{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Hvordan skal dette mon siges??? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til København med min klasse på studietur, jeg har ikke det tætteste forhold til dem derude - det har ingen af os nærmest, men jeg har det rigtig godt med dem, og de er super søde alle sammen.

Vi var på skiferie her i uge 4, hvor jeg forsøgte at spise som alle de andre... Hvilket resulterede i en del opkast, hvor jeg holdte det for mig selv (jeg et bestemt ikke bulimiker, det kommer af sig selv kvalmen - nok også fordi jeg frygter den)
Men grundet al denne opkast, havde jeg nærmest ikke noget energi at køre på, og jeg fik det hurtigt dårligt, da jeg blev svimmel hurtigt - selvfølgelig.

Jeg har valgt denne gang, at jeg vil have min krop får sin daglige mængde mad.

Til problemet.. Jeg har været til lægen, fordi at hver gang jeg spiste morgenmad, får jeg en utrolig kvalme og jeg kan virkelig ikke holde det inde. Vi blev enige om at jeg skulle forsøge mig med nupo pulver, i håb om at jeg vil kunne holde det inde, hvilket har været en stor succes, jeg får ingen kvalme af det efterfølgende.

Det er klart at jeg skal have det til morgenmad, men jeg ved at de andre vil se negativt på det, fordi jeg ikke er den pige med meget fedt på kroppen - grundet at jeg hat svært ved at tage på.
Jeg har ikke lysten til at, der skal gå rygter om at jeg har en form for spiseforstyrrelse, på en plan har jeg nok en smule, men jeg bliver ofte kontrolleret af min læge.

Til det andet problem, vi kommer til at spise meget på junkfood steder, den form for mad, kan jeg slet ikke holde i maven, og jeg bryder mig slet ikke om det.

Den ene aften kommer vi til at spise på mongolian, og deres mad kan jeg heller ikke holde i mig - salaten kan jeg selvfølgelig godt, men det andet kan jeg ikke. Jeg ligger syg mindst en dag, efter jeg har spist det..

Slik og andre usunde ting, spiser jeg heller ikke da jeg egentlig ikke er vild med det heller.

Hold fast hvor jeg lyder som en med et stort problem.. Det er slet ikke sådan, jeg ønsker bare ikke at folk påbegynder et rygte, da det er svært at gøre en ende på, specielt med den kost jeg samtidig får.

Hvordan vil I fortælle det?
Jeg vil ikke kunne ignorere det, fordi at jeg er virkelig øm over for min kost, da jeg netop ikke selv er herre over den, som andre er...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal dette mon siges???
  • #1   21. maj 2012 Jeg er ked af at måtte meddele dig det, men du HAR en spiseforstyrrelse, med mindre din læge kan finde en grund til dit opkast, så er det psykisk... Desuden lyder det underligt at du ikke kan holde andet end Nupo + salat i maven, men tilbage til emnet..

    Jeg ville sige at jeg havde fået madforgiftning, og at min læge havde opfordret mig til kun at spise nupo og salat... Det burde ikke være det store problem at fyrer den af, og tror de andre tror på det smiley


  • #2   21. maj 2012 Den gjorde ondt... Jeg spiser skam andet, jeg spiser frugt (ikke blot æbler), ofte er det bare kylling og godt kød, ikke alt det friture mad...

  • #3   21. maj 2012 Jamen det er jeg da ked af, men hvis du kaster op kontinuerligt hver morgen med mindre du kun drikker nupo, og du generelt har problemer med mad, er der noget i vejen... Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad du fejler, men man kunne forestille sig at det var psykisk. Nu har jeg selv boet sammen med en person med spiseforstyrrelse i 3år, så ved lidt om det efterhånden, dermed ikke sagt at jeg ved noget om dit tilfælde... Drager kun konklusioner ud fra hvad du skriver..!

  • #6   21. maj 2012 Hvor længe har det været sådan?

    Umiddelbart ville du have andre symptomer hvis du fysisk fejler noget, så jeg ville anbefale at du kommer til psykolog. Ja det kan godt være pisse træls, men hellere komme til psykolog og evt kunne få det løst


Kommentér på:
Hvordan skal dette mon siges???

Annonce