Tabe de sidste kilo? Træning? Mad? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg er kommet frem til, at jeg gerne vil tabe mig nogle yderligere kilo, foruden dem jeg allerede har tabt - det drejer sig ikke om meget, da jeg kun har tabt cirka to kilo, men jeg vil gerne ned på i hvert fald 65 kilo og gerne 60 kilo, men det er som umuligt.
Jeg træner styrke træning to gange om ugen, svømmer en, og laver mave øvelser hver anden dag + en halv times løb eller sjip.
Men der sker intet. Jeg burde kunne tabe mig, da jeg har udregnet, at jeg forbrænder mere, end jeg indtager - to styks rugbrød og aftensmad af en portion.
Hvad er det, der går galt? Er der en eller flere, der har lidt råd som måske kan være mig en hjæp?
På forhånd mange tak!
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.398
så bare klø på med træning og sund kost
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 505
Du spiser enten ikke regelmæssigt så din forbrænding er høj nok.
Vil anbefale dig at tilmelde dig de danske vægtkonsulenter og få fat i hæftet der hedder Low Carb kuren.
Det er en lynkur på en uge.
Jeg smed selv 3,1 kg på den uge.
Det handler om at være i kalorieunderskud, og det er du åbenbart ikke.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
Fordel din kost ud på 3 hovedmåltider er 2 små mellemmåltider. Det kan du stadig, hvis du holder fedt og sikkerindtag lavt, men sørger for at få fibre og protein nok.
I stedet for at fokusere på vægten, så husk også fedtprocent og kropsmål. Som Super K er inde på, opbygegr du muskelmasse.
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 437
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 102 Svar: 600
Jeg spiser fast de tre hovedmåltider, så det er ikke for, at min krop "venter på mad", men derudover spiser jeg ikke, når jeg ikke er sulten. Jeg har prøvet de der seks måltider om dagen, og det gjorde intet for mig. Jeg tog der imod på, selvom det rent og skær var sundt.
Jeg har taget i betragtning, at jeg tager muskler på, og jeg går derfor ikke udelukkende efter vægten men også mål, hvor jeg også er gået i stå. Jeg stiger derimod i mål i takt med træningen, hvilket kommer af, tror jeg, at jeg bygger muskler, da dette kan ses.
Hat I yderligere kommentare til det efter denne viden? Og tak for svaret alle sammen
Ps. Så ønsker jeg ikke at skulle betale for noget, da jeg ikke ser mig selv som tyk eller fed, men derimod er det bare et ønske om, at blive helt fit - derfor ønsker jeg mig ikke at tilmelde mig til noget, hvis jeg kan være fri
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 505
Ved den virker, uanset hvor sundt du tror du lever nu.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
Tabe de sidste kilo? Træning? Mad?