{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Løs maveskin- operation? {{forumTopicSubject}}

Hej, da jeg nu efterhånden har tabt mig omkring 35 kg, har jeg desværre fået en masse overskydene hud på maven. og andre steder, er der nogle der har gode erfaringer med at få det opereret væk? Og hvordan er det kan man få det gennem staten, for ellers skal man vel selv punge ud med en mindre formue?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs maveskin- operation?
  • #1   20. mar 2012 Du skal kontakte din læge som så sender en henvisning.

Men du skal have fysiske gener af din hængehud, såsom svamp osv, ellers får du det ikke betalt af staten. smiley

• #2   20. mar 2012 Hmm, hvad hvis det går en meget på psykisk? Er det ingenting at sige?

• #3   20. mar 2012 Hvis du ikke har nogle fysiske gener af det, hvorfor skal skatteyderne så betale?

• #4   20. mar 2012 David S, ja godt spørgsmål, hvis jeg skal være ærlig så kan jeg ikke komme med et godt svar.

Og det med at min bmi mindst skal være faldet med 15, er det noget fast? Eller er det bare noget man sådan siger som udgangspunkt?

• #5   20. mar 2012 Patrick - nej, KUN fysiske ... men ja, hvis staten skal betale, så skal man have tabt 15 bmi point, det er rigtigt smiley

• #7   20. mar 2012 Hmm, jeg må så nok desværre indse at jeg selv skal punge ud så, hvilket først bliver om nogle år så desværre.. smiley Min bmi var inden jeg tabte mig 35, da vejede jeg 100 kg, nu er jeg nede på en bmi der hedder 23,4, så det er ikke 15 til forskel desværre..

Nogle der selv har været igennem det ? Altså hvor i selv skulle betale?

• #8   20. mar 2012 Patrick - Det er også kun fornuftigt at vente et par år, så vidt jeg er orienteret så bruger kroppen lang tid på at trække sig ordenlig sammen. smiley

Men gør dig selv den tjeneste at læse om alle bivirkningerne - der er vist rigtig mange, og mange alvorlige ...en af grundene til at jeg nok ikke skal have fjernet maveskind.

• #9   20. mar 2012 Hvis jeg skal vente nogle år, så får jeg vidst masser af tid til at tænke.. smiley

• #10   20. mar 2012 Akakabuto. !
    fordi der er forskel på at være psykisk syg og så have det psykisk dårligt med sin krop, som man faktisk selv er skyld i.

desuden så kan psykiske syge ikke smide 40 kilo og blive raske, men det kan topic starter

• #11   20. mar 2012 desuden så kan psykiske syge ikke smide 40 kilo og blive raske, men det kan topic starter

^^Hvis man går og har det psykisk dårlig med sig selv, så kan det faktisk udløse depression og angst og så er man sgu lige vidt.

• #13   20. mar 2012 Rolig nu, så langt er jeg slet ikke ude, jeg er bare ved det punkt at det er über nedern, men så tænker jeg også hellere det end de 35 kg der skal til for at fylde det ud.. smiley

• #14   20. mar 2012 C K H ! Og Akakabuto. !
    Hvis topic starter får en operation så er det en kosmetisk operation og dette betaler det offentlige ikke her skal man selv punge ud.

Og i kan sige så meget i vil om at lavt selvværd, stresset hverdag osv. kan udløse en depression, men det danske sygehusvæsen er ikke skruet sammen på den måde at bare fordi man syntes at man har det hårdt så får man i hoved og røv.

Patrick L
    I stedet for at se det løse hud så se i stedet for at du har opnået et rigtigt godt vægttab.

• #15   21. mar 2012 David - jeg har vist heller ikke skrevet at han kan få en operation, jeg har netop skrevet hvad det kræver smiley læs hvad der står.

• camilla J
    camilla J Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 8
    #16   8. jul 2012 For at få operationen betalt, skal man desuden have en "hudflap" på mindst 3 cm - dét fik min veninde af vide.

Mht det med, om staten skal betale for noget selvforskyldt, ja så betaler man jo også for fx rygere.. De er jo også selvforskyldte i en række sygdomme, og selvfølgelig skal de også have hjælp.

Desuden kan man diskutere, hvor selvforskyldt det er, at man er blevet så overvægtig.. Det kan skyldes psykiske problemer fx.. Og nej, måske vil en psykisk syg ikke kunne tabe sig, som én vist skriver i tråden.. Men det kan man fx, når man har fået det bedre.. Fedtet forsvinder jo ikke af sig selv.

Nå, vi behøver jo ikke være enige.
    Faktum er, at staten betaler, hvis det er slemt nok - om man kan lide det eller ej smiley

• camilla J
    camilla J Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 8
    #17   8. jul 2012 Forresten..hvis du søger nogle erfaringer med fjernelsen af løst navneskifte, kan du gå ind på kosmetiskguide.dk..

Derinde er et forum, hvor folk, der har fået foretaget operationen fortæller om det og viser billeder.

Jeg kan godt forstå, at du ønsker en sådan operation.
    Nu er du nået så langt, men det er måske ikke meget ved, hvis ens hud hænger meget bagefter.

Jg har selv set billeder af folk efter denne operation, og det ser megt pænt ud.. Men selvfølgelig er der tale om en stor operation med en vis risiko.. Det skal man selvfølgelig tage med i betragtning. Som jeg læser det, er dette netop også, hvad du gør, når du nu søger information smiley

Held og lykke - uanset hvad du vælger - og tillykke medvider store vægttab. Det e godt gået smiley

Kommentér på:
Løs maveskin- operation?

Annonce