2.875 visninger
|
Oprettet:
cutte hvalpefedt og træne? {{forumTopicSubject}}
Hej baboom..
Endelig er jeg i fuld gang med at styrketræne og det går super godt..
Men vil gerne af med mit hvalpefedt på maven og på mine hofter. hvordan gør jeg?
Nogle der kan anbefale noget kost os.. let mad som er billigt.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 87 Svar: 645
masser af motion løv, svømning, cykling osv.
det er svært både at tabe sig og gaine muskler på samme tid. nogle mener det er umuligt.
har dog hørt om en undersøgelse der viser at hvis man er max 500 kacl i underskud så kan man stadig gaine, så det vil jeg gå efter at være, hvis jeg var dig.
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Forbrænd flere kcal end du indtager. Find ud af hvor meget forbrænder i døgnet. Når du sover og hvad du ellers laver? Hvor meget indtager du? Sørg for at ligge i kcal underskud. Så skal det nok komme.
Jeg ved godt at det er lidt individuelt. Men man plejer først at tabe sig i ansigtet, så brystet, så maven, så siderne og så til sidst lårene.
Kost? Jamen undgå at spis slik, drik sodavand. Lad være med at lave for store portioner. Evt. tage en lille tallerken, når du laver mad? Da øjet ikke føler sig mæt, hvis du kun fylder en stor tallerken halv.
Jeg vil ikke sige, at du kun skal gå efter broccoli, brune ris og kylling. Spis som du har lyst, men tænk alligevel over hvad du putter i munden. Måske skal du ikke spise pommesfrites hver dag. Men altså som mellemtid? Spis noget mørkt rugbrød med en masse fibre i.
Frugt, grøntsager osv.
Husk at drikke en masse vand og spis 6-12 gange om dagen, så du hele tiden er i gang.
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 512
Fedt og protein derimod er godt! Det er brændstof til musklerne.
Hvis du føler dig sulten, selvom du har spist, så drik et glas mælk. Det har lav fedt% (ja, selv sødmælk har lav fedt% - 3,5%) Lidt mælk giver mæthedsfornemmelse i lang tid.
Men slut med hvidt mad
nov 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 599
Og efter?
nov 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 599
jan 2008
æg og kalkun bacon
feb 2007
Mørke grøntsager, og stærkt farvede grøntsager. Fulde af protein og vitaminer.
Kød og æg
Mælkeprodukter. For der er masser af protein og fedt at hente.
Efter træning: Mælk. Det er godt til musklerne, med en omgang protein efter træning. Nogle drikker også det der protein-pulver. Men det er lavet af mælkepulver......
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
okt 2011
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 392
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 495
okt 2011
Ordentlig diet.. drop colaen, OS selvom den er light. Skrid med alt laeskedrik hvis muligt.
Ogsaa 8timers soevn . saa burde det komme
jan 2011
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
feb 2007
Kulhydrater = stivelse. Som er i brød, kartofler, ris, pasta og alt andet der er hvidt.
Nu skriver du jo selv, at læskedrikke og cola er slut. Det er fordi der er sukker i, og sukker er stivelsen i sukkerroer, som er lig med kulhydrat.
Og ved at droppe læskedrikke og cola kan man oven i købet også spare en masse huller i tænderne
okt 2011
jan 2008
okt 2011
feb 2007
En anden ting er, at det er svært at undgå at indtage dem, for der er jo stivelse i alt hvad vi spiser og drikker, selvfølgelig undtaget vand. Men som sådan er det ikke noget der er livsnødvendigt for os at få.
okt 2011
cutte hvalpefedt og træne?