1.053 visninger
|
Oprettet:
Træne uden motions center {{forumTopicSubject}}
hej bb..
jeg er gik for lang tid siden i gang med at tabe mig og det er gået rigtig godt. har tabt mig+min fedt procent er blevet mindre..
men jeg er sq gået lidt i stå og vil gerne til at træne musklerne sådan "rigtigt" og gøre mere end bare at spise sundt, MEN jeg har ikke råd til at gå i motions center(så langt rækker avis penge ikke) så vil høre om det er nogle der kan komme med nogle gode ting jeg kan gøre hjemme??
det er primært maven jeg vil have strammet op, og lidt armene
mvh
nov 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 599
jan 2011
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
Arme er lidt sværere at træne uden redskaber. Du kan prøve at finde nogle ting med en nogenlunde vægt, og så bruge dem til at træne dine arme.
Og armstrækkere er altid en mulighed.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
nej det gør det ikke da jeg skal finde et som rent faktsik vil lade mig træne.. er kun 14 og må derfor ikke bruge de fleste af reskaberne.. det tætteste på mig som lader mig træner der koster det 450..
jens
er det bare alm. mave bøjninger eller hvad?
og hvordan hvirker alm. vægte?? det er ikke så dyrt da det er et engangs beløb
dec 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 119
det er et træningsprogram som man laver der hjemme virker super godt.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 26
Her er lidt fra youtube.
http://www.youtube.com/results?search_query=abs+workout+at+home&oq=abs+&aq=1&aqi=g10&aql=&gs_l=youtube.3.1.0l10.14707.15219.0.17091.4.4.0.0.0.0.92.322.4.4.0...0.0.dr4Y3XAi5Mo
http://www.youtube.com/results?search_query=home+training&oq=home+tra&aq=1&aqi=g10&aql=&gs_l=youtube.3.1.0l10.151904.153591.0.155486.8.8.0.0.0.0.85.548.7.7.0...0.0.qNMXBAbif0A
http://www.youtube.com/results?search_query=home+workouts+without+weights&oq=home+workout&aq=1&aqi=g10&aql=&gs_l=youtube.3.1.0l10.41625.45606.0.47517.19.12.4.3.3.1.94.1018.12.12.0...0.0.jcx-vlRFxbU
Så er løb, cykling og svømning næsten omkostningsfrit..
Held og lykke.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
og jeg er nu begyndt på noget af det der jrg health
og kigger på vid. på yt nu
aug 2010
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
Han laver mave og ryg-bøjninger, armstrækninger og så har han købt en eller anden konstruktion, som han hænger i dørkarmen (tror jeg nok), hvor han ligesom hiver sig op.. Den var ikke særlig dyr og man kan bruge den til mange ting - jeg kan desværre ikke lige huske hvad sådan en tingest hedder.
Desuden løber eller sjipper han..
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 216 Svar: 2.025
træning hjemme er rimelig begrænset hvis du virkelig vil køre din træning seriøst. især hvis du stadig kun tænker på arme og mave, det er typisk det som unge fyre vil have fordi pigerne kan lide det.. men tro mig, gjorde ligesom dig i starten og du fortryder så meget, når du i sidste ende skal få resten af kroppen til at harmonere..
så hvorfor ikke holde dig til sund kost og løb og cykling, vent til du er 15 og begynd i et center hvor du må bruge det hele.. og så få lagt et godt fundament program til en begynder. du vil blive så meget gladere for sådan et program i stedet for hjemmetræning. i mine øjne er hjemme træning kun rigtig effektivt hvis man minimum har en bænk, stang, vægte, håndvægte, pullup bar, squat stativ og evt dips stativ. men det er de færreste der har råd til at købe det hjem, hvis det skal være ordentlig kvallitet.
du kan ikke punkt træne så drop ideen med kun at køre amre og mave..
kør primært store musklegrupper ryg bryst og ben..
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 128
Jeg kan personligt bedst lide at træne med egen kropsvægt. Altså jeg prøver at undgå vægte så vidt det er muligt. Jeg har så investeret i en pull up bar til dørkarmen som jeg bruger fast hver aften. Det er en super måde at træne hele overkroppen på. Der er masser af videoklip på youtube som viser forskellige øvelser.
Vores værksted har jeg også indrettet, så jeg har 2 boksepuder og en "bob" (en boksedukke formet som et menneske. Skide godt hvis man træner kampsort og vil træne slag og spark). Jeg har også bygget min egen pull up bar der, samt lavet lidt sjov med et reb, som jeg kan klatre op i da vi har temmelig højt til loftet. Jeg er super glad for det.
Træne uden motions center