1.722 visninger
|
Oprettet:
Løs maveskin- operation? {{forumTopicSubject}}
Hej, da jeg nu efterhånden har tabt mig omkring 35 kg, har jeg desværre fået en masse overskydene hud på maven. og andre steder, er der nogle der har gode erfaringer med at få det opereret væk? Og hvordan er det kan man få det gennem staten, for ellers skal man vel selv punge ud med en mindre formue?
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Men du skal have fysiske gener af din hængehud, såsom svamp osv, ellers får du det ikke betalt af staten.
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 707
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.653
jan 2007
Og det med at min bmi mindst skal være faldet med 15, er det noget fast? Eller er det bare noget man sådan siger som udgangspunkt?
aug 2008
jan 2007
Nogle der selv har været igennem det ? Altså hvor i selv skulle betale?
aug 2008
Men gør dig selv den tjeneste at læse om alle bivirkningerne - der er vist rigtig mange, og mange alvorlige ...en af grundene til at jeg nok ikke skal have fjernet maveskind.
jan 2007
aug 2007
fordi der er forskel på at være psykisk syg og så have det psykisk dårligt med sin krop, som man faktisk selv er skyld i.
desuden så kan psykiske syge ikke smide 40 kilo og blive raske, men det kan topic starter
aug 2008
^^Hvis man går og har det psykisk dårlig med sig selv, så kan det faktisk udløse depression og angst og så er man sgu lige vidt.
jan 2007
aug 2007
Hvis topic starter får en operation så er det en kosmetisk operation og dette betaler det offentlige ikke her skal man selv punge ud.
Og i kan sige så meget i vil om at lavt selvværd, stresset hverdag osv. kan udløse en depression, men det danske sygehusvæsen er ikke skruet sammen på den måde at bare fordi man syntes at man har det hårdt så får man i hoved og røv.
Patrick L
I stedet for at se det løse hud så se i stedet for at du har opnået et rigtigt godt vægttab.
aug 2008
sep 2008
Følger: 1 Svar: 8
Mht det med, om staten skal betale for noget selvforskyldt, ja så betaler man jo også for fx rygere.. De er jo også selvforskyldte i en række sygdomme, og selvfølgelig skal de også have hjælp.
Desuden kan man diskutere, hvor selvforskyldt det er, at man er blevet så overvægtig.. Det kan skyldes psykiske problemer fx.. Og nej, måske vil en psykisk syg ikke kunne tabe sig, som én vist skriver i tråden.. Men det kan man fx, når man har fået det bedre.. Fedtet forsvinder jo ikke af sig selv.
Nå, vi behøver jo ikke være enige.
Faktum er, at staten betaler, hvis det er slemt nok - om man kan lide det eller ej
sep 2008
Følger: 1 Svar: 8
Derinde er et forum, hvor folk, der har fået foretaget operationen fortæller om det og viser billeder.
Jeg kan godt forstå, at du ønsker en sådan operation.
Nu er du nået så langt, men det er måske ikke meget ved, hvis ens hud hænger meget bagefter.
Jg har selv set billeder af folk efter denne operation, og det ser megt pænt ud.. Men selvfølgelig er der tale om en stor operation med en vis risiko.. Det skal man selvfølgelig tage med i betragtning. Som jeg læser det, er dette netop også, hvad du gør, når du nu søger information
Held og lykke - uanset hvad du vælger - og tillykke medvider store vægttab. Det e godt gået
Løs maveskin- operation?