{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Hjemmetræning vs. fitness center {{forumTopicSubject}}

Hej herinde,

Har længe gået med tanken om at droppe mit fitness abonnoment til fordel for et hjemmetræningsprogram. Tror det vil få mig oftere i gang, når jeg ikke først skal orke mig derop.

Er dog ikke helt så erfaren i forhold til hvilken type hjemmetræningsprogram, der passer mit behov. Har kigget på dette hjemmetræningsprogram af Henrik Duer: https://www.henrikduer.dk/shop/bliv-staerk-hjemme-stuen-hjemmetraeningsprogram/

Jeg har tidligere set ham på TV, hvor det virkede til at han havde styr på det han lavede. Samtidig er det heller ikke alt for dyrt.
Har nogle stiftet bekendtskab med det tidligere eller har andre gode forslag?

Kommentarer på:  Hjemmetræning vs. fitness center
  • Milling W
    Milling W Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   26. jul Min plan var at træne noget med lettere vægte og egen kropsvægt.

Har ikke så meget plads til alverdens udstyr

• #4   26. jul Åååå ja, der er ikke noget smukkere end en veltrænet krop, den gang temperaturerne ikke var så høje, som nu, der var jeg også energisk i fitness centre, men jeg kan huske, det var møg irriterende at skulle stille på alle de maskiner konstant, det var faktisk det, tiden gik mest til, men jeg synes ikke lige, jeg kunne finde noget alternativt dengang. Det endte også med, at jeg kom i meget god fysisk form, jeg gik sammen med en veninde, men en dag skulle hun flytte længere væk og så var det blevet besværligt at kunne mødes til Fitness, og hvad skete der så, gæt ....., den ene gang tog den anden gang, hvor jeg lovede mig selv, nu skulle jeg afsted, det blev bare aldrig til noget

Men når vejret er til det, kan vi træne ude i naturen, ved bænke, træstammer, bomme, store sten osv., og dem skal der ikke bruge tid på at indstille og så synes jeg den bog, Claus nævner lyder interessant, men den er nok kun forbehold de mænd, der ønsker rigtige store muskler, jeg er tilfreds, hvis jeg kunne blive tonet lidt uden kniv, hi hi

• Milling W
    Milling W Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   26. jul Tak for tippet, den bog vil jeg prøve at finde!

• #7   26. jul OK er der også tegninger i, hvordan øvelserne skal udføres, så er der en stor chance for, at jeg kan finde ud af det, lille mig

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 34 Emner: 43 Svar: 2.129
    #8   27. jul Jeg har mange gode ideèr vedr. at træne i guds fri Natur,
    Ok Nu er det nok ikke det samme vi snakker om. hir hir

• #9   27. jul Jeg har aldrig kunnet drømme om at gå i et fitness center. Det virker for mig ekstremt kedeligt.
    Førhen spillede jeg i mange år fodbold som var det bedste, men også basketball og ishockey.

Nu er det cyklen, og helst i naturskønne omgivelser. Der er simpelthen ikke den muskel som ikke bliver brugt ved cykling. Jeg var meget overrasket selv, da jeg pludselig opdagede hvor hurtigt kroppen forandrede sig, ikke mindst på maven.

Hvorfor betale i dyre domme for et fitnesscenter med massevis af svedige kroppe, når man istedet kan få masser er frisk luft, nyde naturen, og måske endda gøre brug af Ronalds 'træningsmetode'

Kommentér på:
Hjemmetræning vs. fitness center