{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.600 visninger | Oprettet:

samme muskel 2 dage i træk, går det? {{forumTopicSubject}}

tjae jeg træner hver dag, men har en del problemer med min ryg pga. forkert bevægelse på arbejdet.

- jeg vil rigtig gerne træne nogle muskler hver dag især eftersom der er kommet et par øvelser jeg ikke kan tage pt.

kan jeg træne biceps og nakke hver dag fx, jeg bliver aldrig øm der nemlig, ville også gerne køre bryst men der er jeg helt smadret anden dag.

er det helt yt og træne samme muskler 2 dage i træk, også selvom man ikke er øm?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samme muskel 2 dage i træk, går det?
  • #3   24. okt 2012 ja okay.
    tak for et ordentligt brugbart svar smiley

• #4   24. okt 2012 Du kan sagtens træne en muskel 2 dage i træk.

Du skal bare have en volume og en intensitet som matcher.

Stripped down hypotrofi, der træner du full body 5 dage om ugen f.eks.

• #6   24. okt 2012 Både og.

"hvis du træner ryg mandag, og så når du går i gang med ryg tirsdag kan det være den kun har nået at restituere 40-60%. Så vil du få langt mere ud af at vente til, at du har restitueret 100%. Du vil få mere ud af det, samt det andet er ikke sundt. "

Det er en sandhed modifikationer
    Jo oftere du laver en øvelse eller bevægelse, jo bedre/stærkere bliver du til den og som clean, er styrke alfa omega.
    Jeg har aldrig set, en clean person som er stor, uden også at være stærk.

• #7   24. okt 2012 jeg træner ryg 5 gange om ugen, og under arm søndáqqqqq ;i

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #9   24. okt 2012 Så kommer spørgsmålet også, som er det vigtigste? Hvad vil du opnå med træningen? smiley

• #10   24. okt 2012 Helt enig, men har du en lampe over hoved som blinker, når du er helt gennem restitueret?? I så fald, HVOR HAR DU KØBT DEN?! smiley

Om man har restitueret nok, afhænger af ens træning, søvn, foder, og ens evne til at kunne restituere. Så man kan ikke definitivt sige at man skal bruge x antal dage imellem hvert pas.
    Ens søvn varrigere fra dag til dag samt stress i daglig dagen også har en del at sige.

• #12   24. okt 2012 Jeg er også en klovn til at få sovet nok.

Men vi er helt enige om hellere for langt hvil end for kort!
    Men for meget hvile er lidt som 2 skridt frem og 1 tilbage.

Men nu kan jeg huske fra en anden tråd at du kører 3 split 6 dage om ugen.
    Jeg prøvede det i sidste uge og på dag 5 var jeg så træt at jeg gik i seng, på en fredag, kl 21. Netop pga. min volume og intensitet ikke havde ændret sig fra 3 split, 3 dage on, 1 dag off. Så der er mange parametre at rykke på, på ens træning smiley

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 6
    #13   24. okt 2012 Som de andre siger: Ja, du kan godt gøre det, men som udgangspunkt er det langt fra optimalt - i hvert fald hvis det er på ugentlig basis. Husk på, at du i realiteten vokser, når du ikke laver noget (ej at forveksle med at vokse uden at lave noget smiley )

• #14   24. okt 2012 ja okay, holder mig nok bare fra det smiley

• #15   24. okt 2012 Hvis du gør det med at en planlagt progression og lign. så kan du sagtens træne det på den måde i lang tid. Det skal bare passe til dig og hvordan du respondere på træning

Kommentér på:
samme muskel 2 dage i træk, går det?

Annonce