{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Fitness.. What to do? {{forumTopicSubject}}

Hey smiley

Nu går jeg med den overvejelse at starte i fitness igen... vil sgu gerne lige af med nogle kg.

Men jeg har et problem. Jeg aner ikke hvad jeg laver, når jeg er der. Jeg har ingen erfaring, og aner ikke hvad jeg skal give mig til.
Så kunne godt tænke mig nogle erfaringer fra nogle fitnessmennesker.

Hvad laver i, når i træner? (med henblik på at tabe sig)
Har brug for lidt inspiration. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fitness.. What to do?
  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #1   1. aug 2012 Læg din kost om smiley

• #2   1. aug 2012 nu er det ikke det jeg spørger om.... men det har jeg også tænkt mig.
    men nu er det råd til fitnesscenteret jeg søger, tak..

• #3   1. aug 2012 Meld dig ind i FitnessWorld og meld dig på masser af hold. Så kan det ikke gå helt galt smiley

• #4   1. aug 2012 det har jeg også tænkt mig linette smiley
    men bare sådan... udover, tænkte jeg.. hvis jeg nu ligepludselig følte en kæmpe motivation :b

• #5   1. aug 2012 Gør det! smiley

Det har aldrig rigtig sagt mig noget at røre mig udover hesten. Men så fik mine tidligere svigerforældre meldt mig ind, og jeg elsker det smiley

Ligeså snart det er hold, og gode indstruktører, akn du slet ikke stoppe igen smiley

• #6   1. aug 2012 1. Begynd på en ordenlig kost.
    2. Dyrk motion.
    3. Træn maven.

• #7   1. aug 2012 seriøøøst, læs nu hvad jeg skriver......

jeg spørger hvilke ting der er gode at lave i et fitnesscenter for jeg er blank for idéer.... jeg ved godt at man skal dyrke motion, spise ordentligt og alt det der.. men det er ikke det jeg spørger om..

jeg har brug for INSPIRATION! smiley

• #8   1. aug 2012 Du får skam svar på det du spørg om..
    Du skal dyrke Cardio og træne maven, og spise sundt. Det er ALT hvad der er i at tabe maven.

• #9   1. aug 2012 Jeg plejer starte ud med lidt styketræning, hvor jeg derefter går ned og cykler en små 5-8 km måske og så bruger jeg den der skide cross trainer eller hvad den hedder og giver derefter gas på løbebåndet bagefter hvor jeg løber efter en program smiley Dette er både til at smide nogle kg og få en bedre kondition..

• #10   1. aug 2012 Træn alle muskler i kroppen, vær ikke bange for håndvægtene.. Du bliver ikke et muskuløst skur af det, som jeg ved mange kvinder er bange for. Du er en kvinde ikke nok testeron.
    Og så lav nogen cardio dage hvor den får fuld knald på med pulsen oppe hele tiden smiley ik det der pjat med at stå og snakke og ik være forpustet den skal op pulsen før det er godt smiley
    Og evt nogen af de hold der køre er en god ide.

Så skal det nok gå godt. god træning smiley

• #11   1. aug 2012 tror det damen spørger efter er hvilke øvelser hun kan lave ? Det kommer lidt an på hvad dit mål er med træningen. Men her kan du trykke på kroppen hvor du ønsker at træne, så viser den dig de forskellige øvelser. Kanon side.

http://exrx.net/Lists/WtFemale.html

• #12   1. aug 2012 Kasper H - Har du set Kristina? Dybdahl?

• #14   1. aug 2012 Majholt. Testeron på sprøjte så kan damer godt blive store ja.. Men selvom hun har den krop hende kristina, så har hun fandeme os kæmpet hårdt for at få den og det er det hun vil ligne så kan de jo godt heh smiley

• #15   2. aug 2012 Majholt - Jeg har også set Jay Cutler træne i et almindeligt center.. Betyder det så, at når jeg træner i et almindeligt center, så kan jeg også blive så stor? Selvfølgelig kan kvinder blive store, men hvis de skal være Dybdahl-store, så kræver det sq mere end træning, tør jeg godt skrive under på ..

• #16   2. aug 2012 Lige præcis daniel smiley

• Karsten J
    Karsten J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 34
    #17   4. aug 2012 Hvad er det præcist du spørger om smiley ?

Hvad man gør for at tabe sig er både komplekst og enkelt på samme tid.
    Enkelt, fordi ligningen er nem: Forbrænd mere end du spiser.
    Kompleks, fordi det kan gøres på mange forskellige måder.

Kosten er klart det vigtigste aspekt når du skal tabe dig. Det er unægteligt nemmere at spise mindre, end at skulle forbrænde tilsvarende ekstra kalorier ved at dyrke mere motion. En marsbar og en cola indeholder over 500 kalorier (det samme som et solidt måltid aftensmad) og vil tager dig godt 30 minutter på et løbebånd på fuld hammer. Der skal meget hårdt arbejde til at brænde noget af som tager 3 minutter at spise.

Synes du at du har problemer med at styre din appetit?

• #18   5. aug 2012 Det er rimeligt simpelt det hun spørg om; hvilke træningsmaskiner/rutiner m.m vil I kunne anbefale når man skal i fitnesscenter, med henblik på vægttab? Hun spørg netop IKKE om hvordan man sådan rundt regnet og generelt taber sig, som mange af jer åbenbart synes I skal informere hende om..

• #19   5. aug 2012 Start med at brug et andet udtryk;) Synes sku alle dem der siger de lige er begyndt til "Fiiitnezzz" de starter selvfølgelig med at sætte den obligatoriske krussedulle på et papir, der koster 300-400 kr i startgebyr og så ellers et halvt år abonnement til 1200 kr. Og ja den første uge kan det godt ske de når derned 2-3 gange, men derefter går det så udelukkende ned ad bakke og efter en måned er folk kørt helt døde i det.

Siger ikke du har det sådan, men det er min erfaring når folk siger de lige er begyndt til fitness:)

• #20   6. aug 2012 Jeg plejer at forbrænde 500 kcal på en lille time smiley Jeg bruger løbebånd, crosstrainer og en anden maskine jeg ikke ved hvad hedder, men lidt ala crosstraineren :b

Jeg synes du skal prøve de forskellige konditionsmaskiner, og så bare finde dem du synes bedst om smiley Det giver i hvert fald en mere lyst, end hvis man synes maskinen er røøøøøøøvsyg smiley

Dog er det også vigtigt at du 'styrketræner' lidt, da det øger din forbrænding. Jeg tør ikke gå om til de seje drenge, så jeg har købt et sæt håndvægte på 1-5 kg., som jeg laver øvelser med herhjemme smiley www.iform.dk har mange gode guides!

Men ellers er jeg ret sikker på at dem der arbejder i det center du melder dig i gerne vil hjælpe dig!

Kommentér på:
Fitness.. What to do?

Annonce