{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.157 visninger | Oprettet:

Rygning - ondt når jeg synker {{forumTopicSubject}}

Hey BB. Torsdag aften røg jeg to smøger og bagefter noget af en joint. Siden da har jeg haft helt vildt ondt i svælget/halsen i højre side på min hals. Det føles som en kniv der bliver stukket ind i halsen hver gang jeg synker. Det skal siges, at jeg har prøvet at ryge hash nogle gange før uden at have denne følelse. Har aldrig prøvet at ryge cigaretter før i torsdags. Og ja nu vil nogle jo sige, at det er dumt at ryge hash, men jeg er mere interesseret i at høre fra cigaretrygere generelt, som måske har erfaring med at man kan få ondt når man synker, når man ikke er vant til at ryge? Jeg mener, min rygeteknik har jo nok ikke været optimal og en joint er jo uden "filter".


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygning - ondt når jeg synker
Kommentér på:
Rygning - ondt når jeg synker

Annonce