{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Jul og Næstekærlighed. {{forumTopicSubject}}

Ja er jeg den eneste der ser hvordan folk bliver glade her op imod jul og hvor folk så bliver glade på den måde at de vil vis deres næstekærlighed - men er jeg den eneste der syntes at folk ikke er ærlige altså forstået på den måde at hvis man har plads til næstekærligheden består den hele året og ikke kun til jul eller når det lige passer ind i folks tid øjeblikket.
ja og nu kom denne tale ind under sundhed og der er vel i bund og grund også tale om en form for sundhed i at kunne rumme næstekærligheden året rundt.
Og med tanken om at jeg er rablende vanvittig mener jeg stadigt at kærlighed - næstekærligheden er en vigtigt ting - ALTID.
Kan i se hvad det er det jeg sætter ind i billed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jul og Næstekærlighed.
  • #1   26. nov 2018 Kærligheden til ens medmennesker kommer fra hjerte og er ikke tidsbestemt så er helt enig med dig Leon L

  • #2   26. nov 2018 Jeg kan godt se, at det er et kærligheds hjerte og farven er romantisk smiley

    Men jeg giver ikke meget for næstekærligheden, når den ikke er ægte og alt det folk ønsker op til jul, synes jeg er overfladisk, for deres kærlighed til alle, skal vel ikke kun være 1 måned om året, når der er 12 måneder i et år.


  • #3   26. nov 2018 Folk bliver blødsødne fordi alt skal være så pladder sentimentalt på denne årstid.
    Det er et perfekt tidspunkt for tiggerne på FB og andre sociale medier, at sidde og ynke sig selv fordi de ikke har råd til risengrød til børnene, hvad mange af dem ikke fortæller, er, at der da er penge til smøger og bajere.
    Jeg kender flere der sælger hus forbi, selvom de overhovedet ikke er hjemløse, men blot plattenslagere, der bruger de tyvere som folk giver dem, til at gå på værtshus og drikke bajere og spille på automater.

    Næstekærlighed i min bare røv.


  • #5   26. nov 2018 ÅH måske billede ikke er godt nok og den perle er hoved med et hjertekrop og det sidste skal i min verden så være en smuk kjole smiley

Kommentér på:
Jul og Næstekærlighed.

Annonce