{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove
  • #1   11. jul 2012 afslappende musik. Natur lyde fx.

• #2   11. jul 2012 Kender det, Og når man så endelig falder i søvn , ringer vækkeuret et kvarter efter :S

Drik en øl

• #3   11. jul 2012 Kan ikk li øl smiley

• #4   11. jul 2012 Øv det var lige mit bedste bud .. smiley

• #5   11. jul 2012 Ud og arbejde med at fælde træer og flække træet. Tro mig jeg har aldrig problemer med at sove hehe : )

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 22
    #6   11. jul 2012 www.shayanashop.dk

De har nogle fantastiske urter og svampe smiley de hjælper tit mig når jeg mangler lidt søvn.

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#7   11. jul 2012 www.shayanashop.com

Mente jeg selvfølgelig smiley

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#8   11. jul 2012 www.shayanashop.com

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#9   11. jul 2012 www.shayanashop.com

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#10   11. jul 2012 www.shayanashop.com

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#11   11. jul 2012 Tror vidst bare jeg selv skal gå i seng, min computer tager da maks fis på mig.....

• Frank G
    Frank G Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #12   11. jul 2012 tag en spiller, så sover man så godt bagefter....

• #14   11. jul 2012 Som Chris ! er inde på, man må aldrig vænne kroppen til at ligge vågen i sengen.
    Sengen er et sted man bruger til at sove, og så nogle få andre ting.

Man skal max bruge 20 minutter på at falde i søvn, eller forsøge. Hvis ikke det lykkedes skal man bryde mønsteret, ved at stå op og evt gå en tur, eller bare lige drikke et halvt glas vand. Det river hjernen ud af det vante mønster, og den har nemmere ved at falde til ro.

Aldrig lig med mobilen eller bærbaren i sengen, og tv'et skal også slukkes før man ligger sig i sengen.
    En anden god ide er helt at slukke for mobilen. Det med at have den tændt om natten skaber et ubevidst "beredskab" i kroppen, så den oftest ikke falder i så dyb søvn, så den kan være klar til at tage telefonen hvis der skulle være noget.

• #15   11. jul 2012 Og så en tilføjelse, prøv at skab et søvnmønster for dig selv. Sæt nogle sengetider for dig selv som både gælder i hverdagen og weekenden. Ja, det er lidt røv ikke at være ude til klokken pis om fredagen, men det er sgu også dejligt at sove godt engang imellem smiley

Stå op når vækkeuret ringer, også i weekenden. Igen må kroppen ikke ligge for længe i sengen. Undgå at sove alt for længe i weekenden, hvis ikke du vil køre faste mønstre. Max til klokken 9. Ellers har du sovet for længe til at kunne falde nemt til ro igen om aftenen.

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#16   11. jul 2012 Rune B
    Så er det sku nemmere og ryge en fed smiley

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#18   11. jul 2012 Chris !
    Nemmeste, Arrhhh smiley det ved jeg nu ikke. Tror ikke det er alle som er så stor en mand som dig, jeg turde ihvertfald ikke smiley
    Billigste, Ja helt sikkert smiley

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#20   11. jul 2012 Chris !
    Du har hermed tilladelse til at gå igang!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #22   11. jul 2012 Onaner efterfulgt af et glas varm mælk. Virker hver gang.

• #23   11. jul 2012 Semilanceata - så gør man også søvnproblemet til et afhængighedsproblem. Et, hvor man har behov for et middel til at falde i søvn på, og så er man lige vidt.

Desuden synes jeg stenere er skrækkelige mennesker, og deres meninger ret ligegyldige - for oftest er deres svar til alt, at man bare skal ryge en fed.

• #24   11. jul 2012 lad vær med og sov og kør den igemmen . og så sov .... men så stå op igen så din døgn rytme kommer til og passe igen . det er tit hvor man kommer ud af rytme .. har selv haft problemet . jeg kørte bare igemmen og holdte mig vågen . fadlt i søvn kl 19:00 og sov til kl 7:00 og så gik jeg i seng igen kl 10:00 og stod op kl 6:00 og nu passer min rytme igen

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#25   11. jul 2012 Rune B
    CHILLAX, ryg en fed makker ;o)

(link fjernet)

Billedet siger vel bare lidt hvis du ved hvem han er smiley

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#26   11. jul 2012 Rune B
    Derudover siger jeg ikke du skal blive afhængig af de fede for at sove smiley
    Men har du nu svært ved at sove i ny og næ bliver du altså IKKE afhængig af at ryge dig i skæv et par gange.

• #27   11. jul 2012 Underlig form for selvjustits synes jeg. Du kan ikke få mig overbevist om, at det på noget som helst tidspunkt er i orden.

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#28   11. jul 2012 Og du kan på ingen måde overbevise mig om alkohol er sundere.
    For det ved vi forhåbentlig begge det ikke er smiley

Det har skam intet med selvjustits at gøre, det er faktum.
    ALT MED MÅDE selvfølgelig, jeg siger ikke det ikke har ødelagt livet for nogle mennesker, for der er ALTID folk derude som aldrig kan styre deres forbrug.
    Men der er sku i det mindste en fremtid og udviklingsmuligheder i Cannabis i modsætning til Alkohol fx.

• #29   11. jul 2012 Bild du bare dig selv det ind.
    Jeg har aldrig påstået alkohol var anderledes, og jeg forstår stadig ikke at det kan være lovligt, set i lyset af alt andet der er ulovligt. Men kommer sig jo af en ældgammel tradition, bare se tilbage på vikingerne fx.

Selv rygning af almindelige cigaretter, det er et spørgsmål om tid før det også kommer på listen over ulovligheder.

Men stadig et dårligt argument fra din side - det kan direkte sidestilles med hvad vores mødre sagde da vi var små; "Hvis andre nu hopper ud fra en bro...".

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#30   11. jul 2012 Rune B
    her er lige en godnat video til dig så, jeg tror ikke du selv er klar over hvad du snakker om smiley du ved tydeligvis ingenting om historien bag de forbud der er skabt.
    http://www.youtube.com/watch?v=CypGGL8BBBc

Det er desværre 1 mand som er skyld i verdenen nu står uden Cannabis, det kan endda redde vores regnskov UDEN at indtage det.

det er folk som dig der skaber en politistat, smut UUUUUUUD af landet, den kan være du kan få en karriere i et diktatur et sted.

• #31   11. jul 2012 Riiiight smiley For det er jo dig der har fat i den "store konspiration" smiley

Jeg skriver ikke mere til dig fra nu af smiley

• #32   11. jul 2012 Og +1 til ninna J smiley Også et fint forslag

• Semilanceata .
    Semilanceata . Tilmeldt:
    jul 2012

#33   11. jul 2012 Rune B
    Yes smiley det styrer du selv taber

• Karsten J
    Karsten J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 34
    #34   18. jul 2012 Helt mørkt lokale, ingen tv/computer ½-1 time før sengetid, eventuelt ørepropper hvis du let bliver forstyrret af lyde osv.

At drikke the eller kaffe med koffein fordi man ikke kan sove er nok det dummeste forslag

Kommentér på:
Sove

Annonce