{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.905 visninger | Oprettet:

Kamilla J
Kamilla J
Tilmeldt:
19. feb 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Få den perfekte røv hurtigt! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har længe, gerne ville have den perfekte røv. Squats, syntes jeg ikke hjælper. Jeg laver 10 hver dag, og det har jeg gjordt i 3 uger.
Hvis i kan hjælpe, eller ved hvordan man ellers kan, så må i gerne skrive, i kommentaren. Men det skal lige tilføjes, jeg vil helst undgå at bruge penge fx på maskiner.

Tak på forhånd!


Kommentarer på:  Få den perfekte røv hurtigt!
  • #2   10. mar 2014 10 er skisme da ikke nok til at se resultater på tre uger..

  • Kamilla J
    Kamilla J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #3   10. mar 2014 Chris: Jeg spiser skyr til morgenmad med æble i. Grov brød, nogle gange et par stykker chokolade. Men dyrker sport mindst 3-5 gange i ugen, og det er hele året rundt. Det har jeg gjordt i 3 år nu. Men min numse er stor syntes jeg selv. Jeg vejer 60 kg og er 160. Men det er ikke sådan at jeg har meget fedt. Mine lår er også rimelig store, men det er ikke fedt, på mine lår. smiley

    Hvor mange skal man så lave? smiley


  • #5   10. mar 2014 Du har ikke bare brede hofter fra naturens side? 60kg til 160 cm er meget passende! Desuden kør 3-5 sæt af 8-10 gentagelser i squat, og kør nogle lunges heller hungarian lunges hvis du er hardcore smiley

  • #6   10. mar 2014 Hvad fanden er hungarian lunges?

  • Kamilla J
    Kamilla J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #7   10. mar 2014 Chris: jeg er nok den i min familie der spiser sundest. Jeg fraråder dem altid at købe usundt. Men det er svært, for da jeg elsker chokolade, prøver jeg at spise så lidt som muligt. smiley

    Rasmus: jeg vil prøve at få det ind med de øvelser du skriver, men det kan godt blive lidt svært, da jeg går i folkeskole, har lektier, arbejde og sport. Men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at få dem prøvet! smiley


  • #8   10. mar 2014 Ved du hvad lunges er?

    i så fald, samme øvelse med bagerste ben på en bænk, også op og ned, der tager man så et sæt færdigt på et ben ad gangen. Den isolere lårmusklerne bedre, men den kræver god balanve


  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #9   10. mar 2014 Det er ikke nok bare at lave en høj mængde øvelser, din krop kommer hurtigt til at vænne sig til "træningen", og så sker der ikke flere fremskridt. Du er nødt til at gøre det sværere for dig selv for at blive ved med at presse kroppen.

    Udover squats er hip thrusts noget af det bedste til at træne dine glutes, eller røv. Og husk at gå hele vejen ned når du laver squats! smiley


  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 192
    #10   10. mar 2014 Hun er 14 år, hun er ikke en kvinde endnu.

  • lars j
    lars j Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #11   10. mar 2014 chris ! : må melde mig aldeles uenig i at du siger squat er en af de bedste balle øvelser.. squat er utrolig hypet i min optik grundet alle de smarte "squatrøv" bemærkninger.. squat er fantastisk til mange ting men ikke til opbygning af ballemuskler, det er lunges og hip thrust derimod...

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #12   10. mar 2014 30 day squat challenge ! smiley


    http://bedreform.nu/2013/08/30-days-squat-challenge/


  • #14   10. mar 2014 og forresten det er bulgarian lunges og ikke hungarian, jeg var bare lige hurtig i en fart smiley


  • #16   10. mar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=P9OFu5vKtVY

    også kør med enten håndvægt eller stang, men da du kun er 14 så pas på med ikke at tage for meget belastning på! det har dine led ikke specielt godt af eftersom du stadig vokser, og din knogle og ledstruktur ikke er helt færdigudviklet.


  • #17   10. mar 2014 Jeg har brug for noget at stikke mine øjne ud med. NU!

  • #18   10. mar 2014 14 Årige skal slet ikke træne. Bum basta smiley Kun hvis man er overvægtig!

  • Kamilla J
    Kamilla J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #22   11. mar 2014 Men altså, jeg vil gerne af med noget, fra mine inderlår! Og jeg tænkte det måske hjalp. Men ved i hvordan man kan træne det? smiley

  • #23   11. mar 2014 Som 14-årig kan man sagtens styrke træne, til og med en fin ide, man må bare ikke belaste sig for meget, så det vil sige meget lidt vægt.

  • #24   11. mar 2014 Selvfølgelig må man træne muskel og styrkeopbygende træning som 14årig, og yngre, hvis man har lyst til det.

    Det er som udgangspunkt væsentlig mindre problematisk end feks fodbold


  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #26   11. mar 2014 @Kamilla J: " Men altså, jeg vil gerne af med noget, fra mine inderlår! Og jeg tænkte det måske hjalp. Men ved i hvordan man kan træne det?"
    Du træner lår ved at lave squats og lunges, men du kan ikke fokusere fedtreduktion på lårene.


  • #27   11. mar 2014 # 24

    den var også mere pyntet til lokumsdrengen, men han er som regl hel gal på den når han kommer på banen med noget.


  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #31   12. mar 2014 Nej nej, Dennis, man har adgang til internettet fra 6 år, man kan bare først finde ud af at bruge det som 18-årig.

  • #32   13. mar 2014 Numse- implantater er den eneste vej frem.

  • #36   30. mar 2014 TROLL smiley

  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
    #37   6. sep 2014 Ja tror også der skal lidt mere til :b ellers ville jeg jo have den perfekte røv nu!

  • Mathias C
    Mathias C Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 4
    #38   7. sep 2014 awwww

  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
    #39   7. sep 2014 Ja vi må hellere være søde hehe smiley

Kommentér på:
Få den perfekte røv hurtigt!

Annonce