{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.188 visninger | Oprettet:

hansen
hansen
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 15

Anaver priser osv {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har overvejet Anavar, da det er meget mildt i forhold til andre former.

Er der noget jeg skal kigge efter når jeg skal ud og købe det ? Er der forskellige kvaliteter?

Og hvor ligger sådannoget prismæssigt, så jeg ikke betaler for meget?

Mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anaver priser osv
  • hansen
    hansen Tilmeldt:
    sep 2007

#2   2. aug 2013 Det kunne ikke rage mig mindre hvad folk syntes om mig her smiley længere er den bare ikke. Jeg spørger fordi jeg er i tvivl, og man ikke kan læse sig til alt.

• #3   2. aug 2013 Ægte Anavar er næsten umuligt at få fat i. Det skyldes at der kun bliver produceret en lille mængde pr år. Så det Anavar der bliver handlet i hele verden er faktisk "fake" og du skal nok regne med at slippe omkring 1000kr hvis du skal være dækket ind til en hel kur. Dog vil du ikke se de vilde resultater på en Anavar kur, men det skulle da ikke være helt umuligt at gaine 5kg på 6-8 uger.

Thez - Der er ikke nødvendigvis brug for PCT til en Anavar kur, men altid godt at have ved hånden hvis det skulle gå galt. Det er forskelligt fra person til person om de oplever bivirkninger eller bliver lukket ned pga Anavar.

• hansen
    hansen Tilmeldt:
    sep 2007

#4   2. aug 2013 Mange tak for dit hurtige svar.

Som jeg har læst det er det heller ikke nødvendigt, men vil hellere være sikker. Det er jo heller ikke det sundeste, og hvis det ikke bliver nødvendigt vil jeg gerne slippe for det.

Nu hvor det er fake, hvilke mærker skal jeg så gå efter? Er der noget jeg skal holde mig fra?

• #5   2. aug 2013 Jinan eller AP (Alpha Pharma), og BD (British Dragon) skulle også være fint nok smiley Men hvorfor overhovedet begynde på sådan noget pjat?

• #7   2. aug 2013 Thez - Jeg skriver blot der ikke nødvendigvis er brug for PCT efter en Anavar kur da det er forskelligt fra person til person om de bliver lukket ned eller får bivirkninger af Anavar da det er et meget mildt steroid, medmindre man overdosere.

Ville dog også helst selv vælge, at tage PCT efter endt kur for en sikkerheds skyld. Det vil være idiotisk ikke, at købe hvis nu man var så uheldig at kroppen blev lukket ned.

• #9   2. aug 2013 TS - Jeg vil råde dig til at sætte dig rigtig, rigtig, rigtig godt ind i tingene før du begiver dig ud i det. Du kan både lide skade psykisk og fysisk. Du kan risikere du får så aggressiv en adfærd, at du ikke er til at være i nærheden af eller snakke med, hvilket jeg tvivler på din omgangskreds gider finde sig i på sigt, og så kan du også risikere at ramme ind i en depression. Med hensyn på det fysiske risikere du at opleve din tisser bliver slap efter endt kur og ikke er meget værd. Du vil også kunne opleve hårtab, hårvækst, mindre nosser, akne og gyno. Dette skal du jo selvfølgelig også tage op til overvejelse om de små kilo muskelmasse du vil få ud af din kur er det hele værd. Jeg siger ikke det vil ske, men muligheden for det sker er der smiley

• #10   2. aug 2013 Thez - Det kan. Du bliver ikke med sikkerhed lukket ned af Anavar.
    Som sagt er det bedre at være på den sikre side, så hav altid PCT ved hånden.

• #12   2. aug 2013 PCT er heller ikke noget man bare skal æde som slik, det har også bivirkninger.

• #14   2. aug 2013 Idiot brændstof !!!!!

• #16   3. aug 2013 Altid pct!!! Jer andre der siger andet, aner ikke en skid!
    Under anavar behøver du ikke mct, men pct kommer du ikke uden om.
    At du så kan holde hcg dosis lav, er en anden side af sagen.

Hcg og nolva burde kunne gøre jobbet.

Og en død diller Bob er resultatet af når folk ikke kører pct. Lille man bør virke nogenlunde efter kur. Dog kan din psyke godt spille dig et pus.
    Aggression er primært på test og tren. Anavar er designet til børn og kvinder...

Alle steroider lukker dig ned. Det er hvor hårdt det lukker dig ned ( anavar og primo er meget mildt )
    Tren og wins er noget af det mest krads og kræver viden om stoffer.

• Toke L
    Toke L Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #18   8. jul 2015 Er der nogen der ved hvor man kan købe en god kaffe?

• Jacob L
    Jacob L Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 4
    #20   18. mar 2016 juridisk Anavar alternativ http://tinyurl.com/probolan50dk

• Elsa B
    Elsa B Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Svar: 7
  • coutliyox
    coutliyox Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 9
    #22   14. maj 2019 Naturlige steroider - http://hespac.com/sterodk.htm Veldig bra produkt!

Kommentér på:
Anaver priser osv

Annonce