{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Christian S
Christian S
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 70

4måneders træning giver intet (udsene) {{forumTopicSubject}}

Hey baboom, jeg har et spørgsmål ang. min træning. Jeg er 15 år, og er steget ca. 12.5kg i bænkpræs på de måneder. Jeg føler mig fysik stærkere, men det kan slet ikke ses på mig, slet ikke.. Ved godt 4 måneder ikke er meget, men kan de passe man hverkan kan se det på armene, brystet, bene eller noget? Skal jeg bare se tiden af, også kommer det inden ret længe? Og lige et sprøgsmål til. Hvad kan jeg gøre for at blive større, stærkere og mere udholdene? Jeg træner 3-4 gange om ugen..

- Håber på nogle gode, brugbare svar. Hilsen Christian Søgaard.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4måneders træning giver intet (udsene)
  • maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 275
    #1   16. jan 2008 du skal først og fremmest passe på din krop, den er jo ikke førdig udviklet!!
    Spørg der hvor du træner...de kommer tit med nogle gode råd :o)

• #3   16. jan 2008 Der er simpelthen kun et svar.. DU GØR DET FORKERT!!

Kan hjælpe dig med et program der helt sikkert vil give udvikling, men gør det ikke gratis.. kontakt i PB hvis det er.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#5   16. jan 2008 Modesty - Jeg har taget 3kg på.

Maria - passer også på, træner sommetider 2 dage i træk, men der er ellers en dags pause mellem hver træning.

Bowiie - Nej nej, jeg er oppe på 57.5kg 5 gange, også vil jeg tro jeg kan tage 65kg engang. Men jeg kan tage 12.5 kg mere end da jeg begyndte.

Kenneth - har et program, ikke et skema jeg går efter, men sådan bruger alle maskiner hver gang, og så mange gange osv. Ang. kost så spiser jeg lidt frugt, fisk, kød og hverdag kartofler eller paste/brød.

• René H
    René H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #7   16. jan 2008 det kommer efter noget tid. du skal bar blive ved med og træne også kommer det lige så stille.

• #10   16. jan 2008 Du skal jo heller ikke træne det hele hvergang , du skal gå efter nogle bestemte muskel grupper hvergang og så træne dem helt ned så de bliver genopbygget det er det der får dem til at vokse

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#13   16. jan 2008 Bowiie - Okay takker, men har overvejet en hel del at købe wigthgernere, men folk siger det ikke giver nogen effekt. Jeg starter med at tage ca 45kg, også sætter jeg 1.25kg på i hver siden, foruden bruger jeg en time ad gangen på de yderlige maskiner.

Kenni - Ved det, for man skal altid lige kigge i spejlet smiley Men jeg kan se det ikke er noget, det er kun hvis man spænder man kan se det, hvis jeg står normalt er det helt utydligt. Ved det med kost har meget at sige, men kan man ikke gøre det uden at ændre koste så meget? Spiser mad fra bageren hver dag, grillmad eller lig. ca. 4 gange om ugen, og drikker en liter cola om dagen, men også en liter kakao eller halvanden liter mælk.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#14   16. jan 2008 Men sover ca 7 timer, spiser boller, franskbrød, kartofler, grillmad, sodavand/mælk osv.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#19   16. jan 2008 Okay. Jeg kan så forstå det er kosten som gør en hel del, men det er også der et af problmerne er. Jeg kan ikke lade det usunde mad ligge, og en go gang grillmad i weekenderne osv. Men kan jeg ændre lidt på kosten også stadig godt må drikke usundt og det? Hvis jeg så erstatter frokosten ud med noget salat, en bid brød og noget kakao i stedet ? Jeg ved godt jeg ikke er inde i det her, så det er sikkert en masse dumme sprøgsmål, men er ikke inde i sagerne. Målet er bare at se lidt bedre ud og være noget stærke. Overvejer nemlig lidt at komme i politiet.

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#23   16. jan 2008 Okay. Er det nogle som vil bruge lidt tid på at nævne hvad usundt jeg godt må indtage samtidigt? Altså om der er noget mad som jeg nævner jeg stadig må spise en en mængde. Jeg spiser meget tun i vand, torsk, rødspætter, svinekøb, alt slags brød, youhurt osv..

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#26   16. jan 2008 Takker, ved hvad jeg så skal begynde på. Men bliver noget af en ændring, for det du næver Hero sodavand, slink og hvidt brød er en del af min nuværdene daglige kost. Tak til dig også, men vil det være en god ide at ændre kosten, og samtidigt købe protienpulver og blande i vandet ?

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#28   16. jan 2008 Okay, men vil jeg begynde på efter weekenden. Har lige 2 spørgmål mere. Kan der ske noget ved jeg begynder at træne 5 dage om ugen, og hvis jeg drikker store mængder alkohol i weekenden, har det så den store påvirkning?

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2007

#30   16. jan 2008 Christian - Hvad er det helt præcist "bulk" er ?

• #32   16. jan 2008 Håber li det er iorden jeg hurtig springer ind. Sådan en maxfit maskine beregnet til mave bøjninger er den noget værd? : ) .. Ka li se om jeg ka finde link

• #33   16. jan 2008 Christian jeg har en meget øm ryg og får hurtigt ondt. Ved ik om det fordi jeg ik træner ryggen så meget. Eller om jeg lægger forkert når jeg laver mavebøjninger..

• #34   16. jan 2008 Bum Bummelum.... Du skal regne med at de første 3 mdr af træning går med at lære CNS (centralnervesystemet) at sende flere signaler ud gennem det perifere nervesystem (PNS). Jo flere signaler du kan sende, jo stærkere er du, i og med at de motoriske endeplader kan udlede mere ACK (acetylkolin) som derved kan "aktivere" flere muskelceller.

Men spis rigtigt i stedet for det der usunde. Derer kommet masser af gode råd hvad kost angår, kunne jeg lige skimte. Det er altid svært at se på sig selv. Jeg har trænet i 3 år mere eller mindre seriøst, med pauser ind imellem og jeg kan ikke se det på mig selv i speljet, kun på gamle billeder. Mål dig selv.

Kommentér på:
4måneders træning giver intet (udsene)

Annonce