{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.374 visninger | Oprettet:

Proteinpulver - Nupo {{forumTopicSubject}}

Hej baboom. ville lige høre om noget. snakkede med en i træningscentret om vegt tab osv. og han sagde at man kunne bruge proteinpulver istedet for nupo som måltidserstatning. har undersøgt lidt på kalorier osv. en portion nupo indeholder 32 gram - 115 kalorier.
det protein pulver de har i Fitnessworld har jeg læst mig frem til at at en portion på 40 gram inderholder 130 kalorier mener jeg.

nogen der ved noget om det. og om man virkelig kan bruge det som nupo til nogle måltider. og om det mætter?

Mvh Mike

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proteinpulver - Nupo
  • #1   4. apr 2012 Har brugt Protein fra Elite i 2 måneder nu og smidt 8kg, som måltidserstatning og uden træning. Derudover har jeg lagt kosten om og jeg har ingen problemer.

Nupo/nutrilet osv. Får en til at føle man er på kur, men sådan føler jeg det ikke med protein. Og jeg er også overbevist om at det er det samme der er i(groft sagt).

Så jeg ville vælge proteinen.

• #2   4. apr 2012 tak allesammen. hvor mange gange anbefaler i jeg skal tage en shake? skal jeg tage 32 gram som en portion nupo er på eller? det der med træt osv. kan man ikke bare spise vitaminer ved siden af?

har i ellers nogle råd?

• #3   4. apr 2012 Jeg tager en shake om morgenen og et stykke frugt.
    1 shake til middag og endnu et stykke frugt.
    Om aftenen spiser jeg normalt.

Jeg sulter ikke og er ikke træt eller har andre bivirkninger.

1 scoop = 32gr

• #4   4. apr 2012 den lange besked forvirrede mig meget. havde egentlig planlagt bare at drikke det som en portion nupo svare til i gram. ved ikke hvordan man regner det ud osv..

• #5   5. apr 2012 jamen forstår ikke hvordan man regner det ud..

• #6   5. apr 2012 Hej Mike

jeg sælger kosttilskud og vil anbefale dig at bruge en langsomtoptageligt protein som måltidsafstatter
    du skal ikke bruge whey protein fra dit træningscenter
    evt dymatize fusion eller 12 hour
    eller dessert protein fra bsn smiley
    men ellers en god ide smiley

Mvh Sune

• #7   6. apr 2012 okay. ved hvor man kan se hvor mange kcal man skal have om dagen hvis man vil tabe sig. altså en slags regnemaskine.

sune G. har ikke forstand på alt det der. fik bare af vide jeg kunne bruge proteinpulver istedet for nupo. og det fangede min opmærksomhed. men vil da være fedt hvis du gad skrive hvad der var det bedste at bruge. for vil virkelig gerne tabe mig. især på maven. er slet ikke tilfreds med den. og skal på ferie om lidt over en måned. og ville gerne være lidt mere tilfreds med min krop. så helt noget der går hurtigt som nupo. jeg er begyndt at tage min træning seriøst. og spiser sundere mad nu. men har nogen ideer til hvad jeg bruge at protein pulver. og det med at regne kcal. har os læst noget om dessert pulver eller sådan noget.

• #8   6. apr 2012 Gå ind på gymnordic og kig under protein pulver og vælg dessert protein den har alle de ting som nupo har smiley
    (link fjernet)

• #9   6. apr 2012 har kigget lidt på det mærke du skrev sune.

der er den her: http://slankegruppen.com/shop/dymatize-iso-100-335p.html

den er ude fedt og kulhydrater.

og den her som du skrev: http://slankegruppen.com/shop/elite-fusion-7-293p.html

men jeg ser jo dne første som den bedste. da der ikke er fedt osv..

men i må meget ger skrive hvad i anbefaler..

• #10   6. apr 2012 hvis du bor tæt på helsingør så kig forbi mig smiley

• #11   6. apr 2012 Ikke iso 100 det er en hurtig optageligt protein og den mætter ikke så den kan ikke bruges som måltidsafstatter smiley

Fusion er god

• #12   6. apr 2012 og hvordan skal jeg så bruge den?.

der er bare ikke særlig meget i. syns det virker dyrt o forhold til hvis man køber protein pulser. syns det første link virker godt som jeg skrev

• #13   6. apr 2012 hvad anbefaler du så med fusion? hvordan skal jeg tage den.. altså hvor mange gram af gangen for det står der ikke. men en portion nupo er jo 32 gram..

• #14   8. apr 2012 ?

• #15   8. apr 2012 Kig på indlægs sedlen smiley

smiley

• #16   8. apr 2012 ELITE FUSION 7 er et velsmagende og meget effektivt langtidsvirkende proteintilskud. ELITE FUSION 7 gør det nemmere end nogensinde at indtage den optimale mængde protein og den perfekte kombination af proteinkilder, som giver den absolut bedste muskeludvikling! Med ELITE FUSION 7 vil du føle dig sund, energisk og give kroppen de bedste vilkår for optimal proteinoptagelse. Drik ELITE FUSION 7 enten som en måltidserstatter, protein-forstærket snack mellem måltider, eller som efter-trænings-shake.

Dosering:

Protein pulver
    Du behøver 2-3 gram protein pr kg kropsvægt dagligt. Dvs vejer du 75 kg så behøver du 150-225gram proteiner dagligt, forudsat du træner og ønsker at vokse i muskelmasse. Vi anbefaler du regner ud hvor meget du får gennem kosten og resten skal suppleres gennem protein pulveret.

•Indtag 1-2 skeer (som medfølger i pakken) om morgenen lige når du står op.
    •Indtag 2 skeer igen til middag eller lige efter træning.
    •Indtag 1-2 skeer inden sengetid

• #17   8. apr 2012 er lidt forvirret med det hele. hvis jeg tager det som der står der.. ville jeg så kunne tabe mig. for det er det jeg ønsker. for det står der ikke noget om i det du har skrevet. du må gerne skrive i indbakke hvis det er

• #18   9. apr 2012 Nupo er et måltidsafstatter og skal spises istedet for mad
    men aldrig overdrive spis en shake til morgen og spis en til middag og en til natten

din mad ellers. protein kl 07 kl 12 kl 22
    kl 10 æble eller andet frugt kl 14 2 stykker rugbrød kl 18 alm aftensmad
    det er vigtigt at du holder din mave igang hele tiden derfor spis 6gange om dagen
    husk motion også styrketræning da muskler forbrænder mere end fedt og så kan man bedre holde vægten

• #19   9. apr 2012 okay. det hjalp bedre. man kan vel regulere lidt i tidspunkterne ikke? hvor mange gram skal så drikke af proteinen. og anfaler du den der fusion 7?

• #20   9. apr 2012 1 til 2 scoop og ja fusion er god
    spis på de samme tidspunkter ca hver 3 time og som 8 timer

• #21   9. apr 2012 Okay. Der er ikke andre mærker der er lige så godt?

• #22   9. apr 2012 Som er billigere?

• #23   10. apr 2012 Det tror jeg ikke dymatize plejer at være det bedste til prisen smiley

• #24   10. apr 2012 okay. men så tror jeg at jeg ville bestille den. er der andet du anbefaler ?

• #25   10. apr 2012 ikke til at tabe sig på smiley

• #26   10. apr 2012 okay. hvor meget mælk skal jeg bruge til to skeer?`

• #27   10. apr 2012 så vand.

• #28   12. apr 2012 hej. har fået mit proteinpulver nu. hvor mange gram skulle jeg tage. 32?

• #29   13. apr 2012 forstår ikke godt engelsk. men der står 1-2 scoop. og 23-46 gram. aner ikke hvor meget jeg skal tage så.

• #30   13. apr 2012 okay. tak.

Kommentér på:
Proteinpulver - Nupo

Annonce