{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Nakke træning... rette sig op igen. How? {{forumTopicSubject}}

Aften Baboom'ere.

Er der en trænings guru, som kan komme med lidt indspark her.

Søger en eller flere øvelser til både at styrke nakke/skulde. Men mest af af en eller flere øvelser som som kan hjælpe med at få hovedet "på plads". Har gået og faldet lidt for over. Så skal lige rettes op.

Any one? smiley

/JK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nakke træning... rette sig op igen. How?
  • #1   11. jan 2013 Ud over og tænke over det i hverdagen selff. smiley

  • #2   11. jan 2013 Mon ikke det er din ryg og mave der skal strammes lidt op så? Jeg gik også som en sæk kartofler, indtil jeg fik trænet de 2 grupper op.

  • #3   11. jan 2013 Se der må jeg melde dig pas - der er mange ting der skal trænes igen, da jeg gerne vil igang med amerikansk fodbold igen smiley

    Men vil stadig gerne om der var nogle øvelser som var med en snert af det jeg søger smiley


  • #4   11. jan 2013 Det er utvivlsomt ryggen du skal fokusere på. Ikke maven.

    Den teknisk tunge, men gode er Dødløft.

    Alternativt kan du arbejde med hyper extensions, og rows varianter.


  • #5   11. jan 2013 Super Blackic, tak smiley - så har jeg lidt og gå videre med i træningen. Resten ved jeg godt hvordan jeg gøre.

  • #6   11. jan 2013 din mave holder dig ligeså meget oprejst som din ryg gør det. så træn godt med ryg og mave. træner du for meget bryst i forhold til ryg så vil du også komme til at gå foroverbøjet da dit bryst så trækker dine skuldre frem. nakke kan du træne effektivt som de gør de i boksning, ved at ligge på ryggen med bøjede ben og så løfter du din overkrop fra gulvet med at presse med baghovedet. det er hård og god nakke træning.

  • #7   11. jan 2013 Ret dig op, og gør det til vane.

  • #9   12. jan 2013 Bare til info:
    Langt de fleste seriøse compound øvelser vil aktivere både ryg og mave samtidig. Derfor er det stort set umuligt at komme ind i det påståede problem hvis man løser det ved hjælp af nogle gode basis øvelser frem for at ligge og vrikke på gulvet

    (-:


Kommentér på:
Nakke træning... rette sig op igen. How?

Annonce