{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepiller nogen der har erfaring
  • Peter F
    Peter F Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. sep 2013 Ja det har du også helt rat i men det gør jeg skam også det var bare til at supplere med da jeg syns det går meget langsomt smiley

• #3   30. sep 2013 Det virker meget bedre at spise med måde dvs. et kcal underskud på 500 om dagen og samtidig dyrke noget motion smiley
    - det er ligemeget om du spiser sundt hvis du spiser i kæmpe portioner fordi du tror det er sundt for så har det ingen pointe alligevel smiley

• #4   30. sep 2013 Clenbuterol, T3 osv
    men de har alle sammen bivirkninger, så hvis jeg var dig ville jeg lade helt værd! smiley

• Peter F
    Peter F Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   30. sep 2013 hvad er bivirkningerne

• #6   30. sep 2013 Kur er skidt, generel kost omlægning er godt smiley
    Held og lykke

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #7   30. sep 2013 Slankepiller er fup.

• #8   30. sep 2013 MrNiceGuy - Du skal ikke komme her og tage min sætning (T3) smiley
    Men T3 er ikke for kvinder! Hvis en kvinde tager T3 risikere hun at blive steril, hvilket kun er en af de mange bivirkninger netop T3 kan medføre. Man risikere også at hele lortet rasler af, ikke kun fedt men derimod også muskelmasse. Der udover risikere du også at ødelægge din forbrænding fuldstændig! T3 er ikke et produkt man skal lege med.

Mit råd til TS er at spise en sund og varieret kost samt noget powerwalking.

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #9   30. sep 2013 Slankepiller har ofte den virkning at foruden mavesmerter også giver ufrivillig og udsivning afføring.

Du skulle prøve at udskifte nogle måltider med nupo (giver havd kroppen behøver af næring)

• #10   30. sep 2013 Peter, hvis du ikk er til ulovlige piller, så drop pillerne, og spis sundt og dyrk motion....

jeg har prøvet alt hvad der kan prøves for at tabe mig for 5 år siden,
    masser af bivirkninger, så ændrede jeg kosten som 23 årig ( 156,4 KG ) og nu som 26 årig vejer jeg 72 KG

nu kan jeg bare ikke tage på igen, uanset hvor meget jeg træner, det er så lidt træls fordi mine muskler er for små og kan ikke opbygge dem ordenligt, lægerne siger det er pga de piller jeg har taget,

så hold dig til kost og motion, det er en hård og sej kamp, men du bliver glad for det i længden

• #11   1. okt 2013 Michael - At gaine handler ikke kun om at træne. Størstedelen ligger i spisning.

• #13   2. okt 2013 Har prøvet Clen, ephedra 850, themapower. alle virker. men yoyo effekten er hurtigt ved endelse. ens psyke bliver totalt skadet og selvtilliden falder helt ned, da man ikke syntes med har succes fordi man nærmest bliver besat af vægtabet.

ephedra coffein asperin ( e- stack ) virker efter hensigten ret godt også. men mega nedture følger med samt mavesmerter.

alle tingene har gjort jeg fik tvangstanker, Når jeg så nogle spise usundt. nærmest som om de var en ballon og det usunde egentligt fik dem til at være ved at springe. fortryder alt, men kan kun se frem af.

ville langt hellere have kørt kostplan hvor 2 dage i ugen kun bestod af rugbrød og agurk samt vand for at go total low carb.

Tænk dig om før du prøver noget af den slags. der er ingen nem vej uden forhindringer. tabte mig 27 kg på 12 uger og tog ca 10 på igen.

• #14   2. okt 2013 Vi kan da også lige tilføje Winstrol nu når vi er igang med, at skrive de forskellige medikamenter på listen til TS.

Der er kun en vej frem og det er nu engang fjerkræ, fisk, grøntsager, vilde ris, kartoffel, grov pasta, mælk, vand, grøn te, pepsi max, motion og en cheat day i ugen hvis man er for svag med hensyn på viljestyrken til, at klare det uden sådan en dag.

Hold dig hellere fra de forskellige medikamenter, de gavner mindre end de gør godt. Hvis du endelig skal bruge medikamenter, så vent til når du har opnået dit max på ærlig vis, og så vurder det til den tid.

Kommentér på:
Slankepiller nogen der har erfaring

Annonce