{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cutte hvalpefedt og træne?
  • #1   2. jul 2012 masser protein, lidt fedt og næsten ingen kulhydrater!
    masser af motion løv, svømning, cykling osv.

det er svært både at tabe sig og gaine muskler på samme tid. nogle mener det er umuligt.
    har dog hørt om en undersøgelse der viser at hvis man er max 500 kacl i underskud så kan man stadig gaine, så det vil jeg gå efter at være, hvis jeg var dig.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #2   2. jul 2012 Hvis du vil tabe dig:
    Forbrænd flere kcal end du indtager. Find ud af hvor meget forbrænder i døgnet. Når du sover og hvad du ellers laver? Hvor meget indtager du? Sørg for at ligge i kcal underskud. Så skal det nok komme.

Jeg ved godt at det er lidt individuelt. Men man plejer først at tabe sig i ansigtet, så brystet, så maven, så siderne og så til sidst lårene.

Kost? Jamen undgå at spis slik, drik sodavand. Lad være med at lave for store portioner. Evt. tage en lille tallerken, når du laver mad? Da øjet ikke føler sig mæt, hvis du kun fylder en stor tallerken halv.

Jeg vil ikke sige, at du kun skal gå efter broccoli, brune ris og kylling. Spis som du har lyst, men tænk alligevel over hvad du putter i munden. Måske skal du ikke spise pommesfrites hver dag. Men altså som mellemtid? Spis noget mørkt rugbrød med en masse fibre i.

Frugt, grøntsager osv.

Husk at drikke en masse vand og spis 6-12 gange om dagen, så du hele tiden er i gang.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #3   2. jul 2012 Derudover kan du jo bruge hjælpemidler, hvis du vil cutte og stadig beholde muskelmasse. Dog er disse hjælpemidler ikke lovlige i DK og jeg vil derfor ikke fortælle om dem på et offentligt forum.

• #4   2. jul 2012 Hvis jeg har en periode, hvor jeg vil tabe mig, så lader jeg bare være med at spise hvidt mad. Hvidt mad = kulhydrater, og dem skal man egentlig bare undgå, for vores krop laver dem direkte om til kropsvæv - fedt.
    Fedt og protein derimod er godt! Det er brændstof til musklerne.

Hvis du føler dig sulten, selvom du har spist, så drik et glas mælk. Det har lav fedt% (ja, selv sødmælk har lav fedt% - 3,5%) Lidt mælk giver mæthedsfornemmelse i lang tid.

Men slut med hvidt mad smiley Stivelse er forbudt.

• #5   2. jul 2012 hvad skal jeg spise inden træning feks?

Og efter?

• #6   2. jul 2012 æder havregryn til morgen mad med mælk og uden sukker!

• #7   2. jul 2012 havregryn er fuld af kulhydrat.

æg og kalkun bacon smiley

• #8   2. jul 2012 Rugbrød med pålæg.
    Mørke grøntsager, og stærkt farvede grøntsager. Fulde af protein og vitaminer.
    Kød og æg
    Mælkeprodukter. For der er masser af protein og fedt at hente.
    Efter træning: Mælk. Det er godt til musklerne, med en omgang protein efter træning. Nogle drikker også det der protein-pulver. Men det er lavet af mælkepulver......

• #9   2. jul 2012 Det er lidt nemmere at give dig råd hvis du lige skriver alt hvad du spiser i løbet af en dag....

• #10   3. jul 2012 Dinmor - siden hvornår skal man nu ikke have kulhydrater for at tabe sig? Må du længere ud på landet med smiley

• #11   3. jul 2012 Jeg kikker lige med her... jeg vil også gerne smide en 10 kg men har slet ikke styr på alt det træningshalløj men syntes at veje 86 kg når man kun er 170cm høj er lidt meget! især fordi det ikke er muskler det hele.. smiley øv det stinker at blive ældre men må bare op på hesten og lave om på livsstilen engang for alle!

• #12   3. jul 2012 Interval traening / Crossfit

Ordentlig diet.. drop colaen, OS selvom den er light. Skrid med alt laeskedrik hvis muligt.

Ogsaa 8timers soevn . saa burde det komme smiley

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
  • #14   4. jul 2012 Thor M:
    Kulhydrater = stivelse. Som er i brød, kartofler, ris, pasta og alt andet der er hvidt.
    Nu skriver du jo selv, at læskedrikke og cola er slut. Det er fordi der er sukker i, og sukker er stivelsen i sukkerroer, som er lig med kulhydrat.
    Og ved at droppe læskedrikke og cola kan man oven i købet også spare en masse huller i tænderne smiley Det er ren win-win.

• #15   4. jul 2012 Ann C - man skal under alle omstændigheder stadig ha Kulhydrater. Ligesom man skal ha Protein og Fedt( dog ikke i samme mængde self. Protein > )

• #16   4. jul 2012 den aller hurtigste lovlige måde at tabe sig på er med en protein kur. og der skal du ingen kulhydrater ha.

• #17   5. jul 2012 DinMor - det er da underordnet. Naar knaegten her vil traene og cutte hvalpefedt saa hjaelper den lorte kur som du snakker om ikke. Man SKAL ha baade, Kulhydrater, Fedt og Protein for at have en ordentlig sund krop.

• #18   8. jul 2012 Thor M: Hvis der er noget vi kan undvære, er det kulhydrater. Vores fordøjelsessystem skal alligevel først have det omsat til fedt og protein, før det kan bruges til noget. Det er i virkeligheden kun en belastning for kroppen.

En anden ting er, at det er svært at undgå at indtage dem, for der er jo stivelse i alt hvad vi spiser og drikker, selvfølgelig undtaget vand. Men som sådan er det ikke noget der er livsnødvendigt for os at få.

• #19   8. jul 2012 Ann C - har du overvejet hvor lavt et energi forbrug man skulle ha hvis man droppede kulhydraterne? Medmindre du ligger i sengen hele dagen så skal man altså bruge dem.

Kommentér på:
cutte hvalpefedt og træne?

Annonce