg skal bruge.

• #20   18. feb 2008 anne A jeg kan hjælpe smiley

du skal spise sundt for det første hver dag og ikke spise lyst brød eller for meget ris og kartofler

så skal du motionere meget smiley brug cross trainern hvis de har den i dit lokale motion center og brug ro maskine

så skal du også træne musklerne alle muskler du har på kroppen tag mellem 4 og 8 gentagelser ca 3 sæt og så motionere efter du har trænet da kroppen forbrænder meget mere efter det så kan du spise nogle ting ved siden af som sætter forbrændingen op fx: pebber korn/kærner tag en 6 stykker af dem af gangen et par gange eller 3 om dagen og drik masser af vand da det også sætter forbrændingen igang. så skal du også have en masse protein da det også sætter forbrændingen igang og gør så du ikke taber muskler. og inden du spiser så drik et ( jeg ved godt det lyder klamt ) eddike da det gør så man er mæt i længere tid og drik meget mælk/spis lidt mælke produkter det ligger en lille hinde nede i din mave så du ikke optager nær så meget kulhydrat . og du skal ikke lade være med at spise som mange piger tror at man tager sig af. det er nemlig bare muskler og væske i musklerne. du skal spise en 5-6 gange om dagen masser af frugt grønsager og kylling smiley håber det hjalp

ps du taber dig ikke på maven bare fordi du tager mave bøjninger. men du får strammet musklerne op så det ikke hænger nær så meget smiley

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    feb 2008

#21   18. feb 2008 mathias f tusinde tak. var det jeg ville vide

• #22   18. feb 2008 så lidt smiley bare spørg hvis der er andet

Kommentér på:
Træning

Annonce