{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Mc Donald {{forumTopicSubject}}

En allergiker tager på MC Donald og beder om dit og dat der ikke må være i burgeren og da de ikke kan levere den service så skal det postes ud over hele medie fladen over en dårlig service.

Kællingen kan da for fanden spise hjemmefra sit allergi venlig shit i stedet for at gøre en butik ansvarlig for sit handikap.

Det ville svare til at jeg gik ind i en skobutik og sagde : jeg har kun et ben så jeg vil kun købe en sko. Hvad rager dit handikap mig - du må købe begge sko og finde en anden som også mangler en sko...

Lav en hjemmeside "et ben" hvor man bytter sko og sælger den ene sko som man af simulant måde har i overskud.

Sgu jammerlig som de fuck en mener at samfundet skal tilpasse sig deres lort....hold da op....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc Donald
  • #1   14. jul 2016 Var det måske en "flugtning"?

  • #2   14. jul 2016 Det er en forkælet holdning at have, så kan alle parfume allergier også forlange at der ikke må bruges parfume i deres nærhed, og at der ikke må stå peanuts fremme i en bar, sikke noget" crap" at fyre af. Gå hjem og lav din egen mad, eller opsøg steder med speciel service. smiley smiley

  • #3   14. jul 2016 Og hvad med skoene jeg elsker alt det, der er til venstre smiley smiley smiley

  • #4   14. jul 2016 Jetset altså smiley smiley smiley smiley

  • #5   14. jul 2016 Ja, jeg kan ikke gøre for det smiley smiley smiley

  • #6   14. jul 2016 Du godeste for en tone da! smiley

    Folk bestemmer jo ikke selv, at de vil fødes med en allergi eller intolerance. Og vil man spise ude, kan man jo af og til blive nødt til at spørge ind til, om det, man ikke kan tåle, er i maden det pågældende sted, hvis man er usikker. Det, synes jeg, er helt fair. smiley

    Jeg kan f.eks. selv ikke tåle løgplanter; jo stærkere, des værre er det. Så derfor bliver jeg nødt til at spørge ind til, om der er meget løg eller endnu værre hvidløg i en given ret, når jeg er på restaurant, så jeg kan undgå at spise noget, jeg bliver syg af. Det er irriterende, og jeg føler mig voldsomt til besvær hver gang, men det er nødvendigt, hvis jeg vil kunne spise ude bare en gang imellem, og det vil jeg jo sådan set gerne ligesom de fleste andre mennesker. smiley

    Men jeg er da helt enig i, at det ikke er okay at svine f.eks. en restaurant til på de sociale medier mv., fordi de ikke kan/vil imødekomme specifikke krav eller ønsker fra en allergiker. Lige netop MacDonald's har jo nogle helt faste "opskrifter" på deres burgere, som skal overholdes til punkt og prikke. Det er en masseproduktion - ikke en slowfood restaurant, hvor man nogle gange godt kan lokke kokken til at tage lidt særlige hensyn. Det ved de fleste vel allerede, når de går derind. Hvis man har meget specifikke allergier, er man naturligvis også nødt til selv at indrette sig lidt efter det. smiley

    Det er i hvert fald min personlige mening. smiley


  • #8   14. jul 2016 Det er over 20 år siden jeg var på Mc D., og jeg har aldrig savnet deres mad.
    Hvis jeg får lyst til fast food, det kan være højst en gang om året, vil jeg helst besøge en pølsevogn.
    Jeg er forstående overfor allergikere, men samtidig irriteret når nogle fx kræver at folk omkring dem ikke skal bruge parfume. Til sidst ender vi med Forbudt mod alt der kunne udløse allergi, og det er lidt ekstremt.



  • #11   14. jul 2016 Må prøve næste gang jeg kommer der, at spørge om min bigmac kan laves i omvendt rækkefølge

  • #12   14. jul 2016 Min pointe er sådan set at opsøger man et sted som Mac Donalds så er det begrænset hvad man kan forlange af specialiteter, i mine øjne er det ikke menneskeføde, så derfor mit kontante svar.

  • #14   15. jul 2016 Det er jeg glad for at høre. Det viser sig at være endnu en løg-nagtig historie om et ikke eksisterende problem, typisk Facebook.

  • #15   15. jul 2016 Jeg kan godt følge din pointe angående MacDonald's, Kisser - altså at det qua hele stedets koncept er forventeligt, at der ikke er de helt store muligheder for at forlange specialservice; netop fordi det hele kører ud fra dels masseproduktion af fastfood og dels et helt fast koncept, som er 100% ens for alle kædens restauranter verden over. Af samme årsag bliver jeg faktisk glad, når jeg læser Torbens indlæg (#10), om at han faktisk godt kan få lov til at få sin burger uden løg, også på MacDonald's. smiley

    Jeg kan generelt ikke lide MacDonald's-mad og har derfor kun ekstremt sjældent og i absolutte nødstilfælde spist en portion McNuggets med fritter derinde, men god service er jeg altid villig til at give en "thumbs up". smiley


  • #17   15. jul 2016 Torben, mit i #12 var ikke møntet på dig, men et svar til Louise.
    Louise syntes at mit svar var lidt for hårdt i tonen, men det er måske fordi jeg er ret farvet i min mening om Mac Donalds mad.
    Deres markedsføring er ligefrem forbryderisk, så urigtig som den er.
    Man ser i deres reklamer hvordan en bøf sandwich bliver lavet, der er både salatblade, bacon, og andre lækkerier i. Når mine børnebørn har fået lokket mig med i Mac Donalds ser man bare nogle smattede klumper pakket ind i en form for pergamentpapir. Uf det er ulækkert. Derfor min antipati.


  • #19   15. jul 2016 Det var nu mest tonen i Polysl's startindlæg, jeg blev lidt intimideret af, Kisser - ikke så meget dit indlæg. smiley Men jo, tonen var i starten af tråden lidt hård, efter min smag. smiley

    Til gengæld er jeg bestemt heller ikke den store fan af MacD-mad. Og ja, der er meget langt fra de fine, saftige burgere de reklamerer med, til hvad man reelt får udleveret, hvis man bestiller på en af deres restauranter. smiley


  • #20   15. jul 2016 Nu var min tone mere målrettet den person som flippede ud på sociale medier - snare dem som har et allergi problem generelt. Så skulle nogen føle sig ramt af mit indlæg så undskylder jeg for det. Men tror nu nok at flere er bekendt med min skrivestil som absolut ikke er generaliserende

  • #23   15. jul 2016 Det hedder, at bide sin egen lort over, for at få 2 ender smiley smiley smiley

  • #25   15. jul 2016 Og så må vi huske, at holde en god tone - det hedder stercore på latin smiley smiley smiley

  • #27   15. jul 2016 Der er nogen, som klager over en dårlig tone her - jeg synes da, den er OK, men hver sin smag - og jeg ved ikke, hvor du er gravet op - måske i Gyyyland smiley smiley smiley

  • #28   15. jul 2016 Forøvrigt kunne jeg ikke drømme om at spise Mc Donald og Pizza - det er ikke mad.

Kommentér på:
Mc Donald

Annonce