{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsen "krædser"
  • #1   5. feb 2008 Ville prøve med en sugetablet - det lyder for mig lidt somom du er tør i halsen??

• #2   5. feb 2008 Kradser smiley

Men kan ikke lige hægte kradsen i halsen og rygetrang sammen? Hmmm ...

• #3   5. feb 2008 Sikkert en omgang "ondt i halsen" der er på vej...

Hold dig varm, så kan det være det går over...

• #4   5. feb 2008 *PIV* F 5oo - 08 smiley .
    Giver dig ret? Det er vel nærmere EFTER en smøg man kradser i halsen! smiley Ikke fordi man er trængende..
    Nu ryger jeg ikke selv, så skal ikke kloge i det ! smiley

• #5   5. feb 2008 Norske brystdråber som de hedder Enorm stærke men virker smiley

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #6   5. feb 2008 *PIV* - så er du da vidst ikke afhængeligt..

Men tak for svarene

• #7   6. feb 2008 Simone - Hehe, tillykke med det.. Gid man ku sige det samme 8) heh .. Men du ser da meget klog ud anyway smiley

Casper - Ja nu ved jeg så ikke HVOR afhængig du er, men jeg får ikk ondt i halsen når jeg vil ha en smøg og har aldrig hørt om "fænomenet" smiley

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #8   6. feb 2008 så det vidst fordi du sidder og pimper hele tiden ;]

Hvis jeg får abstineser er det helt galt

• #9   6. feb 2008 hoooold da op - godt jeg ikke ryger! smiley

• #10   7. feb 2008 Casper . Aaarh? Holder den nu os helt vand den teori der ? smiley Tror sku jeg hører til på den pæne side a snittet for røget smøger til dagligt smiley

Simone - Kan du ikk hjælpe mig os så ? :b

• #11   7. feb 2008 Jo, prøv at have en far der dør af kræft - så tænder du ikke en smøg !! Og så fordi jeg sys det stinker, ville HADE at gå rundt med RØG ånde, for der er bare ikk noget værre.. Tror det er det der holder mig fra det smiley

• #12   7. feb 2008 Arh ? Søde, der ramte du mig sku smiley hm .. Men så vil jeg hellere blive ved og ryge og så beholde min daddy smiley ..

Røg din far ?

• #13   7. feb 2008 Ja han røg meget - dog var det ikke derfor han døde .. Men altså, det er selve kræften - som man også får af at ryge - jeg ikke bryder mig om - den er temmelig ondskabsfuld!!! smiley

• #14   7. feb 2008 Kender det godt .. En pige fra min klasse da jeg var i folkeskolen som bor en gade herfra, hendes far døde os a lugnekræft foor, 2 år siden mener jeg ?

Hele "hood'et" var med til bisættelse og det der .. Græder sjældent over døden, har ingen ide om hvorfor .. Men der blev jeg sku nød til at gi op smiley .. For ku ikk stå der og se normal ud mens min barndomsveninde og hele hendes familie, hele gaden stod med tåre over det hele .. Det gjorde sku ondt ..

• #15   7. feb 2008 Det gør pisse ondt! Det er ALDRIG sjovt.. og folk der går helt i spåner "ååh hold ud bedstemor/oldefar" whatever, ved bare SLET ikk hva det vil sige at miste en forælder!!!
    Man SKAL tude, det er bare ikk noget man skal holde tilbage! Og det viser også overfor din veninde at du føler med hende, i stedet for at man står og holder det tilbage.

• #16   7. feb 2008 Det jo heller ikke noget jeg gør sårn, bevist .. Det kommer bare ikke naturligt? Men det gjorde der.... :'/ Men nej, ved ikke hvordan det er , og håber ikk du tog min bemærkning på en negativ måde ? smiley

Min bedstefar (store forbilled!!! <3) han ryger sku meget snart ... Selvom han er så pisse stærk !! smiley

Så jeg besluttede mig i fredags da jeg alligevel var hos tatovøren, og få lavet et monogram med hans initialer på mit håndled smiley .. Så har jeg ham altid lige ved hånden om man så må sige...

• #17   7. feb 2008 Ja ! VIL SYGT GERNE HA EN TATOO!! Med de menensker der betyder noget for mig!! Vil jeg så gerne.. tør bare ikk!

Nej nej, misforstod slet ikke smiley

• #18   7. feb 2008 Så gør det? Du vil jo ikke fortryde det smiley
    Og det gør virkelig ikke ondt .. Især ikk når deter så små ting (: Var skide rej for den på håndledet, men selvom jeg fulgte nålen hele vejen så tænkte jeg slet ikke på smerte smiley .. Hvis du kommer herned igen engang kan jeg da godt holde dig i hånden ned til Romain (skin & color) og så sidde og trøste dig mens du får det lavet ;b hehe ...

Årh okay, helt perfekt smiley Blev bare pludselig lidt i tvivl smiley heh ..

• #19   7. feb 2008 Hah! smiley Jeg vil ha en tatoo engang - den skal bare være velovervejet! Sidder tit og tegner, og var TÆT på at få en lave her for et par måneder siden!! Har nemlig en fed ide.. smiley

• #20   7. feb 2008 Lidt somom vi ødelægger det her indlæg, du kan bare skrive videre om det her i min profil ! smiley

Casper K : Vi skal nok smutte nu ! smiley

• #21   7. feb 2008 Jaa simone, vi trækker røg .. Hey dåå .. :b

Kommentér på:
Halsen "krædser"

Annonce