{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Hvordan var det nu i de gode gamle dage. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan er det nu talen lyder: Et sundt legeme - et godt helbred - Gud hvor har jeg været et sundt barn, men er talen nu rigtigt eller bare en talemåde og vil da fortælle om jeg i min ungdom 7 til 16.år fik så meget sundhed i form af god gammeldags dansk mad + alt den frugt jeg/vi kunne spise (det var kun ens egen skyld hvis man ikke kunne li den mad der blev serveret), Nej maden på Høngbørnehjem var god og omsorgen var ligeså, men historien før og efter den tid er jo en helt anden historie og hvem skal stå til ansvar (systemet) eller kan i der læser fortælle mig hvem jeg skal (give skylden) og jeg er jo Gudskelov ikke en der bære nag (ikke over sådan noget), men jeg tror jeg skriver en historie om hvordan politikerne i 60 erne intet viste om børneomsorg, det skete vist først i 1966 året hvor jeg kom til Høngbørnehjem et sted der forandret mit liv og mig (og tør ikke tænke på hvordan jeg var blevet uden den gode oplevelse Høngbørnehjem var), ja jeg har taget denne historie ind under kategori: Sundhed, grundet historien jo ikke slutter nu, nej den forsætter da jeg vil fortælle om de spire før og efter tiden måske har haft betydning for ting i mit senere liv og jo jo et billede inde fra Amager hvor jeg står som 14.årig og på det nærmeste lige har mødt min far for første gang.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvordan var det nu i de gode gamle dage.

Annonce