{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Fodbold - Proteinbar {{forumTopicSubject}}

Hej baboom. jeg er igang med at tabe mig lidt, dvs. masser af grøntsager, kød osv. det går skide godt, nok om det. Imorgen skal jeg til fodboldturnering med min skole fra kl 9 af, jeg havde tænkt mig at spise noget yoghurt hjemmefra. men nu kommer mit spørgsmål: er der nogle der har nogle fif til hvad man kan spise der giver energi i længere tid? ikke federe for meget og mætter. VI har ikke så meget tid eller plads til at spise. Så det skal være noget hurtigt. En af mine venner snakkede om en protein bar og nogle grøntsager man kan gå og tag lidt af engang imellem. Nogle der har nogle fif?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodbold - Proteinbar
  • AmerK
    AmerK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #1   31. jan 2013 Der er godt nok ikke meget næring i en yoghurt, og alt efter hvilken youghurt du vælger, så er de meste af det, det rene sukker - Bestemt ikke nogen du får energi af. Proteinbar er måske lige i underkanten at leve af til morgenmad, da dette bør være et hovedmåltid, og derved en større potion der skal indtages. Dog ville det være ganske fint for dig, at tage en bar med i sportstasken og spise senerehen på dagen som mellem måltid. Til morgen bør du hellere spise en morgenmad godt med Kulhydrater, fedt og protein - Disse tre kilder er hvad der giver dig energi igennem dagen!.

Her kan mine favorit morgenmåltider nævnes:
    Musli m. A38 (anvend endten 0,5% eller 1,5% fedt)
    Havregryn m. mandler og rosiner sammen med en gang skummetmælk
    Rug fras m. Skummetmælk (Skal være rug fras da dette er den grove og fiberrige udgave af produktserien)

Nogen vælger at dryse noget proteinpulver over maden. Personligt har jeg ikke brug for det, da jeg får nok protein igennem min dagligekost - Det er derved et spørgsmål om dit behov.

• #2   31. jan 2013 havregryn, protein shake! og en mars bar! det holder hele vejen når man spiller fodbold smiley også massere af bananer! smiley

• #3   31. jan 2013 & en god gang pasta! smiley

• #5   31. jan 2013 Nu alt efter hvor intensivt det er, så kan du være rigtig perfektionistisk og spise kulhydrater 3 timer inden at du skal i aktion. Men det kræver at du står lidt tidligt op smiley

• #6   31. jan 2013 proteinbaren var nu også til mellem måltid jeg mente. når nu jeg løber rundt og skal spille osv. spiser havregryn hver dag til morgen mad, havde bare hørt det var bedre med yoghurt. men så holder jeg mig til havregryn.

Thez - hvordan ser de ud ?

hvis jeg nu skal købe en protein bar, hvilken er så bedst med hensyn til calorier og mæthed?

• #8   31. jan 2013 når den, feder de ikke så det basker smiley ?

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #9   31. jan 2013 God gammel havregryn med mælk.. Det er det jeg løber halvmaraton på smiley

• #10   31. jan 2013 det kan jeg jo ikke have med i sportshal smiley

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #11   31. jan 2013 Spis det til morgenmad.. Proteinbar og drikke er overvurderet smiley Tag evt. lidt druesukker lige inden kampen..

• #12   31. jan 2013 god ide med druesukker. ville bare bruge protein bar da jeg ikke har mad med da der ikke er tid til at spise det

Kommentér på:
Fodbold - Proteinbar

Annonce